Fifiński Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Mam 2 pytanka :1. Czy można jakoś skorygować ilość spalanego paliwa na FISie ? Aktualnie pokazuje mi że na baku przejade 1900km ... 2. Jak dojść do tego który czujnik z hamulca pieje że okładziny się skończyły ? Można zawsze zmasować, ale chciałbym dojść gdzie szukać przyczyny a nie skutku ... Dzięki z góry a co to za różnica która okładzina się skończyła i tak jak zmieniasz to komplet. Lepiej wymiń klocki bo szkoda tarczy Hample mają 5.000km ... się któryś kabel zesrał i chce poszukać który ..
a4-freunde Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 wymiana licznika ze zwykłego na polift i fis ---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ---------- ja tylko uzyczyłem auto wszyskie prace wykonał krzysaudi wielkie dzieki
kaju Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 wymiana licznika ze zwykłego na polift i fishttp://s17.postimg.org/ru9c6z057/DSC00050.jpg http://s21.postimg.org/l2vjks5eb/DSC00054.jpg Boli brak CANów, co? poczytałoby się RDS z RNS-E na FISie, ja miałem
krzysaudi Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Miałeś w zegarku po 1 lifcie czy po 2000 roku z 3-ma wyswietlaczami ??
Polko_V Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 wymiana licznika ze zwykłego na polift i fishttp://s17.postimg.org/ru9c6z057/DSC00050.jpg http://s21.postimg.org/l2vjks5eb/DSC00054.jpg ---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ---------- ja tylko uzyczyłem auto wszyskie prace wykonał krzysaudi wielkie dzieki ładnie poczarowane...czerwone podświetlenie zmienione na białe:kox:
kaju Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Miałeś w zegarku po 1 lifcie czy po 2000 roku z 3-ma wyswietlaczami ?? Cyfrowy, ja miałem blaty z a6c5 po lifcie. ---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:13 ---------- Dopiero blaty z cyfrowym mają CANy, żeby się porozumieć z RNSem. Chodzi wtedy ładnie RDS i navi na FISie. Proszę bardzo jak to u mnie było:
krzysaudi Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 To zgadzam sie z tym bo to nie ten przedział czasowy/sygnałowy . Ale tutaj nie jest to żaden problem ( i nie boli brak canów ) bo w porównaniu do tego jak wczesniej to wyglądało ( 4 wskazniki ) to teraz jest bajka ...
Polko_V Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 taakkk...tylko, że w miarę jedzenia apetyt rośnie:wink:...kaju miał wyyebany w kosmos ten swój licznik:kox:
Marcin6 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ooooo pany pół godziny temu wziąłem się za wymiany szybki / ramki na takie z a6 polift z seryjnymi ramkami... Teraz w ciemności jest efekt.... :shock3: Warte tylu godzin dłubania na lekkim mrozie.... http://i.imgur.com/InIdYEf.jpg http://i.imgur.com/fKqjcso.jpg No, jeszcze teraz ta zagadka odnośnie drzwi, a kontrole żarówek i sprysków to zostawiam na lato jak będzie chęć
krzysaudi Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Wyebany tzn ??? co tam było fantastycznego innego niż w pelnym fisie polifcie ?? ---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- Fajne ramki
kaju Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Wyebany tzn ??? co tam było fantastycznego innego niż w pelnym fisie polifcie ??---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- Fajne ramki Chodzi mu o to, że w pełni wykorzystany jak tylko fabryka przewidziała ---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ---------- Ooooo pany pół godziny temu wziąłem się za wymiany szybki / ramki na takie z a6 polift z seryjnymi ramkami...Teraz w ciemności jest efekt.... :shock3: Warte tylu godzin dłubania na lekkim mrozie.... http://i.imgur.com/InIdYEf.jpg http://i.imgur.com/fKqjcso.jpg No, jeszcze teraz ta zagadka odnośnie drzwi, a kontrole żarówek i sprysków to zostawiam na lato jak będzie chęć Powiem Ci tak. Rozpędź się do 70-80 i zrób redukcję z 5 na 3, zobacz jak fajnie w ciemności staje wskazówka od obrotka jaką poświatę zajebistą robi na ringu a żarówka i spryski to akurat prostsza sprawa niż drzwi zajmie Ci to dosłownie 3 minuty
krzysaudi Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 A no to pogratulować - ja taki zegarek zakłądałem w a6 z 98 roku i autko od zaraz odmłodniało . Zresztą ta a4 też wygląda teraz młodziej od zaraz
Polko_V Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Wyebany tzn ??? co tam było fantastycznego innego niż w pelnym fisie polifcie ??---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- Fajne ramki Chodzi mu o to, że w pełni wykorzystany jak tylko fabryka przewidziała dokładnie...za pewne fabryka nawet nie wiedziała, że tyle można z niego wyciągnąć
Marcin6 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Powiem Ci tak. Rozpędź się do 70-80 i zrób redukcję z 5 na 3, zobacz jak fajnie w ciemności staje wskazówka od obrotka jaką poświatę zajebistą robi na ringu Na razie się jaram tym - bo silnik zimny: Hehe i tak mega a żarówka i spryski to akurat prostsza sprawa niż drzwi zajmie Ci to dosłownie 3 minuty Nom nie znów takie 3 minuty Zbiornik musze wymienić, podprowadzić od niego kabel z komory do kabiny... A z żarówkami to chyba w ogóle makabra, tam trzeba wszystkie kable przecinać od świateł? (przy bezpiecznikach)
xxxSzYbAxxx Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Wyebany tzn ??? co tam było fantastycznego innego niż w pelnym fisie polifcie ??---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- Fajne ramki Chodzi mu o to, że w pełni wykorzystany jak tylko fabryka przewidziała ---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ---------- Ooooo pany pół godziny temu wziąłem się za wymiany szybki / ramki na takie z a6 polift z seryjnymi ramkami...Teraz w ciemności jest efekt.... :shock3: Warte tylu godzin dłubania na lekkim mrozie.... http://i.imgur.com/InIdYEf.jpg http://i.imgur.com/fKqjcso.jpg No, jeszcze teraz ta zagadka odnośnie drzwi, a kontrole żarówek i sprysków to zostawiam na lato jak będzie chęć Powiem Ci tak. Rozpędź się do 70-80 i zrób redukcję z 5 na 3, zobacz jak fajnie w ciemności staje wskazówka od obrotka jaką poświatę zajebistą robi na ringu a żarówka i spryski to akurat prostsza sprawa niż drzwi zajmie Ci to dosłownie 3 minuty terefere kuku a drzwi Ci pokazywało? to co chlopakom ściemniasz :grin:
kaju Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Powiem Ci tak. Rozpędź się do 70-80 i zrób redukcję z 5 na 3, zobacz jak fajnie w ciemności staje wskazówka od obrotka jaką poświatę zajebistą robi na ringu Na razie się jaram tym - bo silnik zimny: Hehe i tak mega a żarówka i spryski to akurat prostsza sprawa niż drzwi zajmie Ci to dosłownie 3 minuty Nom nie znów takie 3 minuty Zbiornik musze wymienić, podprowadzić od niego kabel z komory do kabiny... A z żarówkami to chyba w ogóle makabra, tam trzeba wszystkie kable przecinać od świateł? (przy bezpiecznikach) A miałeś kontrole żarówek u siebie? No powiem Ci tak, ja z wyciągnięciem zbiornika, zrobieniem dziury, pociągnięciu kabla do licznika i wypiciem w międzyczasie z sąsiadem połówki balacha to niecałe dwie godzinki, oczywiście z poskładaniem wszystkiego do kupy, bo musisz zrzucić koło, nadkole, potem poskładać wszystko. No dobra, to dwie godzinki i jest cacy ze spryskami Wyebany tzn ??? co tam było fantastycznego innego niż w pelnym fisie polifcie ??---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- Fajne ramki Chodzi mu o to, że w pełni wykorzystany jak tylko fabryka przewidziała ---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ---------- Ooooo pany pół godziny temu wziąłem się za wymiany szybki / ramki na takie z a6 polift z seryjnymi ramkami...Teraz w ciemności jest efekt.... :shock3: Warte tylu godzin dłubania na lekkim mrozie.... http://i.imgur.com/InIdYEf.jpg http://i.imgur.com/fKqjcso.jpg No, jeszcze teraz ta zagadka odnośnie drzwi, a kontrole żarówek i sprysków to zostawiam na lato jak będzie chęć Powiem Ci tak. Rozpędź się do 70-80 i zrób redukcję z 5 na 3, zobacz jak fajnie w ciemności staje wskazówka od obrotka jaką poświatę zajebistą robi na ringu a żarówka i spryski to akurat prostsza sprawa niż drzwi zajmie Ci to dosłownie 3 minuty terefere kuku a drzwi Ci pokazywało? to co chlopakom ściemniasz :grin: Teraz przez to, że kupiłem B6 masz zamiar się do mnie o każdy najdrobniejszy szczegół dopyerdalać?! :decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed:
Marcin6 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 A miałeś kontrole żarówek u siebie? Toż jakbym miał to bym miał pełnego fisa To na kij bym zmieniał Mój punkty wyjściowy to był 1/2fis
krzysaudi Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Chłopaki - nie kłócić się o bzdury Ważne że zegarki są zayebiste i to podstawa i że mają ramki z amelinium
arre Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 nie ma to jak ringi i liczniczek z a6 rezac rezac a ja to mam fabrycznie
kaju Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 A miałeś kontrole żarówek u siebie? Toż jakbym miał to bym miał pełnego fisa To na kij bym zmieniał Mój punkty wyjściowy to był 1/2fis To tak jak u mnie. EOT.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się