sayan Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Witam wszystkich. Od momentu w którym zakupiłem Audi martwi mnie to że niema mocy a strasznie kopci na szaro ;/ postanowiłem zrobić logi i zapytać Was koledzy co mam zrobić aby usunąć problem... Dodam że był wymieniony przepływomierz ok 1,5 roku temu i filtr powietrza. Na gazie jak i na benzynie jest słabiutki.
poziek Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Adam czy ty czytałeś coś na temat robienia logów ? Bo to co wkleiłeś to jest lipa. W benzynie tylko logi dynamiczne na 4 lub 4 biegu od 2000pm do 6800rpm. na początek zrób kanał 3 i 115 i wstaw na forum na mojego czuja masz turbo padnięte[br]Dopisany: 19 Sierpień 2009, 01:02_________________________________________________a widzisz uzupełniej dobrze swój profil bo wpisałeś, że masz AVJ a tego silnika nie było w B5 :gwizdanie:
sayan Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Ok poczytam i zrobie nowe dzieki za odpowiedź :>
mateogda Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 na początek zrób kanał 3 i 115 i wstaw na forum W tym roczniku chyba nie....
poziek Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 na początek zrób kanał 3 i 115 i wstaw na forum W tym roczniku chyba nie.... dlatego napisałem że wprowadził mnie w błąd
sayan Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Witam. Dodatkowo wyświetliło mi takie błędy jak na załączonym obrazku... wiecie co to może być i jak to usunąć... Poziek to znaczy że mam zrobić logi na kanale 003 jadąc na 4 biegu i się rozpędzić od 2000rpm do 6800 rpm?? nie znam sie na tym dobrze wiec prosze o pomoc czytam i czytam ale konkretnych info nie mogę znaleźć wiec pytam:)
Buba Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 http://www.google.pl/search?hl=pl&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&hs=yGX&q=jak+zrobic+logi+dynamiczne&btnG=Szukaj&lr=
sayan Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Dzięki Ryszardzie możecie mi powiedzieć na jakich kanałach zrobić logi aby rozwiązać mój problem(podany w temacie)[br]Dopisany: 20 Sierpień 2009, 22:16_________________________________________________Wiedziałem że nikt tego nie wie... dla tdi to kazdy wie jak zrobic logi i na ktorych kanalach ale jak juz chodzi o 1.8t to lipa...
CoLo Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Nikt nie wie niestety ale Ty chyba słabo szukałeś http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t51692.0.html;highlight=aeb+logi Sprawdź co tam jest napisane, zrób logi tych grup i wrzuć na forum i Ci co posiadają wiedzę może się wypowiedzą. Może "mod" niech przerzuci to do odpowiedniego działu czy tu jest ok ?
sayan Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2009 ok:) dzieki wielkie zrobie logi statyczne i dynamiczne na kanalach : 25 - regulacja doładowania 2 - przepływka 3 - temp. 8,9 - sonda
szogun0 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Jeśli sonda i przepływomierz sprawny, to logi nic zupełnie nie pokażą, a samochód jak nie jeździł to nie będzie jeździł. W AEB trzeba manometry wpinać i wszystko na piechotę. Intercooler sprawdź, bo czasami się rozszczelniają.
soczeklol123 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 sprawdz wg dv n75 dolot czy niema gdzies dziur ''grzybek'' na stronie goracej turbiny ja mialem ten sam problem z moca kazolo sie ze dv i n75 do wywalenia + 2 wezyki plus zwarcie na kostce od n75
domjenick Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 ...a jesli strasznie kopci na szaro-to moze cos oleju dostaje sie do turbiny+mala moc=wymiana turbiny... :gwizdanie:
sayan Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Dzięki wielkie! posprawdzam te rzeczy chciałem jeszcze nadmienić że przy niskich obrotach np.1400rpm przy dodaniu gazu auto szarpie... ustaje to powyżej 2000rpm. Czy wiecie co może być tym spowodowane??
arek87 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 A świece zapłonowe i fajeczki ktoś kiedyś u Ciebie oglądał?
sayan Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Niby poprzedni właściciel wymienił je rok temu tzn świece...[br]Dopisany: 24 Sierpień 2009, 18:34_________________________________________________Cześć koledzy! Dzisiaj zaobserwowalem cos interesujacego napiszcie co o tym sadzicie. oto logi dynamiczne z przepływki, jak mi wiadomo w silnikach aeb powinno byc przy 6000rpm 153g/s ;( mi aby rozpedzic sie z 1500rpm do 6000rpm zajelo ponad 40sekund a zdrowej aeb zaledwie nieco ponad 20 ;( ;( oto logi z kanalu 002 do tego wszystkiego wyskakuja mi bledy takiej jak podalem kilka postow wczesniej, mimo ze je kasuje powracaja ;/ [br]Dopisany: 24 Sierpień 2009, 20:42_________________________________________________Jeśli możecie powiedzcie mi czy zawór n75 ma dobry pomiar, na poczatku 99% potem sie stabilizuje na 60-70 ale dlaczego potem jest tylko 5,1. czy to dobrze??? logi z kanalu 25 [br]Dopisany: 24 Sierpień 2009, 21:13_________________________________________________"DV nie będzie się otwierał, spowoduje to wytracanie prędkości przez turbinę i auto będzie traciło moc i gorzej się zbierało. Wolniej też będą spadać obroty do poziomu biegu jałowego" mam takie objawy tzn mocy niema a obroty faktycznie powoli spadaja do poziomu biegu jalowego... podsumowujac to wszystko co tutaj podalem jakie kroki musze poczynic aby moje a4 bylo w pelni formy??
Buba Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Przeplywka powinna wskazywac ok 120g/s przy max obrotow. jedyne co ci pozostaje to podmiana DV i N75. wtedy wykluczysz czy sa walniete. Jak to zrobic nie pytaj bo bylo walkowane na forum
szogun0 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Przepływka za mało mierzy. A do tego masz problemy z wysterowaniem turbiny, między 3 i 2 polem nie może być większej różnicy niż 0,5 jednostki, a ty masz znacznie więcej. Przeglądnij cały dolot dokładnie.
sayan Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Mam jeszcze takie pytanie: co ile km wymieniać świece? bo slyszalem ze na LPG trzeba częściej
szogun0 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Świece co 60 tys km. Platynowe muszą być.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się