Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Wymiana łańcuszka pompy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witamjak czesto trzeba zmieniac lancuszek i kola zebate od pompy olejowej w tym silniku bo czytalem ze ulega to czestym awariom prosze o jakies podpowiedzi

Opublikowano

Wymienia się to najlepiej i przy okazji wymiany rozrządu.Ja już jestem po tym zabiegu,dodatkowo wymienia sie tzw.imbusik i napinacz tego łańcuszka.Spokój na następne 100tys.

Opublikowano

ok dzieki za odpowiedz . ja to auto sprowadzilem z niemiec i pasek rozrzadu wlasnie zostal wymieniony , tylko nic nie wiem czy zmieniony zostal ten lancuszek . samochod byl serwisowany caly czas . prosze tez kogos o odpowiedz , bo gdzies czytalem ze niby nie ma czesci zamiennych , czyli tego lancusza a w serwisach proponuja wymiane na naped pompy olejowej poprzez kola zebate , wiec jak to wkoncu z tym jest .

pozdrawiam wszystkich i dziekuje za kazda pomoc

Opublikowano

Jak dobrze poszukasz to napinacz i łańcuszek jeszcze kupisz ale nie można kupić koła zebatego a on też sie lubi wycierać. Hehe zapytaj najpierw serwis ile kosztuje naped przez koła zębate+ wymiana? (częsci cos koło 3,700zł + wymiana od 1000 do 1500zł)

Opublikowano

Dostępne części : Zabierak(imbusik),Koło zębate przy wałkach wyr.Napinacz,łańcuszek.Nie ma koło zębatego na wał.

Opublikowano

no to czyli lipa , jestesmy skazani na przerobienie napedu z lancuszka na kola zebate . dziwi mnie tylko ze nie ma jakis zamiennikow do tego bo po co wymienia jak brakuje jednego kola do kompletu. prosze kogos o rade co robic w tej sytuacji jak moj samochod ma juz przejechane 130 tys km . mam tez takie pytanie czy ten silnik tak ma troche trzesc na wolnych obrotach . pytam bo to moj pierwszy diesel , jak wezme wieksze obroty i trzymam rowno gaz to jakby mnie trzeslo

Opublikowano

Mój silnik ma przejechane ponad 200tyś .koło na wale te nie dostępne było ok. więc wymieniłem te dostępne części.

Opublikowano

witam . kupiłem 2 tygodnie audi a4 2005 rok b7 silnik blb nacieszyłem sie moze 2 godziny. silnik stracił moc zaczał cos warczec na biegu jalowym tak rzucało ze mysłąłem ze silnik wyleci.

odstawiłem do mechanika i sie okzałao ze brak mocy i hałas spowodowane były zniszczona turbina. a czemu ? bo pompa olejowa nie dostała odpowiedniego cisnienia. zaczałem czytac duzo na ten temat i sie okazało ze paliła sie kontrolka na komputerze i to nie niski stan oleju. wyrobił sie wałeczek ten zabeirak i nie dał cisnienienia w pompie olejowej i poszła turbina.

poczytałem na temat tego systemu łancuszkowego kicha ... i postanowiłem kupic zestaw naparawczy w aso zapłaciłem 5tys zł w zestawie wszystko zeby przerobic na nowy system wraz z nowa pompa olejowa. oddałem wszystko mechanikowi wraz z nowa turbiną . jutro bede miał do odbioru jesli dobrze pojdzie tak powiedział dzisiaj mechanik...

tak wiec same nerwy i koszty przez tych konstruktorow z niemiec;(

Dopisany: 28 Sierpień 2009, 21:31

aaa i oczywiscie sa w tym zestawie te wałki wyrownowazajace czy cos takiego ...

silnik bedzie jak nowy z nowym systemem zebatkowym mam nadzieje ze bedzie wsyzstko chodzic

Opublikowano

Mój silnik ma przejechane ponad 200tyś .koło na wale te nie dostępne było ok. więc wymieniłem te dostępne części.

a gdzie kupowales te dostepne czesi i jaki jest koszt tych czesci oraz wymiana , jeszcze jedno dlugo z tym zchodzi zeby wymienic

Opublikowano

We Wrocławiu w serwisie VW Wojtanowicz .Zostawiłem auto o 8.00 odebrałem o 16.00.Zrobili dużo taniej niż serwis Audi.Za wymiane z olejem zapłaciłem 1900 zł.

Opublikowano

We Wrocławiu w serwisie VW Wojtanowicz .Zostawiłem auto o 8.00 odebrałem o 16.00.Zrobili dużo taniej niż serwis Audi.Za wymiane z olejem zapłaciłem 1900 zł.

Sama wymiana 1900zl!!! Ja we Wrocławiu u mechanika zapłaciłem coś koło 800zl brutto z wymianą oleju :gwizdanie:
Opublikowano

Nie podważam fachowości twojego mechanika tylko czy jesteś pewien że ma odpowiednie narzędzia do wykonania tej pracy.Nie chodzi mi o blokady rozrządu bo te mam i rozrząd sam zmieniałem ale o przyrząd do zablokowania wałków wyrównoważających.Sam jestem mechanikiem i praktycznie wszystkie prace wykonuje sam ale poprzez brak odpowiednich narzędzi nie zdecydowałem się na samodzielną wymiane tego ustroistwa.Robienie znaków markerem nie przystoi dla tego autka i może mieć poważne konsekwencje.Za olej płaciłem 80zł. za litr.Te silniki są wymagające jeśli chodzi o kwestie oleju.Jeśli ma narzędzia to cena jest super.Podaj namiary na niego może mu podeśle pare robót.Tak więc sam olej to koszt 320 zł plus filtr.Przy tej wymianie trzeba rozebrać przód ,zdjąc rozrząd ,odkręcić sanki ,zdjąć miske olejową itd.Za ta cene co zrobił tą usługe chwal go wszędzie,zrobił to prawie za free ,jeśli naprawde to zrobił.

Opublikowano

Nie podważam fachowości twojego mechanika tylko czy jesteś pewien że ma odpowiednie narzędzia do wykonania tej pracy.Nie chodzi mi o blokady rozrządu bo te mam i rozrząd sam zmieniałem ale o przyrząd do zablokowania wałków wyrównoważających.Sam jestem mechanikiem i praktycznie wszystkie prace wykonuje sam ale poprzez brak odpowiednich narzędzi nie zdecydowałem się na samodzielną wymiane tego ustroistwa.Robienie znaków markerem nie przystoi dla tego autka i może mieć poważne konsekwencje.Za olej płaciłem 80zł. za litr.Te silniki są wymagające jeśli chodzi o kwestie oleju.Jeśli ma narzędzia to cena jest super.Podaj namiary na niego może mu podeśle pare robót.Tak więc sam olej to koszt 320 zł plus filtr.Przy tej wymianie trzeba rozebrać przód ,zdjąc rozrząd ,odkręcić sanki ,zdjąć miske olejową itd.Za ta cene co zrobił tą usługe chwal go wszędzie,zrobił to prawie za free ,jeśli naprawde to zrobił.

Kolega mi go polecił, w styczniu robiłem wymianę do dziś wszystko chodzi super. Sanki były zdjęte i cały przód, myślę że już by się coś rozpadło za ten czas, zrobiłem już ok 30tys. olej, filtry oczywiście swoje :wink4:
Opublikowano

Super cena :good: :good: :good:

Opublikowano

ok wielkie dzieki za podpowiedz . mam jeszcze jedno pytanie pare razy dalem buta swojemu autku i przytrafilo mi sie takie cos , ze przestala dzialac turbina , dopiero jak sie zatrzymalem i zgasilem silnik ponowny rozroch i wszystko bylo ok , dlaczego sie tak dzieje . prosze o jakies rady

Opublikowano

Podepnij Vaga zobacz jakie błędy wyskoczą. jak nic nie znajdziesz to zrób logi i wrzuć na forum.

Opublikowano

Tak bez vaga to mozna wróżyć z fusów ale auto pewnie łapie Ci tryb awaryjny, turbina moze przeładowuje bo ma kierownice zapieczone....

Opublikowano

Tak bez vaga to mozna wróżyć z fusów ale auto pewnie łapie Ci tryb awaryjny, turbina moze przeładowuje bo ma kierownice zapieczone....

vaga to moge tylko w serwisie podpiac bo nie bardzo czaje mam ten samochod od niedawna . turbina przeladowuje to co to znaczy , bo ma kierownice zapieczone . powazna to awaria , pytam bo bardzo mnie to gnebi , ile tez moze kosztowac takie podpiecie dodam ze mi zadnych bledow nie wyswietla . tak mi sie zawsze wydawalo ze jak by jakies bledy lapal to powinien sie komputer zapali dobrze ja to sobie mysle

Opublikowano

tak jak napisał MAJKI_3646 auto wpadło w tryb awaryjny, a najprawdopodobniejszą przyczyną to przeładowanie turbo. Często Ci się tak dzieje?

Opublikowano

W twojej okolicy na pewno ktoś ma Vag-a.Zobacz do działu zloty i spoty .Poszukaj tam ludzi z twoich stron którzy mogą ci pomóc.Na zlocie lub spocie zawsze ktoś ma Vaga.Vag to program kom.Potrzebny do niego jest kabel (interfejs) który podłączasz do auta z laptopa i on prawde ci powie co boli twoje autko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...