lmatys Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Witam.Czy da sie uzyskac taki troche glebszy odglos/warkot silnika jak sie ostro wkreca na obroty ale bez modyfikacji tlumika? Nie chcialbym zmieniac tlumika, bo bole glowy po ulterze w Cinquecento juz przerobilem... Za podpowiedzi dziekuje i pozdrawiam.
DieselPower Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Spróbuj usunąc katalizator jezeli takowy posiadasz u kumpla w Mercu pomogło POZDRAWIAM [ Dodano: 29-04-2007, 23:14 ] Jest Jeszcze Opcja HARD tzn: -Wiertarka -Dobre Wiertło = Mała Dziurka w Wydechu Basik jest tylko napewno nie sportowy.. Raczej jak z ciagnika hahae
adadur Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 próbuj usunąc katalizator glupota jakich malo chesz sie cieszyc fajnym gangiem z silnika to tylko dedykowany wydech moze wymiana jedego z tlumikow pomoze. wszsko inne bedze bledem a przekonasz sie o tym po fakcie kiedy moze byc problem przywrocenia pierwotnego stanu [ Dodano: 30-04-2007, 22:00 ] Mała Dziurka w Wydechu tego tez nie polecam w aucie za 40-50 tys gdze nad niuansami konstrukcyjnymi (akustyki i rezonansu) wydechu pracowal caly szab ludzi
elkrecik Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Spróbuj usunąc katalizator jezeli takowy posiadasz u kumpla w Mercu pomogło POZDRAWIAM [ Dodano: 29-04-2007, 23:14 ] Jest Jeszcze Opcja HARD tzn: -Wiertarka -Dobre Wiertło = Mała Dziurka w Wydechu Basik jest tylko napewno nie sportowy.. Raczej jak z ciagnika hahae Chronic przed takimi wynalazkami Idiotyczne pomysly, chcesz miec fajny wydech to zainwestuj w porzadny tlumik koncowy (polecam Sebringa), przy wiekszych ingerencjach w uklad wydechowy (wymiana calego wydechu) mozna ladne przyrosty mocy uzyskac.
chołek_płock Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Filterek stożkowy daje bardzo ładne brzmienie, ale w przypadku turbo efekty są raczej marne. Dodatkowo przy przepływomierzu czasem pojawiają się problemy z pomiarami przez w/w i potem błędy w ECU. Nie wiem jak to jest w przypadku A4, ale miałem poprzednio FC z silnikiem 2.0 turbo i po założeniu stożka bardzo ładnie silnik zaczął brzmieć. Może popytaj w tą stronę, czy ktoś zamontował i jak to się sprawdza? Mój ojciec ma silnik 2,5 l V6 i po założeniu stożka dźwięk jest po prostu niesamowity!! Ale to V6... Może spróbuj... Powodzenia
kris_lpgcars Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 i bez wymiany mozna miec fajny odglos a mianowicie a A4 srodkowy wydech mi sie skonczyl ale w srodku czyli jest po prostu pusty i jak na razie bardzo mi sie to podoba odglosik w deche i przerabiac nie musialem przebieg zrobil swoje a w mym 7 letnim autku te marne 130tys mil na orginalnym wydechu to i tak niezle
Thomas Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 Spróbuj usunąc katalizator jezeli takowy posiadasz u kumpla w Mercu pomogło POZDRAWIAM [ Dodano: 29-04-2007, 23:14 ] Jest Jeszcze Opcja HARD tzn: -Wiertarka -Dobre Wiertło = Mała Dziurka w Wydechu Basik jest tylko napewno nie sportowy.. Raczej jak z ciagnika hahae Chronic przed takimi wynalazkami Idiotyczne pomysly, chcesz miec fajny wydech to zainwestuj w porzadny tlumik koncowy (polecam Sebringa), przy wiekszych ingerencjach w uklad wydechowy (wymiana calego wydechu) mozna ladne przyrosty mocy uzyskac. zgadzam sie calokowicie jezeli ci zalezy naprawde na dobrym brzmieniu zmien uklad wydechowy ,catback , a uslyszysz naprawde piekne brzmienie , jak Ci sie nie pali to poczekaj bo na poczatku czerwca bede go wstawial to zapodam foty i filmik to sobie obejrzysz , rozne sa firmy i rozne brzmienia ja akurat wybralem niski basowy ...ale agresywny poprostu miodzio :biggrin: na tym filmiku gostek wsadzil wydech Borla ten sam ktory ja chce wlozyc http://www.youtube.com/watch?v=xF0XSV93jTU
DieselPower Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 Spróbuj usunąc katalizator jezeli takowy posiadasz u kumpla w Mercu pomogło POZDRAWIAM [ Dodano: 29-04-2007, 23:14 ] Jest Jeszcze Opcja HARD tzn: -Wiertarka -Dobre Wiertło = Mała Dziurka w Wydechu Basik jest tylko napewno nie sportowy.. Raczej jak z ciagnika hahae Chronic przed takimi wynalazkami Idiotyczne pomysly, chcesz miec fajny wydech to zainwestuj w porzadny tlumik koncowy (polecam Sebringa), przy wiekszych ingerencjach w uklad wydechowy (wymiana calego wydechu) mozna ladne przyrosty mocy uzyskac. zgadzam sie calokowicie jezeli ci zalezy naprawde na dobrym brzmieniu zmien uklad wydechowy ,catback , a uslyszysz naprawde piekne brzmienie , jak Ci sie nie pali to poczekaj bo na poczatku czerwca bede go wstawial to zapodam foty i filmik to sobie obejrzysz , rozne sa firmy i rozne brzmienia ja akurat wybralem niski basowy ...ale agresywny poprostu miodzio :biggrin: na tym filmiku gostek wsadzil wydech Borla ten sam ktory ja chce wlozyc http://www.youtube.com/watch?v=xF0XSV93jTU Ty dobra o h*** wam chodzi chloopaki ja tylko zartowalem z tym wiertlem to chyba jasne ze nikt by sie nie zdecydowal wywiercic dziury w tylnym tlumiku auta A co do tego katalizatora to powiem ze u mojego kumpla w Mercedesie 600 SEL pomoglo i robilo wrazenie naprawde...
Elberoth Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Firmowe układy wydechowe - MTM, Milltek - wcale nie są głośne. Wiele osób twierdzi nawet że są za ciche ! Problem lezy oczywiście w pieniądzach - są b. drogie (4-7k zł). Mozesz - sladem Poźka - zrobic sobie wydech na zamówienie w ElTecu. Jest bardzo elegancki i CICHY, z minimalnym basowym pomrukiem. Koszt to ok 2000zł. Co do wywalania kata, to oczywiście wydech będzie głosniejszy, ale musisz liczyć sie z tym, że pojawi ci się Check Engine, jako sygnalizacja defekty katalizatora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się