przemciotorun Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 sorry :facepalm: zle spojrzalem tak jest w a6 z 96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 sorry :facepalm: zle spojrzalem tak jest w a6 z 96 Wybacze jak polejesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Wiec tak... w podstawie filtra oleju jest jakis czujnik od oleju (jako drugi?) po odpieciu wtyczki jednopinowej na fis-ie zapala sie duzy znaczek na czerwono od oleju i tyle... hmm jedyne co mi przychodzi to ze mam zegary uszkodzone... teraz ktos sie orientuje jaka jest zasada dzialania tego wskaznika od oleju? to omomierz jest? sterowany jednym przewodem?... mam gdzies jedne zegary z a6 i zastanawiam sie nad podmiana tego wskaznika temp oleju:facepalm: czerwony znaczek to najprawdopodobniej komunikat o niskim ciśnieniu. co do tego sensora w misce, to sygnał z niego wychodzący, to nie jest rezystancja ani napięcie, idzie w postaci PWM, szerokość impulsu sygnału to bodajże temp. oleju, a przerwa pomiędzy kolejnymi impulsami to info o poziomie, albo na odwrót, tutaj info paruski:decayed:: co do licznika to wątpię żebyś miał uszkodzony, bo ten problem ma kilka osób, nie możliwe że każdy z nas ma uwalony:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 kaju a z jakiego rocznika masz ten swoj licznik? nie czasem 97-98? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 2002 lub 2003 na CANie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 eee moja madra ksiazka mowi.... ze nic nie mowi..... niby w tych licznikach z a6 z rocznika 97-98 czujnik od temperatury przychodzi dokladnie na ten sam pin co w a4 czyli 21a ale od 99 do 05 wogole nie mam go na schematach... pin 21a odpowiada za jakis modul abs-u ... takze lipa z pomoca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Chodzi o czujnik temperatury oleju, tak? Przejrzyj schemat zielonej wtyczki po '99 jak masz, bo tam gdzieś na którymś pinie jak pamiętam siedzą kable od oleju zarówno w A6 jak i w A4, ja mam wszystko na stacjonarce w Polsce, nie mam dostępu teraz i jadę z pamięci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 czujnik temp oleju mam tak opisany: czujnik 3 pinowy oil level thermal sensor pin 1 - z bezpiecznika 5A podczas uruchamiania i na uruchomionym silniku pin 2 - masa pin 3 - T32A pin 15 mam jeszcze oil pressure switch polaczony z T32 pin 10 i to wszystko nic wiecej niema... a (jest on gdzies nisko z lewej strony silnika) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 hmm az tak madra glowa nie jestem ale wychodzi na to ze ni cholery nie podlacze na krotko osobnego wskaznika temperatury do czujnika 3 pinowego? kurde mam drugi czujnik 3 pinowy wychodzi na to ze sprawny mam gdzies rozbebeszony licznik i ma ktos pomysl jak to padlaczyc na blacie? wg tego co pisze Janjazda to sie nie da :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 z tego co kojarzę, to ci którzy zakładali licznik z białym podświetleniem i nie mieli sensora w misce, to robili taki trik, że wlutowywali cały wksaźnik od temp. oleju z płytki licznika a wsadzali w jego miejsce wskaźnik z przedlifta (inaczej wygląda napędzanie tej wskazówki czy cuś). Wtedy podłączali czujniki 1 pinowym gdzieś w podstawę filtra oleju, taki który wcześniej podałeś w linku, no i tepm. oleuju działa ---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:03 ---------- jest gdzieś to nawet opisane w tym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 tez o tym slyszalem i wlasnie mam licznik przed liftowy z a6 z czerwonym podswietleniem i analogowym zegarem i chyba sie pobawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 a co sie dzieje jak odlaczysz wtyczke od tego 3pin czujnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 to próbuj, po odłączeniu pojawia się napis sensor na fisie ---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ---------- ale wraz zostaje problem niskiego poziomu oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 hmm bede w kanale to pobawie sie tymi pinami jeszcze... najbardziej wq...wia mnie ze to teoretycznie wszystko dziala... tylko tak jak by sygnal temperatury zanikal... ale przejscie jest i czujnik jest ok i tak jak by wskaznik rowniez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 no denerwuje to strasznie, ewentualnie sprawdzić czy na kostce łączy, lub zbadać ten czujnik otwarcia maski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 no denerwuje to strasznie,ewentualnie sprawdzić czy na kostce łączy, lub zbadać ten czujnik otwarcia maski Ale czujnik otwarcia maski z temperaturą oleju nie ma nic wspólnego. Czujnik otwarcia maski tylko niweluje sygnał z sensoru poziomu oleju i to też tylko na chwilę, bo jak znowu mu się przypomni, że jest mało oleju to Ci ryja będzie darł. DO temperatury oleju ma się to nijak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 rzeczywiście, chyba masz racje, bo gdyby był uszkodzony, to pewnie by nie kasował komunikatu w momencie otworzenia maski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 ja z poziomem oleju mam spokoj... maske mam dobra na bank... wydaje mi sie ze kostka tez jest dobra... nie wiem o co biega ale wkurza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Panowie, w weekend być może będę miał te schematy ze stacjonarki... Co dokładnie potrzeba? Który pin w jakich licznikach jest temp oleju, tak? Pokazuje tylko chwilę, potem opada, tak? Postaram się coś poszukać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Który pin odpowiada za oliwe to wiadomo, głównie to z tym opadaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się