Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tzn.? co masz na mysli?

Opublikowano

ponawiam pytanie majstry podlaczylem manetke od avanta wszystko pieknie ladnie kierunki dzialaja ale wycieraczki dzialaja tylko na 2 i 3 biegu czasowe w ogole nie chodza jak podciagam manetke do siebie zeby plyn poszedl to plyn idzie ale wycieraczki sie zatrzymuja jak tylko manetke puszcze.. to samo jak w dol podciagam.. podlaczylem zgodnie z oznaczeniami starej manetki czego tam moze brakowac? wczesniej byla manetka z inna kostka

Opublikowano

Gdzieś mase musisz dołożyć, ale nie pamiętam gdzie. Pytaj szyby, on miał z tym problem. Jak mu wyślesz 2 kilo michałków i litrowego balacha, to przez rure wydechową kierownice zdejmie i Ci ogarnie fotki :whistling:

Opublikowano
Gdzieś mase musisz dołożyć, ale nie pamiętam gdzie. Pytaj szyby, on miał z tym problem. Jak mu wyślesz 2 kilo michałków i litrowego balacha, to przez rure wydechową kierownice zdejmie i Ci ogarnie fotki :whistling:

haha:buahaha::buahaha::buahaha:wyrwalo mnie z butow;:banan::banan:

moze szyba sie pojawi to powie co i jak;p

---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ----------

majstry wam tez forum nie chcialo sie wlaczyc przez ostatnią godzine??

Opublikowano

Panowie na której stronie znajdę rozpiskę pinów?? bo przewalić te wszystkie strony to ze 3 dni...

ewentualnie czy ktoś może mi to podesłać?? nosze się z zamiarem wymiany licznika na taki z fisem i chciałbym się do tego dobrze przygotować.

Opublikowano
Daj maila to podesle

Wydrukuj mu i razem z licznikiem odeślij.

Opublikowano
Daj maila to podesle

poszło pw

Opublikowano

a4 1998 ponoc nr brak tylko to foto :facepalm:

Opublikowano

commanderem próbuj go odczytac. Przy odczycie nie powinno nic sie stac. Jak bedzie to jaeger to czytaj go jako magnetti marelli.

---------- Post dopisany at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ----------

Daj maila to podesle

poszło pw

poszedł mail :wink:

Opublikowano

i myslisz Grzesiu ze jagera comanderem zczytam?

hmm a w jagerach i uk-nsi jakie pamiatki sa?

bo ewentualnie mam przeca programatora...

Opublikowano

W jagerze to czyta z motki zawartość pamięci. Więc programator musi być inny pod procesror motoroli.

Opublikowano

heh :kwasny:

zawsze mam pod gorke

a bez pinu na vdo przeszczepic to lipa :facepalm:

moze nr jakiegos skoluje to bedzie wiadomo co i jak i czy sie da...

Opublikowano
commanderem próbuj go odczytac. Przy odczycie nie powinno nic sie stac. Jak bedzie to jaeger to czytaj go jako magnetti marelli.

---------- Post dopisany at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ----------

Daj maila to podesle

poszło pw

poszedł mail :wink:

doszło dzięki, poszło jeszcze pytanko ode mnie :wink:

Opublikowano
heh :kwasny:

zawsze mam pod gorke

a bez pinu na vdo przeszczepic to lipa :facepalm:

moze nr jakiegos skoluje to bedzie wiadomo co i jak i czy sie da...

Jak nie masz pinu do jaegera to tez mozna coś podziałać. z ecu silnika zczytać vin i immo nr, wpisac te dane do vdo i normalnie vagiem zakodować klucze :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...