Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.8 ADR} Problem z wyborem akumulatora.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Przeglądałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi na moje pytanie.Jest wiele ciekawych spostrzeżeń,ale mnie zastanowiło jedno:

-w kodach wyposażenia mam

-J1P-battery 220A 44Ah

-8GD alternator 90A

-w wyszukiwarce Varty natomiast jak wklepie oznacznie mojego autka wychodzi tak: 570 901 076 3332 Ultra dynamic 70 Ah 760 EN(A)

574 012 068 3172 Blue Dynamic 74 Ah 680EN(A)

575 121 072 3172 Blue Dynamic HP 75 Ah 720 EN (A)

580 122 072 3172 Blue Dynamic 80 Ah 720 EN (A)

W moim autku chyba kończy sie akku(mam Varta 44 Ah 360A) bo sprawdzaliśmy miernikiem przy wyłączonym silniku 12,40 V na włączonym silniku 12,29 V,a to dlatego sprawdzałem, bo po podłączeniu alarmu Proxima ZS chyba akku nie nadąża i jak właczę zapłon to mieli dłużej i po włączeniu świateł przygasa podświetlenie zegarów oraz licznika kilometrów i wyświetlacz radia.Jak wyszedłem na zewnątrz to przednie reflektory na dziennych świeca prawie jak świeczki.

Co radzicie-wybrać jeden z proponowanych akku Varty z wyszukiwarki?? czy jakieś inne rozwiązanie?

Alternator sprawdzony-ładuje ok więc to nie tam przyczyna problemu. Chyba że zmienić na 120A.

Opublikowano
W moim autku chyba kończy sie akku(mam Varta 44 Ah 360A) bo sprawdzaliśmy miernikiem przy wyłączonym silniku 12,40 V na włączonym silniku 12,29 V

Skoro na pracującym silniku jest mniej niż na wyłączonym to spekulowałbym na temat poprawności ładowania :question: Co do Aku 55Ah centry, to BARDZO trafny wybór. :a4fan:

Opublikowano

. Bosch na swojej stronce doradza akku Bosch Silver 45Ah 420 A , a Varta aż 70Ah 760A .Który kupić?

Opublikowano

Jeżeli robisz krótkie przeloty weź mniejszy, jak długie to większy. Swoją drogą dlaczego uparłeś się na dwie skrajności jest przecież wiele akumulatorów pomiędzy?

Opublikowano

oj radzil bym ci szybko dzialac bo przy takim nikim napieciu to mozesz sobie zdupic elektronike. i mysle ze wymiana aku tu nie pomoze. i niekoniecznie to oznacza defekt alternatora. raczej pachnie mi tu kopnietym regolatorem napiecia(wchodzi on w sklad alternatora) a jego wymiana jest znacznie mniej kosztowna. ale tu radzilbym ci zacignac jeszcze rady elektryka, bo tak na odleglosc to jest ciezko cos powiedziec. acha i co to doboru aku to nie ma co przesadzac z duzymi pojemnosciami bo i tak alternator nie bedzie w stanie calkowicie go naladowac.

Opublikowano

Dziś byłem u elektryka i mieliście rację -padł regulator napięcia.Wymieniony na nowy.Co do akku-to nie upieram się na 70Ah ani na 44 Ah tylko dziwi mnie że wyszukiwarki Varty i Boscha tak diametralnie róznią się w określeniu konkretnego akku do typu silnika. Moje autko ma klimę+ car audio fabryczne,+szyber+lusterka+szyby elektryczne więc żre tego prądu troszkę.A chodzi mi po głowie jeszcze zmiana lamp przednich na xenony.Czytałem na forum że lepiej miec nieco większy niż za mały ale mi sie wydaję ze 70 Ah to przesada coś pomiędzy 50-60 Ah wystarczyłoby w zupełności.Skoro radzicie by wybrać coś pomiędzy to może jakies sugestie?

Opublikowano
Czytałem na forum że lepiej miec nieco większy niż za mały

:biggrin: A ja czytałem, że obojętne w którą stroone przegniesz - zniszczenia mogą być nieodwracalne.

Opublikowano

Ok-dokonałem wyboru po konsultacji-będzie to Varta 60 Ah 540A.

[ Dodano: 08-05-2007, 18:52 ]

Jednak zmiana decyzji MOLL 58AH bo za dobrą cenę dobry akku .wyszło 230 PLN z 2-letnią gwarancją a za Vartę gość życzył sobie 340 PLN.Teraz będzie problem czy przekładac akku na lejcach czy normalnie odpiąć i modlić się żeby nic sie nie poblokowało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...