barf0105 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 witam wszystkich. staralem sie dowiedziec co jest odpowiedzialne za wlaczanie oswietlenia bagaznika podczas jego otwarcia ale nie doszukalem sie owych pomocy. problem polega mianowicie na tym ze podczas kiedy otwieram na stykach lampek wewnetrznych nie pojawia sie napiecie. nie wiem co jest tego powodem sprawdzilem tylko bezpiecznik odpowiedzialny za to ale jest dobry. Zatem moje pytanie jest gdzie szukac tego switcha i czy jesli jest wogole taki jest on czasowy czy po prostu swieci az nie zamkne klapy. 3majcie sie. pozdrawiam
cobradd Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 krańcówka jest wbudowana w zamek, działa jak standardowe krańcówki, otwierasz świeci - zamykasz gaśnie.
szogun0 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Nie. Za oświetlenie bagażnika w sedanie w A4 odpowiada wyłącznik przechyleniowy, jeśli odpowiednio uniesiesz klapę, włączy oświetlenie. W a80 była krańcówka w zamku.
davidoff82 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Nie. Za oświetlenie bagażnika w sedanie w A4 odpowiada wyłącznik przechyleniowy, jeśli odpowiednio uniesiesz klapę, włączy oświetlenie. W a80 była krańcówka w zamku. Zgadza sie! Po otwarciu klapy światło sie nie świeci po dosyć szerokim otwarciu słychać specyficzny dźwięk i światło się zaświeca..
barf0105 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2009 kurcze nie pocieszajace a gdzie to sie znajduje i jak to wymienic badz sprawdzic czy dziala prawidlowo??
szogun0 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Jak otworzysz klapę to zdejmij obicie. Po lewej stronie będzie pudełko przymocowane.
bin85 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 W sedanie jest krańcówka w zamku! (no chyba że zależy w jakim roczniku ale u mnie jest w zamku) i jest ona podłączona do masy a "+" zasilania żarówki przychodzi chyba z modułu w pompce centralnego.
carlos666 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zależy czy auto przed liftem, czy po...
szogun0 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Założyciel tematu ma auto przed liftem. Przynajmniej tak w profilu wprowadził.
bin85 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zwracam honor można to jeszcze sprawdzić w ten sposób że wpinamy się miernikiem lub jakąś dodatkową żaróweczką w lampkę i sprawdzamy czy jest przerwa w masie czy w + wtedy nakreśli to mniej więcej obszar poszukiwań usterki.
kamilos_zelo Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 Witam. Podłącze się pod temat, sprawdziłem wszystko,zarówki,bezpieczniki,kable i szukałem tego mikrowłącznika, niestety go nie znalazłem, zdjąłem tapicerke z klapy bagażnika i widziałem tam tylko mechanizm od otwierania zamka centralnego. Poszperałem tam, sprawdziłem ten mechanizm otwierania i nic. Sprawdziłem też dodatkową mase i też nic. Nie mam pojęcia gdzie leży problem. Czy jest taka możliwość,ze ja nie mam tego mikrowłącznika?? Bo go nie znalazłem, dodam ze mam sedana z 97roku,[br]Dopisany: 21 Październik 2009, 15:17_________________________________________________znalazłem ten mikrowłącznik w zamku,nie bylo kulki, wsadziłem, sprawdziłem, czy wszystko dziala...niestety...nic nie działa :/ jest tak jak było i juz nie wiem gdzie mam tego szukać:/ <hepl>
bin85 Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 Krańcówka jest na masie o ile pamiętam tak więc miernik w łape i sprawdzić czy masa jest podawana na żarówkę jeżeli nie to trzeba sprawdzić połączenie żarówki z krańcówką oraz połączenie krańcówki z masą. Druga sprawa to jeżeli brak zasilania jet od + i tu już gorzej bo za to odpowiada pompka centralnego ponieważ jeżeli zostawimy otwartą klapę to lampka zgaśnie po ok 10 min przynajmniej u mnie tak jest, może jakieś zimne luty na wstępie trzeba ustalić + czy - ma przerwę, a tak w ogóle to masz kontrolkę otwarcia klapy w zegarach?
kamilos_zelo Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 dobra. To załatwie sobie ten miernik i to posprawdzam,choc tak jak pisalem wczesniej, probowalem podpiac mase ale nic to nie dalo. Ja nie mam kontrolki otwartej klapy na zegarach. Mam autko po pierwszym lifcie. A jezeli chodzi o pompke centralnego to działa jak nalezy,sprawdzalem, wszystko jest ok.
bin85 Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Skoro podłączyłeś masę i nie świeciło to przerwa jest na +, podłącz na krótko + do żarówki (oczywiście wypinając istniejący przewód + z oprawki) jeżeli obwód masy jest ok to się zaświeci, a może przerwa jest na + i masie.
kamilos_zelo Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 no dobra, tez tak myslałem,ale nie mam pomyslu na to jak to naprawic, w razie by mi był potrzebny + to skąd go podciągnąć?? Mogłbym w zasadzie z wielu miejsc(np. od kabli które lecą do lamp) tylko nie wiem czy tak będzie w miarę bezpiecznie, czy może pomijać ten włącznik kulkowy(co jest w zamku) czy jakoś inaczej kombinować??
bin85 Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Jeżeli sama krańcówka w klapie jest dobra i to można podciągnąć instalację od nowa, stały plus z aku na żarówkę przy tylnych lampach chyba go nie będzie ale trzeba sprawdzić, na pewno przy pompce centralnego jest natomiast jeden styk krańcówki na żarówkę a drugi na masę i gotowe, różnica tylko taka że fabrycznie lampka gasła po ok 10 min gdy klapa była otwarta a teraz zgaśnie gdy akumulator się rozładuje A jeżeli jest nie dobra to to samo tylko z nową krańcówką.
carlos666 Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 ...Krańcówka jest na masie o ile pamiętam ... W modelach gdzie licznik był na dwie kości po 32 piny(97-2000), to krańcówka tylnej klapy jest na plusie.
bin85 Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Sprawdziłem krańcówka jest na masie
kamilos_zelo Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Jeżeli sama krańcówka w klapie jest dobra i to można podciągnąć instalację od nowa, stały plus z aku na żarówkę przy tylnych lampach chyba go nie będzie ale trzeba sprawdzić, na pewno przy pompce centralnego jest natomiast jeden styk krańcówki na żarówkę a drugi na masę i gotowe, różnica tylko taka że fabrycznie lampka gasła po ok 10 min gdy klapa była otwarta a teraz zgaśnie gdy akumulator się rozładuje A jeżeli jest nie dobra to to samo tylko z nową krańcówką. Czyli z tego co rozumiem,to jak podepnę plusa od pompki centralnego, to przy otwartej klapie lampka nie zgaśnie, natomiast gdy zamkne klape to ona najnormalniej w świecie zgaśnie. Oczywiście jeżeli też włącznik kulkowy w zamku jest ok. Chyba go naprawiłem,więc powinien działać jeżeli nie,to gdzieś na szrocie może kupie wraz z całym zatrzaskiem za 20zł
bin85 Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 No tak jeżeli tylko krańcówk jest ok to musi działać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się