Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Problem z obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich ponownie!!

Zaczynam być bliski desperacji. Moja audi silnik ahl 1.6. doprowadza mnie do obłędu. Już mówię w czym jest problem.

Oddałem auto do mechanika z problemem rozrusznika i to zostało naprawione , przy okazji powiedziałem żeby sprawdzili obroty bo cos sie z nimi dzieje od dłuższego czasu. Po podłączeniu do komputera orzekli że jest walnięty czujnik Halla i go wymienili. Po zaplaceniu i odebraniu auta stwieerdzam co następuje. Jadę autem i obroty przy wrzuceniu na jałowy spadają powoli do 1500 a potem znowu powoli do 1250 i tak do 1050, stojąc na światłach lub zatrzymując sie zachowują się różnie tzn. albo 1050 albo normalnie 900-950 albo 1500. I to różnie bywa. Co z tym zrobić?? Nikt mi nie potrafii pomóc. W zielonej górze raczej trudno o dobrego mechanika znającego sie na rzeczy i dlatego pytam i proszę o pomoc. Może ktos mi poradzi lepszego mechanika albo może ktos cos poradzi. POdłączenie do komputera widzocznie nic nie wykazało. POMOCY ;(

Opublikowano

była czyszczona ale nie wiem czy była adaptowana. Ale raczej tak. i nadal nic!! A powiedziałbym że po wymianie Halla jest gorzej niż wcześniej. Bo Wcześniej jak sie rozgrzewał do 90 to było raczej dobrze tylko troche falował pomiędzy 900 a 950.

Opublikowano

miale AHL i ten sam problem-walniety czujnik wolnych obrotow-to jest ten element,do ktorego podpieta jest kostka w przepustnicy-wymiana czujnika,ale ja polecam calej przepustnicy,ja kupilem zamiennik i do tej pory nowy wlasciciel nie narzeka na ten problem,ponad rok :wink4:

Opublikowano

obroty skakaly w dol i gore-czasem zatrzymywaly sie na 4tys,podczas jazdy bylo w porzadku,ale po wcisnieciu sprzegla curk z obrotami-jak zgasilem silnik-ciezko bylo odpalic,kazdy radzil czyscic przepustnice-robilem to ,ale to daje polowiczny skutek,bo problem powracal,wiec kupilem na ebayu calo przepustnice i po klopocie-koszt-nie pamietam vtu masz linka http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=throttle+body+audi&_sacat=See-All-Categories

sam wymienisz i zaadaptujesz Vagiem,albo ktos Ci z regionu pomoze... :wink4: 1,6 -to prosta konstrukcja.... :naughty::wink4::decayed:

Opublikowano

TYlko mi nie gaśnie i nie mam problemów z odpalaniem. POzatym jeździ sie normalnie tylko te obroty no i spalanie od razu większe w mieście nawet 15 litrów potrafi spalic a latem czyli teraz 13.

No i obroty mi nie skaczą do 4000 tylko przy wrzucaniu na luz albo zmianie biegów jak spadają do spadajądo 1500 i potem powoli dalej do 1050. I tu jest problem a tam potem falują lub czasami zatrzymują sięna 1500 ijuż.

Opublikowano

falowanie obrotow-to szerokie pojecie,ale przyczyna ta sama-przepustnica,ja polecam wymiane-rob ,jak uwazasz-mialem ten sam silnik i pomogla wymiana,wiem,ze kazdy patrzy,zeby naprawic,jak najtanszym kosztem,ale mozesz stracic wiecej na mechanikow-ktorzy powiedza to samo,lub beda szukac przyczyn gdzie indziej ,a problem dalej pozostanie-tylko wymiana modolu,lub calej przepustnicy :wink4:

Opublikowano

dzisiaj wymienili mi przepustnice. Mechanik powiedział że trzeba troche pojeździć i się wyreguluje. Pozatym chcem nadmienić że obroty nie schodzą mi prawie wogóle czyli raz na godzinę jazdy po mieście poniżej 1500. No i wcześniej wymienili mi czujnik Halla. i też to nic nie dało. Czy to prawda że trzeba troche pojeździć żeby sie przepustnica ustawiła no i czy to normalne ze teraz nie schodzi poniżej 1500 obrotów??

Opublikowano

Witam!

Miałem ten sam problem.

Spróbuj wyczyścić przepustnicę i przepływomierz przede wszystkim.

Potem odłącz akumulator na 15 minut.

Po tym czasie załącz akumulator i włącz stacyjkę, ale nie odpalaj na ok 2 minuty.

Potem wyłącz stacyjkę i i ponownie ją przekręcając normalnie odpal samochód.

U mnie w przepływce elementy miedziane ( jakieś czujniczki) były zawalone śniedzią.

Wyczyszczenie rozwiązało problem.

Przyczyn może być wiele, u mnie czyszczenie przepływki pomogło.

Pozdrawiam

Opublikowano

Spróbuj wyczyścić przepustnicę i przepływomierz przede wszystkim.

Damian-przeciez samuraj wlozyl nowa przepustnice-jest czysta od nowosci...

dzisiaj wymienili mi przepustnice. Mechanik powiedział że trzeba troche pojeździć i się wyreguluje. Pozatym chcem nadmienić że obroty nie schodzą mi prawie wogóle czyli raz na godzinę jazdy po mieście poniżej 1500. No i wcześniej wymienili mi czujnik Halla. i też to nic nie dało. Czy to prawda że trzeba troche pojeździć żeby sie przepustnica ustawiła no i czy to normalne ze teraz nie schodzi poniżej 1500 obrotów??

tak,to prawda-jesli masz dostep do Vaga-zresetuj kompa Vagiem,i trzeba jeszcze troche pojezdzic-obroty beda wariowac,ale zacznie sie to uspokajac-komputer musi nazbierac nowych danych po to,zeby ustawic wszystko jeszcze raz,u mnie,chyba ze trzy razy resetowalem kompa i "zbieralem dane"-potem sprzedalem auto,ale koles mieszkal kilka domow dalej,nie narzekal,choc wiedzial o problemie-nic takiego sie nie pojawialo,teraz auto ma kto inny i tez nie ma problemu-jakies poltora roku...
Opublikowano

No właśnie tak jest obroty wariują. Ale już powoli widzę stabilizację i chyba wszystko będzie ok. Pozatym byłem wczoraj jeszcze raz u mechanika i powiedział żebym pojeździł i powinnobyc dobrze. Dzieki za odpowiedz.[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2009, 07:46_________________________________________________Mam takie pytanie. Jeżdżę po wymianie przepustnicy już tydzień. zrobiłem około 140 km. I nadal mi wariuje. Najlepsze jest to że czasami spada do 1100 obrotów i jak jade na jałowym z górki to tak tam sobie faluje. Jak się zatrzymam i stoję chwilę to dopiero spada do 900 obrotów. Czy to się jeszcze ustawi - troche cierpliwości czy jednak to nie jest przepustnica??

Opublikowano

poczekac,ale sprawdzic,czy nie lapie gdzies jakiegos lewego powietrza tez by nie zaszkodzilo...

Opublikowano

Nadal jest to samo. Czasami schodzi na dobre obroty a przy odpalaniu po nocy skacze mi i utrzymuje się na 2 tys obr. Mechanik dzisiaj wymieni mi przepustnice na oryginalną bo mówi że to chyba wina zastępczej przepustnicy (nie ori). Ale nie wiem już co mam o tym wszystkim myśleć. Jak mu powiedziałem o czujniku niskich obrotów to powiedział że to napewno nie to. Zaczynam tracić cierpliwość bo ile można jeździć do mechanika :kox:[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2009, 08:42_________________________________________________Już jest wszystko ok. Nie wiem co zrobił ale powiedział że użył kilku swoich sztuczek i już jest dobrze - a pozatym zamontował mi moją starą przepustnice i jest ok - a nawet lepiej bo cały czas mi schodzi do 900 obrotów :gwizdanie:

Opublikowano

miałem podobny problem silnik trzymał do 3000 czasem 4000 obr jak było lepiej obroty falowały pow 1000 i nie spadały tak jak powinny problem tkwił w czujniku temperatury cieczy chłodzącej po wymianie chodzi igła

Opublikowano

-czujnik hala

-wyczyscic przepustnice , pozniej ja zaadaptowac

-czesto zdarza sie ze zaptchaja sie katalizatory w tych modelach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...