Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

sorry :facepalm::facepalm: zle spojrzalem tak jest w a6 z 96 :kwasny:

Wybacze jak polejesz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak... w podstawie filtra oleju jest jakis czujnik od oleju (jako drugi?) po odpieciu wtyczki jednopinowej na fis-ie zapala sie duzy znaczek na czerwono od oleju i tyle... hmm jedyne co mi przychodzi to ze mam zegary uszkodzone... teraz ktos sie orientuje jaka jest zasada dzialania tego wskaznika od oleju? to omomierz jest? sterowany jednym przewodem?... mam gdzies jedne zegary z a6 i zastanawiam sie nad podmiana tego wskaznika temp oleju:facepalm:

czerwony znaczek to najprawdopodobniej komunikat o niskim ciśnieniu.

co do tego sensora w misce, to sygnał z niego wychodzący, to nie jest rezystancja ani napięcie, idzie w postaci PWM, szerokość impulsu sygnału to bodajże temp. oleju, a przerwa pomiędzy kolejnymi impulsami to info o poziomie, albo na odwrót,

tutaj info paruski:decayed::

g266_ii_732.jpg

co do licznika to wątpię żebyś miał uszkodzony, bo ten problem ma kilka osób, nie możliwe że każdy z nas ma uwalony:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee :kwasny: moja madra ksiazka mowi.... ze nic nie mowi..... :facepalm: niby w tych licznikach z a6 z rocznika 97-98 czujnik od temperatury przychodzi dokladnie na ten sam pin co w a4 czyli 21a ale od 99 do 05 wogole nie mam go na schematach... pin 21a odpowiada za jakis modul abs-u :decayed:... takze lipa z pomoca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o czujnik temperatury oleju, tak? Przejrzyj schemat zielonej wtyczki po '99 jak masz, bo tam gdzieś na którymś pinie jak pamiętam siedzą kable od oleju zarówno w A6 jak i w A4, ja mam wszystko na stacjonarce w Polsce, nie mam dostępu teraz i jadę z pamięci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp oleju mam tak opisany: czujnik 3 pinowy

oil level thermal sensor

pin 1 - z bezpiecznika 5A podczas uruchamiania i na uruchomionym silniku

pin 2 - masa

pin 3 - T32A pin 15

mam jeszcze oil pressure switch polaczony z T32 pin 10 i to wszystko nic wiecej niema... a (jest on gdzies nisko z lewej strony silnika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm az tak madra glowa nie jestem ale wychodzi na to ze ni cholery nie podlacze na krotko osobnego wskaznika temperatury do czujnika 3 pinowego?

kurde mam drugi czujnik 3 pinowy wychodzi na to ze sprawny mam gdzies rozbebeszony licznik i ma ktos pomysl jak to padlaczyc na blacie?

wg tego co pisze Janjazda to sie nie da :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co kojarzę, to ci którzy zakładali licznik z białym podświetleniem i nie mieli sensora w misce, to robili taki trik, że wlutowywali cały wksaźnik od temp. oleju z płytki licznika a wsadzali w jego miejsce wskaźnik z przedlifta (inaczej wygląda napędzanie tej wskazówki czy cuś). Wtedy podłączali czujniki 1 pinowym gdzieś w podstawę filtra oleju, taki który wcześniej podałeś w linku, no i tepm. oleuju działa

---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:03 ----------

jest gdzieś to nawet opisane w tym wątku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez o tym slyszalem

i wlasnie mam licznik przed liftowy z a6 z czerwonym podswietleniem i analogowym zegarem ;) i chyba sie pobawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to próbuj, po odłączeniu pojawia się napis sensor na fisie

---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ----------

ale wraz zostaje problem niskiego poziomu oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm bede w kanale to pobawie sie tymi pinami jeszcze...

najbardziej wq...wia mnie ze to teoretycznie wszystko dziala... tylko tak jak by sygnal temperatury zanikal... ale przejscie jest i czujnik jest ok i tak jak by wskaznik rowniez :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no denerwuje to strasznie,

ewentualnie sprawdzić czy na kostce łączy, lub zbadać ten czujnik otwarcia maski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no denerwuje to strasznie,

ewentualnie sprawdzić czy na kostce łączy, lub zbadać ten czujnik otwarcia maski

Ale czujnik otwarcia maski z temperaturą oleju nie ma nic wspólnego. Czujnik otwarcia maski tylko niweluje sygnał z sensoru poziomu oleju i to też tylko na chwilę, bo jak znowu mu się przypomni, że jest mało oleju to Ci ryja będzie darł. DO temperatury oleju ma się to nijak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiście, chyba masz racje, bo gdyby był uszkodzony, to pewnie by nie kasował komunikatu w momencie otworzenia maski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z poziomem oleju mam spokoj... maske mam dobra na bank... wydaje mi sie ze kostka tez jest dobra... nie wiem o co biega ale wkurza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, w weekend być może będę miał te schematy ze stacjonarki... Co dokładnie potrzeba? Który pin w jakich licznikach jest temp oleju, tak? Pokazuje tylko chwilę, potem opada, tak? Postaram się coś poszukać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...