miko34 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 witam serdecznie, mam przed soba za ok 2 miesiace do zrobienia 1600 km i prosil bym was o opinie czy wy byscie sie wybierali w taka trase tym autem. mam to auto od ok 8 miesiecy rozrzad byl kompletny wymieniony, filtry, olej,paski turbo czyszczone 2 miesiace temu na dzien dzisiejszy komp niepokazuje zadnych bledow choc czuje ze jednak jest cos nie tak a mianowicie auto w zakresie 3000 tys do ok 4500 tys obr na piatym biegu cos dlugo sie buja w tryb awaryjny nie wchodzi ale cos jakby przeplywka przycinala dawke paliwa albo cos w tym stylu egr mam zaslepiony na zimnym auto pali od kopa ale na cieplym jak sie zatrzymam i zgasze to musze go pochechlac troszke ale ponoc afn tak maja bo sie spotkalem tu na forum z takimy problemami wstawiam logi robilem je na 4 biegu pod leka gorke prosze o analize dynamiczne dyn000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8fad45b961688081.html dyn001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2fb4aaf9a7267652.html dyn003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f85f161319b08e30.html dyn004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/adba4cfb56cf35b6.html dyn008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f30eb0a13ab2a909.html dyn010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77ba8934967910d5.html dyn011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8829b7f03e5bb9bc.html statyczne stat000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb7f20453ace905d.html stat001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3bd557184b232bb0.html stst003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b96f0857bd859e1f.html stat004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/771a5364f88e2404.html stat007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8da7b4137b2e7bf9.html stat013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6e021d99673d04f7.html stat023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f294ba7c375f9fd1.html BS BS000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dcd4aca513c5792b.html BS003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ce598e36e153ab3.html BS004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b050bc156e10028b.html BS011
przemik Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Oprócz tego ze regulacja cisnienia doladowania nie dziala najlepiej... z logów nie wynika nic zlego. Zrob jeszcze trzy proby dynamiczne 011 ale na 3 biegu i wstaw. Pozdrawiam
domjenick Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 przechodzilem to dwa tygodnie temu-wymienilem wszystko,co bylo mozna-padlo po 1700 km cos,czego nigdy bym sie nie spodziewal-ktos przede mna lal jakiegos gownianego oleju i nagar sie odlozyl i zatkal smoka od pompy oleju-nigdy bym na to nie wpadl,ze i to mozna wyczyscic...wykup jakies dodatkowe ubezpieczenie na droge-to chyba najlepsze jest... [br]Dopisany: 23 Sierpień 2009, 23:44_________________________________________________dopatrzylem sie,ze jestes z UK-breakdown cover na europe-zaufaj mi-najlepsze,zeby sie nie wladowac w koszty-pokrywaja wszystkie koszty napraw,moga podstawic inne auto,lub pokryc koszty dowiezienia Cie do miejsca przeznaczenia-opcjonalnie w ubezpieczalniach-wykup full pakiet w swojej-koszt ok 15 funtow za dwa dni-dojazd i przyjazd,ale na prawde warto...
przemik Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 W ciagu ostatnich dwóch tyg zrobilem 2500 km... i nie wymienialem przed tym wszystkiego co sie dalo... sie dba sie ma
spanky Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 regulacja doladowania lata jak glupia .. poza tym albo pedal w podloge byl od 1800 rpm albo autko ma problemy ze zbieraniem sie z dolu ...
miko34 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 witam ,dzieki za podpowiedzi wczoraj i dzis autko troche butowalem wczesniej tak okolo 3500 obr czulem lekkie szarpniecie na silniku pewnie to byl jakis over boost maly ale auto w tryb awaryjny nie wchodzilo po tych butowaniach tego juz niema czyli cos chyba na lepsze mu poszlo musze chyba o ty breakdown europe pomyslec tymbardziej ze z rodzinka sie wybieram a mam dwoje malych babli wiec to by byla porazka tfe tfe spanki z niski obrotow zbiera sie ladnie tak do 2800-3000 tys czuc moc cos jakby ponad 3000 tys obr zaczyna go lekko trzymac niewiem moze przewrazliwiony jestem hmmm a co panowie sadzicie o katach wtrysku i tym mechanicznym przyspieszeniu kata wtrysku moze byc czy cos zlego sie dzieje tam co jeszcze ewentualnie w logach niedobrego pozdrawiam serdecznie i prosze o jakies porady
przemik Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 zaplon - OK regulator dynamicznego kata wtrysku - dziala malinowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się