Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Tadzik nie wiesz co zrobić podjedź do naszych speców jest ich dwóch i ogarną tą w 2 godzinki :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kaju Ty chyba zostaniesz opiekunem tego tematu :decayed: a ja dalej nie odpalilem mini lapka by Ci podac ta linie z hex-a od drzwi

Szukuje foty do opisu swojego pudla zbieram sie zbieram sie i zebrac nie moge :facepalm:

Tposejdon tarcze predkosciomierza czy obrotomierza? bo jakas mam chyba ale wydaje mi sie ze obroty...

:wink: jakbyś miał liftową tarczę prędkościomierza EU, to chętnie przygarnę :decayed:

---------- Post dopisany at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany at 08:45 ----------

Tadzik nie wiesz co zrobić podjedź do naszych speców jest ich dwóch i ogarną tą w 2 godzinki :naughty:

Kto gdzie?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he pewnie tak tylko do nich sie dopchać to wiesz jak jest:) z Grzankiem sie musze zgadać.. co do tarcz to w sumie potrzebuje obu bo liczniki mam z polifta 1,8 T angol a potrzebuje na 1,9 diesla europe przerobić

Grzanek pewnie ma cos w tej swojej składnicy różności musze z nim temat obgadać..

Co do rozpiski pinów to wiem ze wystarczy porównać z przed i polifta i to właśnie zrobiłem problem w tym ze nie wszystko sie pokrywa i niektóre sygnały trzeba ciągnąć z innych sterowników. Chodziło mi o to czy Ktoś zamieścił taką rozpiskę gdzie ich szujkac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego miales juz odpowiedz... imo to kwestia czy bedziesz mial dwa piny - starego i nowego licznika - wtedy kodowanie kluczykow

Nie masz pina-pinow wtedy grzebanie we wsadzie.

Oliwa jest zagadka teoretycznie powinna dzialac/ jednak nie zawsze i dlaczego tego chyba nikt nie wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pinow nie mam wiec grzanek i tak bedzie musial mi wyciagnac wsady poprzerzuca on ta wie co cza z tym ogarnac

ja mam ogolnie z a6c5 ale zastanawiam sie czy tego nie sprzedac zamienic na z4ki zeby latwiej bylo toto ogarnac i zeby wiecej chulalo gadzetow

czyli w polifcie dzrwi sa z krancowek nie z modulu tak ?

oliwa w moim nie zachula mam w podstawie filtra czujnik lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ideal po 160tys.w milach ale to maly problem nawet plomby mial ale chcialem paproszki z pod tych 2 pokretel wydmuchac i je zerwalem ale mam fotki ori,

ogolnie ladny jest dlatego tak sie zastanawiam co dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego The a4: szukaj sobie fisa z a4 lifta z totalnie rozjebanym FISem i przełóż tam ten z blatu z a6. Oliwa to jeszcze ruletka - piszę jeszcze, bo może arre coś z tym jednak ogarnie - ja nie mam dostępu w tej chwili do sprzętu... A co do drzwi odpowiadam: tak, w a4 szedł sygnał po krańcówkach, a nie po module komfortu, gdyż w a4b5 nie był montowany moduł komfortu - dopiero w b6. C5 już miał moduł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sie zastanawiam czy by mi moze kolega nie podesłał tego licznika na testy oliwy - wykluczył bym calkiem wine licznika mojego - za przesylki bym zaplacil. ewentualnie jak w dobrej cenie to kupil :decayed: bo niechce mi sie narazie lutowac tego wskaznika oliwy - wlasnie opis swojej kozy skonczylem, jutro foty z kalkulatora i wrzuce calosc w moje CCCO :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he pewnie tak tylko do nich sie dopchać to wiesz jak jest:) z Grzankiem sie musze zgadać.. co do tarcz to w sumie potrzebuje obu bo liczniki mam z polifta 1,8 T angol a potrzebuje na 1,9 diesla europe przerobić

Grzanek pewnie ma cos w tej swojej składnicy różności musze z nim temat obgadać..

Co do rozpiski pinów to wiem ze wystarczy porównać z przed i polifta i to właśnie zrobiłem problem w tym ze nie wszystko sie pokrywa i niektóre sygnały trzeba ciągnąć z innych sterowników. Chodziło mi o to czy Ktoś zamieścił taką rozpiskę gdzie ich szujkac.

Tadziu musimy się zgadać to byśmy razem podskoczyli do niego ja będe chciał żeby mi wyciągnął pin i zakodował kluczyk jeszcze jeden. A to dla niego 3 minuty roboty :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOLEDZY dochodze do wniosku ze jednak wloze licznik z 4ki i przelutuje diody tak chyba bedzie wiecej pociechy z gadzetow wkoncu po cos zmieniam licznik tak?

i teraz pytanko jakie te diody jesli ma ktos doswiadczenie to niech sie podzieli

to tylko narazie plan bo juz mam dosc rozkminy co z ta oliwa itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tadziu musimy się zgadać to byśmy razem podskoczyli do niego ja będe chciał żeby mi wyciągnął pin i zakodował kluczyk jeszcze jeden. A to dla niego 3 minuty roboty :decayed:

Nie ma sprawy ja to najwcześniej w przyszłym tygodniu do niego zadzwonie bo sie musze z robota odrobić troche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie podłączyć się z temperaturą jeśli mam klimatronik?:decayed:

---------- Post dopisany at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany at 08:48 ----------

Ktoś tu się zna na kabelkomanii?

na fisie z podłączonym sygnałem spalania pokazuje mi 10L/100 ciągle bez wzgledu na przygazówkę, z odpietą czerwoną kostką również:decayed:

jak to ugryźć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaptacja. Nie pamiętam który kanał, prawdopodobnie 30, tam wartość między 96 a 128 trzeba ustawić, to jest też korekcja do spalania, tak mi się kojarzy - rok czasu tego nie robiłem i nie pamiętam a nie mam wglądu. Ty czekaj czekaj... A masz podpięty sygnał do ECU? To raz, czy przy tej dziesiątce jest symbol fi? Takie kółeczko przekreślone? Przejedź się i dopiero wtedy zobacz, czy coś się zmienia, bo to może być średnie pokazane, ja też tak miałem, jak przełączyłem na chwilowe, to pokazywało 51 :decayed: musiałem korygować w adaptacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie podłączyć się z temperaturą jeśli mam klimatronik?:decayed:

---------- Post dopisany at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany at 08:48 ----------

Ktoś tu się zna na kabelkomanii?

na fisie z podłączonym sygnałem spalania pokazuje mi 10L/100 ciągle bez wzgledu na przygazówkę, z odpietą czerwoną kostką również:decayed:

jak to ugryźć?

jeżeli sprawdzałeś na postoju to gazowanie nic nie zmieni, przejedź się kawałek i wtedy powinno pokazywać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już to ugryzłem, pokazuje mi spalanie, chwilowe jest dziwne, aktualizuje się tak co 1-2 sec, idzie zrobić, żeby na bieżąco się aktualizowało?:decayed:

---------- Post dopisany at 14:51 ---------- Poprzedni post napisany at 14:49 ----------

znajdę gdzieś na forum rozpiskę pinów klimatronica? bo gdzieś tam muszę się wpiąć w temperature

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem Ci na PW, aktualizacja sygnału jest co około sekundę, nic z tym nie zrobisz, musisz się cieszyć tym, co jest :decayed: a rozpiska gdzieś jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...