Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie przewody od licznika mam przygotowane do poprowadzenia dla czujnika temp oleju oraz poziomu spryskiwaczy...mam je schowane na chwile obecna w puszce od kompa..wiem ze musze poprowadzic je poza kompem zeby byl szczelny jak to rozegrac? przewod od czujnika temp oleju dam w oplocie zeby byl odporny na temp silnika...przewod od spryskiwaczy chce pociagnac tak jak idzie linka od otwierania maski

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

pisalem Ci cos o przeciaganiu czegokolwiek przez gume gdzie idzie linka.... ale twoja sprawa, szkoda ze nie napisales wczesniej zrobil bym fotke jak ida u mnie....

Opublikowano

dropsone wywalilem calego kompa i z przewodami poszedlem przez luke jaka powstala miedzy komora silnika a wnetrzem auta chodzi mi teraz jak poprawdzic przewody od kompa do czujnika temp oleju

jakos nie przypominam sobie info od ciebie odnosnie przeciagania przewodow jesli bys napisal to napewno mial bym to na uwadze

Opublikowano

Przez ECU.

Opublikowano

z ecu (kompa) jak zdejmiesz gorna obudowe, to w tej dolnej czesci jaka zostaje na krawedzi wycinasz/wypiłowujesz rowek taki zeby przeszly kable a pozalozeniu pokrywki i dokreceniu jej kable sie nie uszkodzily, rowek moze byc troche wiekszy i wtedy przewody owijwsz tasma izolacujna, i po wlzeniu w ten rowek i docisnieciu pokrywka tasma robi za uszczelke

co do mojego info to chodzilo mi o to zebys nic nie pchal przez ta gume co idzie linka, zeby woda potem nie wchodzila...

Opublikowano

nie ma szans zebym przeszedl z przewodem przez ta gume..tam gdzie strzalka mam przewody przez gume ktora jest zaznaczona na foto nie ma szans zebym przeszedl jest tam za ciasno...nie moge bezposrednio z przewodem wyjsc z ECU bo obudowa kompa musi byc szczelna zeby nie dochodzila tam woda

20110508143.jpg

Opublikowano

jWkmJ-1148185e7632716af2dd00dab3539ca1.jpg

---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:40 ----------

no to zrob obok, przewody wloz w jakis ten plastikowy wezyk do kabli i tyle uszczelnij tak jak Ci napisalem i tyle umnie juz ponad 4lata kable tak wychodza i w kompie sucho...

Opublikowano

tak, ale nie otwor tylko wypilowalem takie wyzlobienie w gornej krawedzi zeby kable przeszly + owinolem je tasma izolacyjna zeby ciasno wchodzily i docisnąłem pokrywka

Opublikowano

Tak się zastanawiam przewód masz już poprowadzony przecież od czujnika temperatury oleju przynajmniej jak tak mam on jest w prawej kostce taki kolor szaro niebieski to po co go prowadzisz. Ja tam tylko puściłem jeden kabelek od pompki i dosłownie taki cienki, w tej osłonie gumowej zrobiłem małą dziurkę i tylko tyle

Opublikowano

panowie pytanie...zamontowalem czujnik temp oleju pociagnelem sygnal z czujnika do licznika...po przekreceniu kluczyka wskazowka idzie do gory do okolic 60 stopni. Przejechalem sie okolo 10 km temp nie podeszla do gory...temp plynu chlodniczego spokojnie osiagnela 90 stopni...po przejechaniu jakiej odleglosci temp oleju powinna isc do gory?

grippen jak moge miec czujnik temp oleju jak w miejscu gdzie byc powinien musialem go zamontowac

Opublikowano

grippen jak moge miec czujnik temp oleju jak w miejscu gdzie byc powinien musialem go zamontowac

nie chodzi mi o czujnik tylko o kabelek do niego jest tam schowany u mnie też nie było czujnika ale kabelek mam i on idzie do prawej kostki :decayed:

Opublikowano

patrzylem szukalem i nie znalazlem...teraz to i tak musztarda po obiedze bo wszystko mam juz pociagniete...teraz kwestia tego czemu pokazuje tylko temp do 60 stopni a pozniej nie idzie juz dalej...zanim przekrece kluczyk wskazowka ewidentnie lezy na maxa dopiero jak przekrece kluczyk to podchodzi do okolic 60 stopni...wiec jakas reakcja na czujnik jest ale nie zmienila sie polozenia wskazowki po przejechaniu 10km

---------- Post dopisany at 16:46 ---------- Poprzedni post napisany at 16:40 ----------

musze przewiercac otwor zeby czujnik mial stycznosc z olejem bo tylko go wkrecilem i nic wiecej

Opublikowano

nierobilbym tego..... co bedzie jak opilki podczas wiercenia wpadna do sierodka silnika... chyba ze chcesz zdemontowac caly ten element... pozatym aluminium bardzo dobrze przewodzi cieplo i nie powinno byc problemu z tym ze nie ma bezposredniego styku z olejem, na zimnym silniku po przekreceniu stacyjki wskakuje na 60? probowales dac troche w piz*eczke autu? ruszyla sie wtedy cos wskazowka?

Opublikowano

na zimnym pokazuje 58 zaraz po przekreceniu zaplonu wskazowka wlasnie dochodzi do tych powiedzmy 58 i potem nic dalej...przejechalem sie 10 km i nawet nie ruszyla z miejsca

---------- Post dopisany at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ----------

20120809298.th.jpg

20120809299.th.jpg

pierwsze foto przed zaplonem

drugie foto po zaplonie

jutro bede jechal autostrada przegonie troche auto to zobacze czy temp oleju cos bardziej sie ruszy

Opublikowano

to ja zadam pytanko czy pod dobry pin podłączyłeś w liczniku pierwszy pin w czarnej kostce (zaraz koło zarówki) :decayed:

Opublikowano

widzisz Artur moglem tu wrzucic to moje foto a nie na pw Ci wysylac :wink:

Opublikowano

jutro zamienie pin na odpowiedni i bedzie ok :) pozostalo jeszcze tylko zamienic pompke od spryskiwaczy ale to chyba dopiero ogarne po urlopie bo w sobote w koncu 2 tygodnie wolnego na chwile obecna podalem mase na przewod i sie nie wydziera :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...