Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:hi: Mam 2 pytanka :

1. Czy można jakoś skorygować ilość spalanego paliwa na FISie ? Aktualnie pokazuje mi że na baku przejade 1900km ...

2. Jak dojść do tego który czujnik z hamulca pieje że okładziny się skończyły ? Można zawsze zmasować, ale chciałbym dojść gdzie szukać przyczyny a nie skutku ...

Dzięki z góry

a co to za różnica która okładzina się skończyła i tak jak zmieniasz to komplet. Lepiej wymiń klocki bo szkoda tarczy :D

Hample mają 5.000km ... się któryś kabel zesrał i chce poszukać który ..

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

wymiana licznika ze zwykłego na polift i fis

DSC00050.jpg

DSC00054.jpg

---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ----------

ja tylko uzyczyłem auto wszyskie prace wykonał krzysaudi wielkie dzieki

Opublikowano

Miałeś w zegarku po 1 lifcie czy po 2000 roku z 3-ma wyswietlaczami ??

Opublikowano
wymiana licznika ze zwykłego na polift i fis

http://s17.postimg.org/ru9c6z057/DSC00050.jpg

http://s21.postimg.org/l2vjks5eb/DSC00054.jpg

---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ----------

ja tylko uzyczyłem auto wszyskie prace wykonał krzysaudi wielkie dzieki

ładnie poczarowane...czerwone podświetlenie zmienione na białe:kox::wink:
Opublikowano
Miałeś w zegarku po 1 lifcie czy po 2000 roku z 3-ma wyswietlaczami ??

Cyfrowy, ja miałem blaty z a6c5 po lifcie.

---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:13 ----------

Dopiero blaty z cyfrowym mają CANy, żeby się porozumieć z RNSem. Chodzi wtedy ładnie RDS i navi na FISie. Proszę bardzo jak to u mnie było:

dscf6833d.jpg

Opublikowano

To zgadzam sie z tym bo to nie ten przedział czasowy/sygnałowy . Ale tutaj nie jest to żaden problem ( i nie boli brak canów ) bo w porównaniu do tego jak wczesniej to wyglądało ( 4 wskazniki ) to teraz jest bajka ...

Opublikowano

taakkk...tylko, że w miarę jedzenia apetyt rośnie:wink:...kaju miał wyyebany w kosmos ten swój licznik:kox:

Opublikowano

Ooooo pany pół godziny temu wziąłem się za wymiany szybki / ramki na takie z a6 polift z seryjnymi ramkami...

Teraz w ciemności jest efekt.... :shock3::shock3::shock3:

Warte tylu godzin dłubania na lekkim mrozie.... :decayed:

http://i.imgur.com/InIdYEf.jpg

http://i.imgur.com/fKqjcso.jpg

:banan::dancing:

:a4fan:

No, jeszcze teraz ta zagadka odnośnie drzwi, a kontrole żarówek i sprysków to zostawiam na lato jak będzie chęć :decayed:

Opublikowano

Wyebany tzn ??? co tam było fantastycznego innego niż w pelnym fisie polifcie ??

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

Fajne ramki :)

Opublikowano
Wyebany tzn ??? co tam było fantastycznego innego niż w pelnym fisie polifcie ??

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

Fajne ramki :)

Chodzi mu o to, że w pełni wykorzystany jak tylko fabryka przewidziała :wink:

---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ----------

Ooooo pany pół godziny temu wziąłem się za wymiany szybki / ramki na takie z a6 polift z seryjnymi ramkami...

Teraz w ciemności jest efekt.... :shock3::shock3::shock3:

Warte tylu godzin dłubania na lekkim mrozie.... :decayed:

http://i.imgur.com/InIdYEf.jpg

http://i.imgur.com/fKqjcso.jpg

:banan::dancing:

:a4fan:

No, jeszcze teraz ta zagadka odnośnie drzwi, a kontrole żarówek i sprysków to zostawiam na lato jak będzie chęć :decayed:

Powiem Ci tak. Rozpędź się do 70-80 i zrób redukcję z 5 na 3, zobacz jak fajnie w ciemności staje wskazówka od obrotka jaką poświatę zajebistą robi na ringu :naughty: a żarówka i spryski to akurat prostsza sprawa niż drzwi zajmie Ci to dosłownie 3 minuty :whistling:

Opublikowano

A no to pogratulować - ja taki zegarek zakłądałem w a6 z 98 roku i autko od zaraz odmłodniało . Zresztą ta a4 też wygląda teraz młodziej od zaraz :)

Opublikowano
Wyebany tzn ??? co tam było fantastycznego innego niż w pelnym fisie polifcie ??

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

Fajne ramki :)

Chodzi mu o to, że w pełni wykorzystany jak tylko fabryka przewidziała :wink:

dokładnie...za pewne fabryka nawet nie wiedziała, że tyle można z niego wyciągnąć:grin:
Opublikowano

Powiem Ci tak. Rozpędź się do 70-80 i zrób redukcję z 5 na 3, zobacz jak fajnie w ciemności staje wskazówka od obrotka jaką poświatę zajebistą robi na ringu

Na razie się jaram tym - bo silnik zimny:

Hehe i tak mega :decayed:

a żarówka i spryski to akurat prostsza sprawa niż drzwi zajmie Ci to dosłownie 3 minuty

Nom nie znów takie 3 minuty ;)

Zbiornik musze wymienić, podprowadzić od niego kabel z komory do kabiny...

A z żarówkami to chyba w ogóle makabra, tam trzeba wszystkie kable przecinać od świateł?

(przy bezpiecznikach)

Opublikowano
Wyebany tzn ??? co tam było fantastycznego innego niż w pelnym fisie polifcie ??

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

Fajne ramki :)

Chodzi mu o to, że w pełni wykorzystany jak tylko fabryka przewidziała :wink:

---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ----------

Ooooo pany pół godziny temu wziąłem się za wymiany szybki / ramki na takie z a6 polift z seryjnymi ramkami...

Teraz w ciemności jest efekt.... :shock3::shock3::shock3:

Warte tylu godzin dłubania na lekkim mrozie.... :decayed:

http://i.imgur.com/InIdYEf.jpg

http://i.imgur.com/fKqjcso.jpg

:banan::dancing:

:a4fan:

No, jeszcze teraz ta zagadka odnośnie drzwi, a kontrole żarówek i sprysków to zostawiam na lato jak będzie chęć :decayed:

Powiem Ci tak. Rozpędź się do 70-80 i zrób redukcję z 5 na 3, zobacz jak fajnie w ciemności staje wskazówka od obrotka jaką poświatę zajebistą robi na ringu :naughty: a żarówka i spryski to akurat prostsza sprawa niż drzwi zajmie Ci to dosłownie 3 minuty :whistling:

terefere kuku :grin: a drzwi Ci pokazywało? :grin:

to co chlopakom ściemniasz :facepalm::grin::grin:

Opublikowano

Powiem Ci tak. Rozpędź się do 70-80 i zrób redukcję z 5 na 3, zobacz jak fajnie w ciemności staje wskazówka od obrotka jaką poświatę zajebistą robi na ringu

Na razie się jaram tym - bo silnik zimny:

Hehe i tak mega :decayed:

a żarówka i spryski to akurat prostsza sprawa niż drzwi zajmie Ci to dosłownie 3 minuty

Nom nie znów takie 3 minuty ;)

Zbiornik musze wymienić, podprowadzić od niego kabel z komory do kabiny...

A z żarówkami to chyba w ogóle makabra, tam trzeba wszystkie kable przecinać od świateł?

(przy bezpiecznikach)

A miałeś kontrole żarówek u siebie? No powiem Ci tak, ja z wyciągnięciem zbiornika, zrobieniem dziury, pociągnięciu kabla do licznika i wypiciem w międzyczasie z sąsiadem połówki balacha to niecałe dwie godzinki, oczywiście z poskładaniem wszystkiego do kupy, bo musisz zrzucić koło, nadkole, potem poskładać wszystko. No dobra, to dwie godzinki i jest cacy ze spryskami :kox:

Wyebany tzn ??? co tam było fantastycznego innego niż w pelnym fisie polifcie ??

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

Fajne ramki :)

Chodzi mu o to, że w pełni wykorzystany jak tylko fabryka przewidziała :wink:

---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ----------

Ooooo pany pół godziny temu wziąłem się za wymiany szybki / ramki na takie z a6 polift z seryjnymi ramkami...

Teraz w ciemności jest efekt.... :shock3::shock3::shock3:

Warte tylu godzin dłubania na lekkim mrozie.... :decayed:

http://i.imgur.com/InIdYEf.jpg

http://i.imgur.com/fKqjcso.jpg

:banan::dancing:

:a4fan:

No, jeszcze teraz ta zagadka odnośnie drzwi, a kontrole żarówek i sprysków to zostawiam na lato jak będzie chęć :decayed:

Powiem Ci tak. Rozpędź się do 70-80 i zrób redukcję z 5 na 3, zobacz jak fajnie w ciemności staje wskazówka od obrotka jaką poświatę zajebistą robi na ringu :naughty: a żarówka i spryski to akurat prostsza sprawa niż drzwi zajmie Ci to dosłownie 3 minuty :whistling:

terefere kuku :grin: a drzwi Ci pokazywało? :grin:

to co chlopakom ściemniasz :facepalm::grin::grin:

Teraz przez to, że kupiłem B6 masz zamiar się do mnie o każdy najdrobniejszy szczegół dopyerdalać?! :punish:

:decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed:

Opublikowano

A miałeś kontrole żarówek u siebie?

Toż jakbym miał to bym miał pełnego fisa ;) To na kij bym zmieniał ;)

Mój punkty wyjściowy to był 1/2fis

Opublikowano

Chłopaki - nie kłócić się o bzdury :) Ważne że zegarki są zayebiste i to podstawa i że mają ramki z amelinium :)

Opublikowano

nie ma to jak ringi i liczniczek z a6 :decayed:

rezac rezac a ja to mam fabrycznie :polew:

Opublikowano

A miałeś kontrole żarówek u siebie?

Toż jakbym miał to bym miał pełnego fisa ;) To na kij bym zmieniał ;)

Mój punkty wyjściowy to był 1/2fis

To tak jak u mnie. EOT.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...