wowa04 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 witam - wczoraj autko odprowadzone do garażu wszystko było ok,dziś idę po autko a tu pali się cały czas ABS , posiadam interfejs OBD k+l line ,ale nie moge sie połączyć z AIR BAG , wyskakuje jakiś komunikat że mam jakiś starszy sterownik i nie moge się połączyć , co z tym można zrobić , prosze o pomoc - pozdrawiam
AudiB4 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Kolego,ustaw start baud na 0,jeśli to nie pomoże to 240,w opcjach ustawienia portu najlepiej jak ustawisz (zaawansowane) 1040,powinno złapać komunikację.
wowa04 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2009 witam - oczywiście zastosuje się do porady kolegi ale jeszcze wracając do tematu ,ten mój interfejs na dziś łączy się tylko z wersją VAG - COM beta 0.81 oraz z polskim VAG - 208.1 pl ,czy to mozliwe żę tak ma być - pozdrawiam
AudiB4 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Czy to zależne od wersji to nie wiem,ja mam 311.2 z witaminką,silnik,ABS się połącze ale Airbagiem ni cholery,a drażni mnie długo gasnąca kontrolka,jak dzisiaj nie znalazłem sposobu na komunikację z poduszką.
carlos666 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 do tego potrzeba VAGA który gada po CANie. 311,2 nadaje się do aut do 2000 roku bez CANA.
wowa04 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 do tego potrzeba VAGA który gada po CANie. 311,2 nadaje się do aut do 2000 roku bez CANA. witam - czyli mój interfejs jest za stary,tylko czemu łączysiętylko z 2 wersjami VAG , z pozostałymi program VAG nie widzi kabelka - pozdrawiam
carlos666 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Audi zaczęło mieszać z komunikacją. Niektóre moduły nawet w 2006 roku chodzą jeszcze po podwójnej linii K. Większość z nich jednak ma już diagnozę po CANie.
wowa04 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Audi zaczęło mieszać z komunikacją. Niektóre moduły nawet w 2006 roku chodzą jeszcze po podwójnej linii K. Większość z nich jednak ma już diagnozę po CANie. witam - czyli juz nic sie nie zrobi , ewentualnie proszr o link do takiego kabelka , jaki to musi byc , w miare nie drogi , dla swoich potrzeb - pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Kontrolka AIRBAG często zapala się gdy mamy problem z zaśniedziałymi stykami przy kostkach foteli. Zanim rozwiążesz problem ze swoim interfejsem możesz spróbować odpiąć żółte wtyczki pod fotelami (jedna siedzi w podłodze pod plastikową klapką a druga pod fotelem) i przeczyścić je płynem do czyszczenia styków np. Kontakt 61. Niestety i tak trzeba będzie podłączyć się do poduch aby skasować błąd Nie jestem pewien ale wydaje mi się że Twoje możliwości dianostyczne ogranicza brak dodatkowej linii K w Twoim interfejsie - może warto by zakupić coś takiego na stronie viakena? http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103 Sam używam tego samego modelu i nie ma problemu z łączeniem się z modułem poduszek.
wowa04 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Nie jestem pewien ale wydaje mi się że Twoje możliwości dianostyczne ogranicza brak dodatkowej linii K w Twoim interfejsie - może warto by zakupić coś takiego na stronie viakena? http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103 Sam używam tego samego modelu i nie ma problemu z łączeniem się z modułem poduszek. interfejs OBD k+l line - czyli ten który ja mam nie pójdzie , kupię tego którego proponujesz tylko żeby spełnił swoje zadanie - pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 W której części WLKP mieszkasz? Jeśli blisko mnie, możemy zorganizować małego mini-spota i sprawdzić "fejs" zanim dokonasz zakupu
wowa04 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2009 W której części WLKP mieszkasz? Jeśli blisko mnie, możemy zorganizować małego mini-spota i sprawdzić "fejs" zanim dokonasz zakupu z miłą chęcią,mieszkam w Kole , a co powiesz na to może http://www.allegro.pl/item715131091_vag_k_can_1_4_passat_b5_golf_4_5_naprawa_licznik.html , - pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 CAN commanderem jeszcze się nie bawiłem ale ponoć polecany
szogun0 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Nie nadaje się do diagnostyki i jeszcze mniej nim zrobicie.
Bart-S Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 No to co polecisz szogun? Zwykły KKL od Viakena? Czym Commander się różni od w/w? Wydawało mi się że z godnie z nazwą robi to samo co KKL + obsługa szyny CAN? More details please
carlos666 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 :decayed: Jak nie pracowałeś na tym to nie będziesz widział różnicy. Szogun ma rację. Vagcancomander jest dobry do cofnięcia "szafy" a nie do diagnozy czy usterek. Podwójny KKL nie zawsze się sprawdza w autach po 2000 roku.
Bart-S Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Chciałem zmienić fejs aby mieć dostęp do modułów z którymi nie mogę się połączyć - wydawało mi się że commander załatwi sprawę a tu się okazuje że trzeba będzie wziąć normalną podróbkę CAN-a za jakieś 400 zyli.
wowa04 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2009 witam - no to niech wkońcu ktoś się wypowie jaki fejs kupić , jedni chwalą,drudzy mówia ze się nie nadaje - pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Kup VIAKENA - wyjdzie tanio a w zupełności wystarczy.
wowa04 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2009 witam - VIAKENA , czyli konkretnie co ??? , i jeszcze jedno pytanie na jakim Vag powinien chodzić ten fejs " OBD k+l line " , bo mi tylko chodzi z wersją plską VAG 208.1 oraz z wersją VAG - beta 0.81 , coś mi się zdaje żę chyba też problem z fejsem - pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się