Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Assist mówisz ze masz 980 K czyli angol benzyna i masz wrzucony wsad od ropy Eu i działaa ?

Bo ja mam ten sam licznik i wrzucony Eu benz też d13 i działaa jak opisywałem czyli podniesie się za wysoko i opada na właściwą , przy 90 wody pokazuje prawie 90 oleju, podczas jazdy ok 170 pokazuje 100 , jak zwolnie znowu 90 wiec działa

Co potwierdza ze wsad ma kolosalna role, Krzysiek musisz kombinować ze wsadami i już albo kup licznik inny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

spoko z wsadami już chyba nie będę walczył bo wszystkie co znalazłem w internecie to już wgrywałem a i licznika 3-go też nie mam zamiaru kupować więc musi zostać tak jak jest ewentualnie któregoś dnia wrzucę oryginalny wsad z tego angola i zobaczę co się będzie działo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piny pewnie zamienic, ew. inwersja sygnału

nr licznika podaj, stary/nowy

starego nie mam ;/ a nowy sprawdzę później...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bediks tak,

licznik który wstawiłem zamiast 1/2 [920 900 M D55]

to 920980k D12 (benz UK),

do którego wrzuciłem wsad 920932 fx D13 (tdi EU).

Wszystko bangla,

tzn.temp oleju zgodna na blacie z tą z klimatronika,

żaden sensor/alladyn itd. co 100 km nie wyskakuje.

@Krzysiekcalibra kodowanie mam 02140

pzdr.

assist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który kanał klimatronika odpowiada za temp oleju ? Tylko nie mów ze 51 ?

Widzisz ten sam licznik te same wersje wsadów (d13) a działanie trochę inne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 to płyn a 51 to z d*py wskazanie jakieś

A dlaczego prosty test

Wchodzisz do zimnego auta dajesz zapłon bez startu motoru włączasz kanał 51 i widzisz jak rzekoma temperatura leci do góry pomimo ze motor nie odpalony i totalnie zimny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 to płyn a 51 to z d*py wskazanie jakieś

A dlaczego prosty test

Wchodzisz do zimnego auta dajesz zapłon bez startu motoru włączasz kanał 51 i widzisz jak rzekoma temperatura leci do góry pomimo ze motor nie odpalony i totalnie zimny

bo oblicza w obiegu zamkniętym. dziękuję dobranoc. miłej lektury :hi:

1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej

2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)

3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56)

4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89)

5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód

6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia)

7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109)

8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)

9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap)

10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury

11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)

12 Specjalna wartość klapy centralnej

13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114)

14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz

15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)

16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza

17 Prędkość samochodu (km/h)

18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V)

19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V)

20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V)

21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony

22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)

23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)

24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się

25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down

26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT)

27 Wartość kodu (Coding value)

28 Prędkość obrotowa silnika (RPM)

29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM)

30 Wersja programu

31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się)

32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury

33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej

34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz

35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza

36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)

37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max.

38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)

39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)

40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)

41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)

42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)

43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)

44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?)

45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo)

46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny)

47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC)

48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo)

49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)

50 Czas postoju (min)

51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC

52 Kanał graficzny 1 – pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony – wyświetli się 88.8.

Zobacz poniżej.

53 Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. Zobacz

poniżej.

54 Znak sterujący

55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji

56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)

57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56)

58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89)

59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód

60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109)

61 Wersja programu (ostatnia)

--------------------------------------------------------------------------------

Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC)

00.0 brak błędów

02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej)

02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1

02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa

02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie

03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1

03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1

03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa

03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie

04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej)

04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1

04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa

04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie

05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)

05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz

poniżej)

05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa

05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie

06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz

poniżej)

06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1

06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa

06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie

07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz

poniżej)

07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1

07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa

07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie

08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)

08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1

08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa

08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie

08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej)

08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie

08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana

11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej)

11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1

11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa

11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie

11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)

11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie

11.7 Klapa centralna, czasem blokowana

13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)

13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1

13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa

13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie

13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)

13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie

13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana

15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej)

15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1

15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa

15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie

15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej)

15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie

15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana

17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu

18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe

18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne

20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej)

20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie

22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej)

22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa

22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)

29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła

29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła

29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie

29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie

Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC):

*02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony

*04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury

*05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury

*05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone

*06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany,

diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza

*07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0

*08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie

*08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę

*11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie

*11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę

*13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie

*13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę

*15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)

*15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę

*20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund

*22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie

*22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551

--------------------------------------------------------------------------------

Kody kanału 52 - OBD – kompresor klimatyzacji wyłączony

Jeżeli kompresor klimatyzacji jest wyłączony, wyświetla się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane.

Część warunkowa

a1 Przerywanie lub blokowanie, przełącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x wyłączony

b1 Obroty silnika (RPM) poniżej 200 - 500

c1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000

d1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000

e1 Funkcje systemu OK

f1 Funkcje systemu OK

a2 Klimatyzacja ręcznie wyłączona (klimatyzacja nie aktywna)

b2 Niskie napięcie

c2 Przełącznik Kick-down, kompresor wyłączony na 12 s max.

d2 Włączona kontrolka temperatury chłodzenia silnika (ECT)

e2 Wyłącznik niskiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F73)

f2 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F118)

a3 Wybrany tryb ECON

b3 Wybrane OFF

c3 Zewnętrzna temperatura (otoczenia) za niska

d3 Engine management system (compressor will remain off for 3 -12 seconds)

e3 Wysokie ciśnienie wystąpiło ponad 30 razy

f3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G109) poniżej 27 oF (-3 oC)

g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)

Kropka dziesiętna

Zaświeci się - kompresor klimatyzacji ON

Kropka dziesiętna

Zgaśnie – kompresor klimatyzacji OFF

--------------------------------------------------------------------------------

Kody kanału 53 - OBD – Stan kodów elektrycznych wyjść systemu

Gdy wyjścia elektryczne NO są aktywne, wyświetli się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane. Kropka dziesiętna w "88.8" nie jest wyświetlana w tym kanale.

Część warunkowa

a1 Wentylator wewnętrznego czujnika temperatury

b1 Zamknięta klapa świeże powietrze/recyrkulacja (tryb recyrkulacji)

c1 Zamknięty zawór ogrzewania

d1 Przewody dwukierunkowe

e1 Kompresor klimatyzacji ON

f1 Pierwszy bieg wentylatora chłodnicy ON

a2 Klapa przepływu powietrza otwarta

b2 Klapa przepływu powietrza otwarta

c2 Klapa przepływu powietrza zamknięta

d2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"

e2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"

f2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "odszraniacz"

a3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny"

b3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny”

c3 Klapa centralna w pozycji "nogi/odszraniacz"

d3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"

e3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"

f3 Klapa temperatury w pozycji "ciepłe powietrze"

g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie upieram się,

fakt jest faktem, ze wskaznik temp oliwy działa,

w zimę ciezko mi było "podniesc" wskazówkę w korku do pracy,

teraz idzie duzo szybciej,

ostatnio w ciepły dzien po pałowaniu [na autobanie rzecz jasna ;)]

poszła solidnie ponad 100 stopni..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 130 stopni nie ma się co martwić, ale wyżej jak pójdzie, to wiedz, że coś się dzieje :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, no 130 to jeszcze nie widziałem,

myślę ze przy 200 można byłoby się spodziewać po jakimś czasie,

ale chyba już wyrosłem ;)

pzdr.

assist

---------- Post dopisany at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany at 17:05 ----------

BTW Kaju,

ostatnio uprawiam PSJ czyli do 2 - 2,5 tysia i zmiana biegu,

okazuje się, ze da się tym pudłem spaść poniżej 7 po mieście..

tylko strasznie człek rozkojarzony, usnąć można,

ale skrzynia 6 cię przy życiu trzyma..

pzdr.

assist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ładnie przy Q :wink: ja bym nie ogarnął takiego czegoś, rozumiem prędkość totalnie patrolową z muzyką na full, ale teraz nie mam czym, więc tego też już nie stosuje :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bediks tak,

licznik który wstawiłem zamiast 1/2 [920 900 M D55]

to 920980k D12 (benz UK),

do którego wrzuciłem wsad 920932 fx D13 (tdi EU).

Wszystko bangla,

tzn.temp oleju zgodna na blacie z tą z klimatronika,

żaden sensor/alladyn itd. co 100 km nie wyskakuje.

@Krzysiekcalibra kodowanie mam 02140

pzdr.

assist

No dobra ale 02140 : 02 to oznacza że masz aktywowaną kontrolkę niezapiętych pasów, 1 Kraj : Europa (angielski) 4 cylindry 0 TDI

w moim liczniku oryginalnym tym 1/2 fis miałem kodowanie 00040 i takie zawsze wpisuję ale spróbuje jeszcze ten kraj ustawić na europe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju wtf ? Bo wkleiłeś kody dla przedlifta chyba i tak bo w polifcie temp płynu pokazuje na 49 a w przedlifcie na 51 , i to ze w polifcie kanał 51 pokazuje h*j do d*py powiedzieli mi u dzika w sklepie wiec chyba wiedza co mówią ale siedzę w aucie teraz ciepłym i zobaczę to sobie jeszcze raz

---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:10 ----------

A i zapomniałem dodać ze kiedyś wsiadłem do zimnego nie odpalalem silnika dałem 51 kanał i doszło w 30 sekund do 90 i niby skąd to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju wtf ? Bo wkleiłeś kody dla przedlifta chyba i tak bo w polifcie temp płynu pokazuje na 49 a w przedlifcie na 51 , i to ze w polifcie kanał 51 pokazuje h*j do d*py powiedzieli mi u dzika w sklepie wiec chyba wiedza co mówią ale siedzę w aucie teraz ciepłym i zobaczę to sobie jeszcze raz

---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:10 ----------

A i zapomniałem dodać ze kiedyś wsiadłem do zimnego nie odpalalem silnika dałem 51 kanał i doszło w 30 sekund do 90 i niby skąd to ?

Nigdy tak nie miałem :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, te 02 z przodu to z rozpędu, i tak nie ma reakcji,

jeśli chodzi o pasy.. przez chwile po kluczyku się pali, później gaśnie.

Cos w adnotacji o kodowaniu jest ale nie wnikałem,

potrzebna mi ta kontrolka jak w d*pie ząb ;)

@kaju

chooj nie jazda, ale musiałem sprawdzić,

bo po "mojemu" dychę wciągał w zimę ;)

Kumpel z którym jeżdżę do pracy, tez mi sapał,

ze "rznę" ten samochód..

Myślę, ze do 3 tyś no, może czasami deko więcej

to normalna dynamiczna jazda, ale ostatnio PSJ uprawiam..

Starzeje się, czas umierać :guma:

Chyba zebym miał V6 to moze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, te 02 z przodu to z rozpędu, i tak nie ma reakcji,

jeśli chodzi o pasy.. przez chwile po kluczyku się pali, później gaśnie.

Cos w adnotacji o kodowaniu jest ale nie wnikałem,

potrzebna mi ta kontrolka jak w d*pie ząb ;)

@kaju

chooj nie jazda, ale musiałem sprawdzić,

bo po "mojemu" dychę wciągał w zimę ;)

Kumpel z którym jeżdżę do pracy, tez mi sapał,

ze "rznę" ten samochód..

Myślę, ze do 3 tyś no, może czasami deko więcej

to normalna dynamiczna jazda, ale ostatnio PSJ uprawiam..

Starzeje się, czas umierać :guma:

Chyba zebym miał V6 to moze:)

Ja Was podziwiam, że R4 w dieslu jeździcie... :guma: przecież ja jak wsiadłem do sharana szwagra, to po niecałym kilometrze mówie do niego pierrrrdole, zawracaj ja jade swoim :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju wtf ? Bo wkleiłeś kody dla przedlifta chyba i tak bo w polifcie temp płynu pokazuje na 49 a w przedlifcie na 51 , i to ze w polifcie kanał 51 pokazuje h*j do d*py powiedzieli mi u dzika w sklepie wiec chyba wiedza co mówią ale siedzę w aucie teraz ciepłym i zobaczę to sobie jeszcze raz

---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:10 ----------

A i zapomniałem dodać ze kiedyś wsiadłem do zimnego nie odpalalem silnika dałem 51 kanał i doszło w 30 sekund do 90 i niby skąd to ?

Nigdy tak nie miałem :whistling:

a mówil Ci ktos kiedys zeby wycpanym nie wchodzic do auta :whistling::whistling:

:dziura:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mówil Ci ktos kiedys zeby wycpanym nie wchodzic do auta :whistling::whistling:

:dziura:

yebłem :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...