Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 1,9 AJM 115km Pompowrtskiwacze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Luqas26, u mnie najlepiej sprawdzal sie BioON - niestety w okolicznej rafineri wstrzymali produkcje ze wzgledu na ponoc wieksze koszty biokomponentow :evil:

adadur, to niby ktore logi moga pokazac czy PD jest walniety :question:

Opublikowano

Murzyn Nie żartuj :exclaim:

Mam kolege którego ojciec ma 500l tego paliwa i regularnie załatwia sobie więcej. On Jeżdzi jakąą astra diesel także do takiego bym się nie bał. a ja boje sie o moje pd i nie kupuje od niego. No ale skoro ty twierdzisz że to paliwko jest ok to może spróbuje. :twisted: :twisted: :twisted:

Tylko strasznie obawiam się czy to paliwo nie jest aby za suche.

Opublikowano

ja jak zatankowałem (a raczej mój szwagier) do mojej niuni BioOn to normalnie jakby nie to auto, muł się zrobił, szarpał już nie pamiętam co tam jeszcze sie działo, dobrze że nie było tego dużo i zaraz dolaliśmy normalnego on i jakoś sie wymieszało i po kilku dniach wróciło autko do normy :biggrin: byliśmy w Aso audi u szwagra kolegi w niemczech i on powiedział że jak bedziemy lać BioOn to długo nie pojeździmy naszym Ajm_kiem. :frown:

Gość Murzyn
Opublikowano
Mam kolege którego ojciec ma 500l tego paliwa i regularnie załatwia sobie więcej.

wazne jest zrodlo, wiesz skad to bierze? Ja pisalem o Bio (z 20% estrow) z chyba jedynej w polsce nowoczesnej bazy (powstala tak z 3 lata temu) do przetwarzania Biokomponentow przy Rafinerii Trzebinia.

Wogole jakosc jakiegokolwiek paliwa prosto z rafinerii jest o niebo lepsza niz na którejkolwiek okolicznej stacji, ale o tym pisalem niejednokrotnie

ja jak zatankowałem (a raczej mój szwagier) do mojej niuni BioOn to normalnie jakby nie to auto, muł się zrobił, szarpał

u mnie wrecz przeciwnie, niunia nie tyle co bardziej dynamiczna, co napewno elastyczniejsza i cichsza. W AFN'ie to paliwko tez sie sprawdzalo.

byliśmy w Aso audi u szwagra kolegi w niemczech i on powiedział że jak bedziemy lać BioOn to długo nie pojeździmy naszym Ajm_kiem.

Dziwne, bo chyba w instrukcji nowego paska 2.0TDI czytalem, ze zalecane jest BIO, wiec AJM tymbardziej powinien to lubic.

Opublikowano

no nie wiem, ale tak nam w aso powiedział,

może to był jakiś "inny" BioOn, a może poprostu to tylko zbieg okoliczności, ja sie cieszę że wszystko już jest ok :biggrin:

Opublikowano

Witam

Vag nic nie wykrywa nie ma zadnych błędów filtry niedawno zmieniane, a paliwko tylko na orlenie tankuje, sęk w tym ze szarpanie jest sporadycznie i tylko przy delikatnym wciskaniu gazu. autko ma kopytko i nie kopci a bedąc u jednego z mechaników po podpięciu kompa ale nie Vag-a okazało sie ze jeden popmpowtrysk odstaje nieco od innych, myslałem ze moze ktos miał taką sytuacje i mnie poratuje.

Poratować to Cię nie poratuję ale może pociesze bo mam DOKŁADNIE to samo w swoim :) Diagnostyka Vagiem NIC nie wykazuje. W Jetronicu gość, który mi robił hamownie po zawirusowaniu również oznajmił, że silniczek jest zdrowiuśki aż miło. Auto nie dymi, odpala zima czy lato i zapier**** khem... znaczy zbiera się jak dzikie:] Wszystkie filtry wymienione, nowa przepływka Bosha o zwiększonej przepustowości i kurcze dalej przytyka skubańca :/ I dokładnie tak jak mówisz najczęściej pomiędzy 1800 a 2000 tys. obr. , co najlepiej wychodzi jak spróbujesz jechać załóżmy na trójeczce, nie przyśpieszając, właśnie w granicach tych obrotów ( w kwestii turbiny to umnie włącza się przy 1500 obr. więc to nie to ). Normalnie krew mnie zalewa :) Aktualnie z mechanikiem ustaliliśmy, że trzeba by przyjrzeć się potencjometrowi (czy jak to tam się zwie) gazu. Możliwe, że tutaj tkwi przyczyna. Tym bardziej, że jak wcisnę wada nie zdąża się ujawnić :) Sam już nie wiem. [br]Dopisany: 18 Maj 2007, 23:01 _________________________________________________

( w kwestii turbiny to umnie włącza się przy 1500 obr. więc to nie to ).

Tu zdajsie walnąłem babola , bo z tego co przed chwilą wyczytałem od mądrzejszych :) na forum turbina pracuje cały czas :o Musi tak jest, ale powiedzcie w takim razie laikowi dlaczego, potocznie używa się stwierdzenia, że od iluś tam a iluś obr "włącza mi się turbina". Bo zgłupiałem w tym momencie :)

Opublikowano

nie wiem kto uzywa :wink:

turbina dopiero przy pewnych obrotach zaczyna sie "odpowiednio" krecic (napedzana jest gazami wylotowymi) - wzrasta doladowanie (z 0,01bar na wolnych obotach do 0,9bar juz przy ok 2200o/min dla AFN) i dlatego czujesz "kopa"

Opublikowano

Turbia pracuje cały czas jednak odczuwalny efekt jej pracy pojawia się delikatnie już przy ok 1500obr potem w okolicach 1900-2000 obr uzyskuje swój nawiekszy wydatek do tego dzięki regulowanym kierownicą spalin przy wyższych obrotach spaliny bardziej optymalnie napędzają łopatki turbiny dzięki temu nasze autko ma wyższą moc (np. w prównaniu do 1Z). Ciśnienie za turiną przy maksymalnym wydatku wynosi ponad 2 bary dlatego też czasem węze gumowe tego nie wytzymują i pojawiają się nieszczelności.

Opublikowano

Ciśnienie za turbiną przy maksymalnym wydatku wynosi ponad 2 bary dlatego też czasem węze gumowe tego nie wytzymują i pojawiają się nieszczelności.

Czy sugerujesz tym samym, że tu może leży powód szarpania w przedziale 1800-2000 obr? Jeśli tak to czy vag tego by nie pokazał? Bo ja jak wcześniej napisałem sprawdzę teraz potencjometr gazu, przełoże sprawny i zobaczę jaki będzie efekt. Może w takim razie powinnienem sprawdzić najpierw szczelność tych węży? Będę wdzięczny za opinię :smiley:

Opublikowano

Nie nie nieszczelność tych przewodów obajwia się zupełnie inaczej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...