mech15 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam Przedstawiam golfa mojego znajomego. Czytać logi dopiero się uczę (podobnie jak je wykonywać) więc proszę o ocenę fachowym okiem (za uwagi co do wykonania będę wdzięczny). Zachęcam także do wyszczególnienia, czego brakuje, co warto by było dodać lub usunąć, aby analiza logów była optymalna. golf 1,9 TDI AHF, syk silnika powyżej 2000 obr./min., wskaźnik temp. na desce leży (węże ciepłe) na początek filmik z zarejestrowanym sykiem: Wynik auto scana: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 GP Component: 1,9l R4 EDC 0000SG KD17 Coding: 00013 Shop #: WSC 00100 2 Faults Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A LOGI: dynamiczne 000-001-003 dynamiczne 004-008-010 dynamiczne 011 statyczne 000 statyczne 003 statyczne 004 statyczne 007-013-018 statyczne 023
antonio Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 17664 czujnik temperatury płynu chłodzącego uwalony lub odłączony
mech15 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 G62 to ten przy głowicy, czy przy zbiorniczku wyrównawczym??
mech15 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 przy głowicy ten czujnik daje sygnał na zegary?
antonio Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 ten czujnik daje sygnał na zegary? dokładnie tak
mech15 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Hmm no coś tu się nie zgadza wątek: [tdI] Diagnostyka (aktualizacja: 30 VII 2008) termostat oraz G2/G62 niniejsza procedura ma na celu określenie źródła niemożności uzyskania przez silnik temperatury roboczej. w razie wymiany termostatu zaleca się zakup oryginału w ASO. w razie wymiany czujnika G2/G62 zaleca się zakup oryginału w ASO. czujniki związane z badaniem termostatu: G62: czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU; G2: czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej. a ty piszesz zupełnie odwrotnie ??
antonio Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 GOLF TDI AHF: po odłączeniu kostki z czujnika w głowicy nie będzie pokazywał temp na liczniku (praktykowałem kiedyś)
przemik Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Probe dynamiczną trzeba bedzie powtorzyc - nie wolno odpuszczac pedalu akceletarora podczas logowania... Jesli chodzi o statyczne to zaznacz ktore są normal a ktore Basic Settings. Czujnik temperatury chyba bedziesz musial wymienic.
bolsblu Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 A co do syczenia to miałem tak kiedyś w a3 1,9 tdi, prawdopodobnie spadła odma... zobacz... za silnikiem wężyk..
mech15 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2009 A co do syczenia to miałem tak kiedyś w a3 1,9 tdi, prawdopodobnie spadła odma... zobacz... za silnikiem wężyk.. dobra myśl
Muskel1 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Otworz maske i zlokalizuj gdzie zasysa powietrze, bo skoro w srodku slychac to na zewnatrz nie bedzie z tym problemu. Najwidoczniej tak jak juz koledzy pisali albo waz pekniety albo spadl.
mech15 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 No właśnie problem polega na tym, że syk słychać pod obciążeniem, tzn podczas jazdy. Na postoju normalnie. Podejrzane są, jeden z węży w układzie dolotowym bo to jest taka rzeźba trochę i ta odma(jeszcze nie sprawdzona). To auto mojego kumpla, nie mam do niego dostępu, żeby "naprawiać", zrobiłem mu tylko logi. Jemu nie przeszkadza ta jazda z sykiem i nic na razie z tym nie robi. W planie jest podparcie przodu auta i zakręcenie kołami na biegu, może wtedy uda się dokładnie określić skąd dobiega ten syk. W aucie trzeba także wymienić kilka rzeczy. Na pewno powiadomię skąd ten syk się wydobywał i zamieszczę logi po naprawie (może to potrwać). Dzięki za sugestie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się