Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Sterowanie oświetleniem bagażnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich. staralem sie dowiedziec co jest odpowiedzialne za wlaczanie oswietlenia bagaznika podczas jego otwarcia ale nie doszukalem sie owych pomocy. problem polega mianowicie na tym ze podczas kiedy otwieram na stykach lampek wewnetrznych nie pojawia sie napiecie. nie wiem co jest tego powodem sprawdzilem tylko bezpiecznik odpowiedzialny za to ale jest dobry. Zatem moje pytanie jest gdzie szukac tego switcha i czy jesli jest wogole taki jest on czasowy czy po prostu swieci az nie zamkne klapy. 3majcie sie. pozdrawiam

Opublikowano

krańcówka jest wbudowana w zamek, działa jak standardowe krańcówki, otwierasz świeci - zamykasz gaśnie.

Opublikowano

Nie.

Za oświetlenie bagażnika w sedanie w A4 odpowiada wyłącznik przechyleniowy, jeśli odpowiednio uniesiesz klapę, włączy oświetlenie.

W a80 była krańcówka w zamku.

Opublikowano

Nie.

Za oświetlenie bagażnika w sedanie w A4 odpowiada wyłącznik przechyleniowy, jeśli odpowiednio uniesiesz klapę, włączy oświetlenie.

W a80 była krańcówka w zamku.

Zgadza sie! Po otwarciu klapy światło sie nie świeci po dosyć szerokim otwarciu słychać specyficzny dźwięk i światło się zaświeca..

Opublikowano

Jak otworzysz klapę to zdejmij obicie. Po lewej stronie będzie pudełko przymocowane.

Opublikowano

W sedanie jest krańcówka w zamku! (no chyba że zależy w jakim roczniku ale u mnie jest w zamku) i jest ona podłączona do masy a "+" zasilania żarówki przychodzi chyba z modułu w pompce centralnego.

Opublikowano

Założyciel tematu ma auto przed liftem. Przynajmniej tak w profilu wprowadził.

Opublikowano

Zwracam honor :hi: można to jeszcze sprawdzić w ten sposób że wpinamy się miernikiem lub jakąś dodatkową żaróweczką w lampkę i sprawdzamy czy jest przerwa w masie czy w + wtedy nakreśli to mniej więcej obszar poszukiwań usterki.

Opublikowano

Witam. Podłącze się pod temat, sprawdziłem wszystko,zarówki,bezpieczniki,kable i szukałem tego mikrowłącznika, niestety go nie znalazłem, zdjąłem tapicerke z klapy bagażnika i widziałem tam tylko mechanizm od otwierania zamka centralnego. Poszperałem tam, sprawdziłem ten mechanizm otwierania i nic. Sprawdziłem też dodatkową mase i też nic. Nie mam pojęcia gdzie leży problem. Czy jest taka możliwość,ze ja nie mam tego mikrowłącznika?? Bo go nie znalazłem, dodam ze mam sedana z 97roku,[br]Dopisany: 21 Październik 2009, 15:17_________________________________________________znalazłem ten mikrowłącznik w zamku,nie bylo kulki, wsadziłem, sprawdziłem, czy wszystko dziala...niestety...nic nie działa :/ jest tak jak było :wallbash: i juz nie wiem gdzie mam tego szukać:/ <hepl>

Opublikowano

Krańcówka jest na masie o ile pamiętam tak więc miernik w łape i sprawdzić czy masa jest podawana na żarówkę jeżeli nie to trzeba sprawdzić połączenie żarówki z krańcówką oraz połączenie krańcówki z masą. Druga sprawa to jeżeli brak zasilania jet od + i tu już gorzej bo za to odpowiada pompka centralnego ponieważ jeżeli zostawimy otwartą klapę to lampka zgaśnie po ok 10 min przynajmniej u mnie tak jest, może jakieś zimne luty na wstępie trzeba ustalić + czy - ma przerwę, a tak w ogóle to masz kontrolkę otwarcia klapy w zegarach?

Opublikowano

dobra. To załatwie sobie ten miernik i to posprawdzam,choc tak jak pisalem wczesniej, probowalem podpiac mase ale nic to nie dalo. Ja nie mam kontrolki otwartej klapy na zegarach. Mam autko po pierwszym lifcie. A jezeli chodzi o pompke centralnego to działa jak nalezy,sprawdzalem, wszystko jest ok.

Opublikowano

Skoro podłączyłeś masę i nie świeciło to przerwa jest na +, podłącz na krótko + do żarówki (oczywiście wypinając istniejący przewód + z oprawki) jeżeli obwód masy jest ok to się zaświeci, a może przerwa jest na + i masie.

Opublikowano

no dobra, tez tak myslałem,ale nie mam pomyslu na to jak to naprawic, w razie by mi był potrzebny + to skąd go podciągnąć??

Mogłbym w zasadzie z wielu miejsc(np. od kabli które lecą do lamp) tylko nie wiem czy tak będzie w miarę bezpiecznie, czy może pomijać ten włącznik kulkowy(co jest w zamku) czy jakoś inaczej kombinować??

Opublikowano

Jeżeli sama krańcówka w klapie jest dobra i to można podciągnąć instalację od nowa, stały plus z aku na żarówkę przy tylnych lampach chyba go nie będzie ale trzeba sprawdzić, na pewno przy pompce centralnego jest natomiast jeden styk krańcówki na żarówkę a drugi na masę i gotowe, różnica tylko taka że fabrycznie lampka gasła po ok 10 min gdy klapa była otwarta a teraz zgaśnie gdy akumulator się rozładuje :kox:

A jeżeli jest nie dobra to to samo tylko z nową krańcówką.

Opublikowano

Sprawdziłem krańcówka jest na masie

Opublikowano

Jeżeli sama krańcówka w klapie jest dobra i to można podciągnąć instalację od nowa, stały plus z aku na żarówkę przy tylnych lampach chyba go nie będzie ale trzeba sprawdzić, na pewno przy pompce centralnego jest natomiast jeden styk krańcówki na żarówkę a drugi na masę i gotowe, różnica tylko taka że fabrycznie lampka gasła po ok 10 min gdy klapa była otwarta a teraz zgaśnie gdy akumulator się rozładuje :kox:

A jeżeli jest nie dobra to to samo tylko z nową krańcówką.

Czyli z tego co rozumiem,to jak podepnę plusa od pompki centralnego, to przy otwartej klapie lampka nie zgaśnie, natomiast gdy zamkne klape to ona najnormalniej w świecie zgaśnie. Oczywiście jeżeli też włącznik kulkowy w zamku jest ok. Chyba go naprawiłem,więc powinien działać :) jeżeli nie,to gdzieś na szrocie może kupie wraz z całym zatrzaskiem za 20zł :P

Opublikowano

No tak jeżeli tylko krańcówk jest ok to musi działać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...