bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 a poka zrzut ekranu:kox: misiek a tu masz foto jak go podlaczalem jeszcze na cieplym silniku ale nie odpalalem auta: chyba nie ma opcji zeby przy temp płynu 90 olej mial mniej niz 60 dlatego jestem przekonany ze na org wsadzie tez nie dzialalo a ty z kolei mówisz ze tobie dzialalo, wiec nie wiem moze faktycznie mam zjebany czujnik ale na razie czekam na komunikat o min oleju wtedy bede wiedzial ze to wina wsadu napewno a tak narazie nie wiem
kaju Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Pamiętam i pytam ale narazie nikt nic konkretnego nie mówi, cos było ale nie pamięta , i takie tam, ale cały czas pytam ;-) Dzięki, czekam na większe info
Gość cwiara Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 a poka zrzut ekranu:kox:misiek a tu masz foto jak go podlaczalem jeszcze na cieplym silniku ale nie odpalalem auta: http://s7.postimage.org/j0yz3asvb/WP_000082_2.jpg chyba nie ma opcji zeby przy temp płynu 90 olej mial mniej niz 60 dlatego jestem przekonany ze na org wsadzie tez nie dzialalo a ty z kolei mówisz ze tobie dzialalo, wiec nie wiem moze faktycznie mam zjebany czujnik ale na razie czekam na komunikat o min oleju wtedy bede wiedzial ze to wina wsadu napewno a tak narazie nie wiem
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 moze i mam ale pewnie za nie małe pieniadze dlatego chce jechac do goscia który mi to robil zeby ewentualnie mi w ramach juz wykonanej zaplaconej usługi wgral mi inny wsad ale jest na tyle dziwny ze jak zadzwonilem czemu nie dziala temp to powiedzial ze nie mam czujnika temp
misiek547 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 bediks ja teraz tak też mam temp oleju złapie najpierw woda 90 stopni a później dopiero temp oleju lapie i tak po ok 4 km ma dopiero 60 stopni temp oleju
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 ale widzisz jak teraz np woda ma dopiero ok 70 stopni to jak dam zaplon to temp oleju tez idzie na 70 ale opada, jak woda ma 80 i zgasze silnik i dam zaplon to temp oleju tez idzie na 80 i opada, jak ma 90 woda to po zaplonie idzie analogicznie na 90 ,
misiek547 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 no mi po zapłonie też inaczej pokazuje niż przed
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Wtedy kiedy to zdjęcie robiłem , już to pisałem, ze jak podłączyłem licznik i dałem zapłon to wskazowka oleju katem oka zwróciłem uwagę ze była na ok 80 stopniach a po minucie spojrzałem na nią i juz leżała na 60 ,wtedy pomyślałem sobie ze szybko ten olej się chłodzi nie pomyślałem wtedy ze coś jest nie tak. No chyba olej niw chłodzi się tak szybko co ?
misiek547 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 a diabli wiedzą muszę przetestować ten mój i zobaczę jak na oryginalnym wsadzie się zachowuje i jak na edytowanym
kaju Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Wtedy kiedy to zdjęcie robiłem , już to pisałem, ze jak podłączyłem licznik i dałem zapłon to wskazowka oleju katem oka zwróciłem uwagę ze była na ok 80 stopniach a po minucie spojrzałem na nią i juz leżała na 60 ,wtedy pomyślałem sobie ze szybko ten olej się chłodzi nie pomyślałem wtedy ze coś jest nie tak. No chyba olej niw chłodzi się tak szybko co ? Na postoju w minute 20 stopni raczej by nie zszedł.
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 A podświetlenie licznika macie juz po zapłonie czy dopiero po włączonych światłach ? Bo teraz cały się świeci po zapłonie a 1/2 fis świecil się dopiero po włączeniu conajmniej pozycji ? A wyjaśni mo to ktoś co to jest to d11 d12 d 13 i czym się różni ?
Gość cwiara Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Dxx to jest indeks wsadu. Im wyzszy tym nowszy wsad. A czym sie roznia? Pewnie w nowszych sa poprawki w stosunku do starszego lub rozszerzona funkcjonalnosc, mozliwosc adaptacji , ale pewny nie jestem. Sent from my iPhone using Tapatalk
misiek547 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 podejrzewam ze to są jakieś rewizje liczników. ja mam podświetlenie dopiero po zaplonie
arre Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 a ja mam minilifta - orginalnie bez ringow i mam podswietlenie po zaplonie - swiatel wlaczac nie musze ;P
kaju Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 a ja mam minilifta - orginalnie bez ringow i mam podswietlenie po zaplonie - swiatel wlaczac nie musze ;P
arre Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 a ja mam minilifta - orginalnie bez ringow i mam podswietlenie po zaplonie - swiatel wlaczac nie musze ;P no dzieki Tobie dzieki Tobie rowerowcu ale ja CI powiedzialem gdzie co szukac
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 No właśnie też mam po zapłonie i to mnie irytuje bo w jeagerze wlaczalem światła i dopiero licznik podswietlalo bo właśnie wolałbym tak Arre min olej włącza Ci się co 100 km nawet jeśli będziesz otwierał maskę w między czasie czy otwieranie jej np po 80 km daje to ze za 20 km się nie włączy tylko za 100?
kaju Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 No właśnie też mam po zapłonie i to mnie irytuje bo w jeagerze wlaczalem światła i dopiero licznik podswietlalo bo właśnie wolałbym takArre min olej włącza Ci się co 100 km nawet jeśli będziesz otwierał maskę w między czasie czy otwieranie jej np po 80 km daje to ze za 20 km się nie włączy tylko za 100? On chyba ciągiem jak ciachnie stuffke to mu się włącza Arek, a w kanałach początkowych w adaptacji nie masz czasami czegoś pojebanego? Tam są kanały z olejem, może tam coś Ci pyerdoli sprawę
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Pisałem z jednym userem ostatnio to mówił ze jak przeszedł z 1/2 fis na fulla to wywalalo mu min oleju mimo ze miał olej, licznik kupował na alledrogo ale juz nie pytałem czy ori Eu czy przekładaniec bo nie był zorientowany
arre Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Bediks i Karol jak stowke bez otwierania maski to sie wlacza czasem co 90 czasem co 110 ale tak mniej wiecej kolo 100 dzisiaj tez mialem... ale juz mam tak ze otwieram ja zajezdzajac pod dom otwieram brame, wjezdzam zamykam brame czekam 3 minutki gasze klapa do gory i klap zamknieta i zamykam bardache ;P zreszta choinke mam ostatnio w h u j abs zjebany - ktory czujnik od sniegu - zabieram sie za to poltora tygodnia juz diody wyja przy hamowaniu - spalona zarowka niby - za mocne diody prostownicze dalem do tego dzis byl olej i plyn do spryskow sie skonczyl jak zaczelo wyc i mrugac to choinka i disco w jednym ---------- Post dopisany at 23:36 ---------- Poprzedni post napisany at 23:34 ---------- i olej min wywala mimo ze mam olej... Karol wsad mam ori swoj w 100% bo z poprzedniego licznika zgrywalem wg mnie cos sie rozni miedzy licznikami anolskimi a Eu... lewy olej maja albo czujniki h ich tam wie:decayed: ---------- Post dopisany at 23:38 ---------- Poprzedni post napisany at 23:36 ---------- co do wlaczania podsiwtlenia po zaplonie to albo kup drle i w pochurne dni bedziesz zadowolony albo poszukaj pare stron wczesniej gdzie we wsadzie grzebac i zmien ta wartosc bo to jest do zrobienia bez problemu sie rozpisalem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się