Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana ori układu wydechowego na podwójny od 2.5TDI


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Szanowni koledzy wlasnie zakupilem podwojny wydech do Mojej niuni , chyba pochodzi z 1.8T z 2007R , chyba bo w opisie nie bylo nic wspomniane tylko rok.

I teraz tak czy ktos moze mi podpowiedziec jakie sa + i jakie - jezeli wywale srodkowy tlumik?

Z tego co czytalem w tym watku to pare osob posiada gotowe ori zestawy tlumikow bez srodkowego bodaj ze z BRD w Kabriolecie ale jak to sie ma jezeli chcialbym wywalic ten srodkowy ?

I ostatnie pytanko czy dokladka zderzaka nie S-Line (dopiero kpl. zderzaki S-Line w Grudniu) na dwa wydechy np. z 1.8T z Avant pasuje do Sedana?

Dziekuje pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diesel nawet na przelocie nie jest wiele głośniejszy także jak wywalisz środkowy raczej nie poczujesz różnicy ,co do dokładki to niewiem na 100% ale są chyba takie same, zderzaki różnią się górą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diesel nawet na przelocie nie jest wiele głośniejszy także jak wywalisz środkowy raczej nie poczujesz różnicy ,co do dokładki to niewiem na 100% ale są chyba takie same, zderzaki różnią się górą

Nie - spojler zderzaka też jest inny (trzeba szukać dla konkretnego wariantu nadwozia). Sprawdzaj numery - sedan zaczyna się od 8E5, a Avant od 8E9...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki koledzy serdecznie , czyli chyba przed zalozeniem pozbede sie srodkowego tlumika , zbedna nadwaga a co do dokladki tak tez myslalem :( nic trzeba szukac dalej.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

również u mnie dokonałem wymiany wydechu, wpadł od 2,0 TDI 170KM także polegało na zdemontowaniu starego i zamontowaniu nowego i o to efekt:banan: w nie długim czasie wpadną końcówki proste 90mm:decayed: słabo widać wydech na zdjęciach...

613adf88faf26294med.jpg

06b1ced0c22a4b8fmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vandit, graty modu :thumbup1: u mnie to samo, wczoraj wydech, dziś wspawanie końcówek :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaz foto jak wspawałeś końcówki oraz jakie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wlasnie zalozylem podwujny wydech do Mojego AWXa i teraz pytanko co jest przyczyna tego , ze patrzac od tylu to prawa koncowka jest lekko wyzej od tej lewej i kiedy silnik jest na wolnych obrotach to slychac jak koncowka dotyka zderzaka i powoduje rezonans na aucie :kwasny: ???

Kiedy przegazuje to jest ok i podczas jazdy tez jest ladnie i cicho ale na postoju wkur...a mnie to

Czy moze na laczeniu sie calego ukladu z ta rura wychodzaca z kata to maja byc zlaczone blizej siebie czy tez nie , chodz wydaje mi sie ze owe tlumiki powinny wisiec dosc luzno , nie powinny byc naciagniete aby nie pozrywac gumowych wieszakow.

Pomozcie prosze bo moze cos zle zrobilem.

Jedna mysl , ktora mi przychodzi aby to naprawic to odkrecic prawy wieszak i pod niego dac po jednej lub dwie na kazda ze srub mocujacych dosc grube podkladki tak aby obnizyc caly wieszak okolo 3-5 mm

To jest link do zdjecia tlumikow jakie zalozylem.

http://img155.imageshack.us/img155/6387/kgrhqjhe8f38yhbpzmmiy8k.jpg

Pozdrawiam.

PS. jeszcze jedna rzecz a mianowicie jakis czas temu dolaczylem sie do pytan jednego z klubowiczow w innym temacie na temat buczenia podczas jazdy na kazdym biegu w okolicach 1600-1800 obrotow , po wymianie tlumikow owe buczenie ustalo , jest cisza jak makiem zasial , wczesniej mialem tlumiki od 2.5TDi z 2004r i chyba dobiegl ich koniec.

Pisze o tym gdyz czytalem pare postow na ten temat i wiele osob sugerowalo po opini mechanika , ze to nie uklad wydechowy tylko lozysko w skrzyni padlo i dlatego tak buczy. W moim przypadku pomogla wymiana wydechow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wlasnie zalozylem podwujny wydech do Mojego AWXa i teraz pytanko co jest przyczyna tego , ze patrzac od tylu to prawa koncowka jest lekko wyzej od tej lewej i kiedy silnik jest na wolnych obrotach to slychac jak koncowka dotyka zderzaka i powoduje rezonans na aucie :kwasny: ???

Kiedy przegazuje to jest ok i podczas jazdy tez jest ladnie i cicho ale na postoju wkur...a mnie to

Czy moze na laczeniu sie calego ukladu z ta rura wychodzaca z kata to maja byc zlaczone blizej siebie czy tez nie , chodz wydaje mi sie ze owe tlumiki powinny wisiec dosc luzno , nie powinny byc naciagniete aby nie pozrywac gumowych wieszakow.

Pomozcie prosze bo moze cos zle zrobilem.

Jedna mysl , ktora mi przychodzi aby to naprawic to odkrecic prawy wieszak i pod niego dac po jednej lub dwie na kazda ze srub mocujacych dosc grube podkladki tak aby obnizyc caly wieszak okolo 3-5 mm

To jest link do zdjecia tlumikow jakie zalozylem.

http://img155.imageshack.us/img155/6387/kgrhqjhe8f38yhbpzmmiy8k.jpg

Pozdrawiam.

PS. jeszcze jedna rzecz a mianowicie jakis czas temu dolaczylem sie do pytan jednego z klubowiczow w innym temacie na temat buczenia podczas jazdy na kazdym biegu w okolicach 1600-1800 obrotow , po wymianie tlumikow owe buczenie ustalo , jest cisza jak makiem zasial , wczesniej mialem tlumiki od 2.5TDi z 2004r i chyba dobiegl ich koniec.

Pisze o tym gdyz czytalem pare postow na ten temat i wiele osob sugerowalo po opini mechanika , ze to nie uklad wydechowy tylko lozysko w skrzyni padlo i dlatego tak buczy. W moim przypadku pomogla wymiana wydechow.

Od jakiejAudiki sa te tłumole ? wrzucisz jakies parametry ?

---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:55 ----------

Koledzy wlasnie zalozylem podwujny wydech do Mojego AWXa i teraz pytanko co jest przyczyna tego , ze patrzac od tylu to prawa koncowka jest lekko wyzej od tej lewej i kiedy silnik jest na wolnych obrotach to slychac jak koncowka dotyka zderzaka i powoduje rezonans na aucie :kwasny: ???

Kiedy przegazuje to jest ok i podczas jazdy tez jest ladnie i cicho ale na postoju wkur...a mnie to

Czy moze na laczeniu sie calego ukladu z ta rura wychodzaca z kata to maja byc zlaczone blizej siebie czy tez nie , chodz wydaje mi sie ze owe tlumiki powinny wisiec dosc luzno , nie powinny byc naciagniete aby nie pozrywac gumowych wieszakow.

Pomozcie prosze bo moze cos zle zrobilem.

Jedna mysl , ktora mi przychodzi aby to naprawic to odkrecic prawy wieszak i pod niego dac po jednej lub dwie na kazda ze srub mocujacych dosc grube podkladki tak aby obnizyc caly wieszak okolo 3-5 mm

To jest link do zdjecia tlumikow jakie zalozylem.

http://img155.imageshack.us/img155/6387/kgrhqjhe8f38yhbpzmmiy8k.jpg

Pozdrawiam.

PS. jeszcze jedna rzecz a mianowicie jakis czas temu dolaczylem sie do pytan jednego z klubowiczow w innym temacie na temat buczenia podczas jazdy na kazdym biegu w okolicach 1600-1800 obrotow , po wymianie tlumikow owe buczenie ustalo , jest cisza jak makiem zasial , wczesniej mialem tlumiki od 2.5TDi z 2004r i chyba dobiegl ich koniec.

Pisze o tym gdyz czytalem pare postow na ten temat i wiele osob sugerowalo po opini mechanika , ze to nie uklad wydechowy tylko lozysko w skrzyni padlo i dlatego tak buczy. W moim przypadku pomogla wymiana wydechow.

Od jakiejAudiki sa te tłumole ? wrzucisz jakies parametry ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie z tym mam maly problem gdyz nawet z aukcji od sprzedajacego na ktorej kupilem owe tlumiki nie jest napisane z od jakiego silnika dokladnie.

Na pewno z A4 2007r ale czy to 1.8t (podejrzewam ze tak) lub 2.0T nie mam pojecia , jedno co wiem to jak przymiezalem do starego zestawu tlumikow od 2.5TDi to wygladaja dokladnie tak samo poza tym , ze nie musialem juz dorabiac dodatkowej 8cm rury z dlugosci , wszystko pasi p&p tyle ze ta prawa koncowka lekko dotyka zderzaka :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podjedź do tłumikarza to nagnie trochę rurę tłumnika i będzie równo ,u mnie jedna strona trochę schodziła na bok lekko naciągnął rurę między środkowym a końcowym i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Problem rozwiazany :naughty: po dwie podkladki na kazda ze srub pod wieszak od tlumika + dluzsze sruby i teraz oba tlumiki sa rowno i nic nie puka o zderzak :banan:

PS. Kolego "greg2505" to nie jest takie proste w UK :facepalm: podjechac do tlumikarza dac powiedzmy 20-30zl na piwko i problem rozwiazany i banan na gebie.

Tu ciezko takie warzsztaty gdzie cos klepia i sami dorabiaja znalesc , wszedzie masowki i sieci warsztatow gdzie kasuja jak za zboze a do tego jeszcze zero pojecia , fachu i doswiadczenia.

Kiedys w UK jezdzilem VW Golfem II z Polski i wymienilem przednie wachacze a pozniej pojechalem na ustawienie zbieznosci do takiego warsztatu (jedna wielka siec w UK) gdzie robia wszystko niby :polew: i gosc po godzinie czasu przychodzi do mnie z wydrukiem z komutera i mowi ze nic nie da rady zrobic bo na koncowce od przekladni skonczyl sie gwint i On juz nic nie moze nastawic i musi byc tak jak jest.

Skasowali mnie 90 Funtow (wtedy jakies 550zl a w ASO VW chcieli z ta robote 180 funtow) wypchneli auto z warsztatu i na tym skonczyla sie moja wizyta i ustawianie zbieznosci :doh:

NIGDY WIECEJ teraz SAM DBAM O SWOJA NIUNIE :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Problem rozwiazany :naughty: po dwie podkladki na kazda ze srub pod wieszak od tlumika + dluzsze sruby i teraz oba tlumiki sa rowno i nic nie puka o zderzak :banan:

PS. Kolego "greg2505" to nie jest takie proste w UK :facepalm: podjechac do tlumikarza dac powiedzmy 20-30zl na piwko i problem rozwiazany i banan na gebie.

Tu ciezko takie warzsztaty gdzie cos klepia i sami dorabiaja znalesc , wszedzie masowki i sieci warsztatow gdzie kasuja jak za zboze a do tego jeszcze zero pojecia , fachu i doswiadczenia.

Kiedys w UK jezdzilem VW Golfem II z Polski i wymienilem przednie wachacze a pozniej pojechalem na ustawienie zbieznosci do takiego warsztatu (jedna wielka siec w UK) gdzie robia wszystko niby :polew: i gosc po godzinie czasu przychodzi do mnie z wydrukiem z komutera i mowi ze nic nie da rady zrobic bo na koncowce od przekladni skonczyl sie gwint i On juz nic nie moze nastawic i musi byc tak jak jest.

Skasowali mnie 90 Funtow (wtedy jakies 550zl a w ASO VW chcieli z ta robote 180 funtow) wypchneli auto z warsztatu i na tym skonczyla sie moja wizyta i ustawianie zbieznosci :doh:

NIGDY WIECEJ teraz SAM DBAM O SWOJA NIUNIE :kox:

sorry nie zwróciłem uwagi że masz UK w podpisie ,no rzeczywiście kolega tam mieszka i większoś rzeczy robi sam lub przy okazji jak jest w Polsce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak wyglada Moja A4 z podwujnym wydechem :naughty:

http://img818.imageshack.us/img818/9120/mojaaudi.jpg

http://img804.imageshack.us/img804/2972/mojaaudi2.jpg

Troszke za duzo wystaja koncowki poza zderzak choc tragedii nie ma , podejrzewam ze ciutke sie schowaj jak zaloze zderzaki z pakietu S-Line lub jak sie uda wkoncu kupic do sedana zderzaki od S4 :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słłłłłiiiitttttttttt.....!

---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ----------

a tutaj moja z wydechem z 2.5 tdi i koncowkami ultera 90mm

http://mlodyfot.webd.pl/icon/IMG_5214.jpg

Fota By Mlody_Drog

Powinien podejsc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...