rakud29 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 tak jak napisał MAJKI_3646 auto wpadło w tryb awaryjny, a najprawdopodobniejszą przyczyną to przeładowanie turbo. Często Ci się tak dzieje? ok wielkie dzieki . przytrafilo mi sie tak 3 razy na jakies 500 km , przewaznie jak bardzo dawalem mu gazu . prosze kogos zeby mi jeszcze powiedzial czy powazna jest to awaria jak przeladowuje mi turbo i czy droga jest naprawa takiej zeczy . kogos z moich okolic bede szukal ja jestem z okoli sandomierza
MAJKI Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Jeżeli to tylko zapieczone kierownice w turbo, to rozebranie turbiny, wyczyszczenie i poskładanie. Ja za ten zabieg + wymiana 4 pompowtryskiwaczy + wymiana EGRa i całą diagnostykę zapłaciłem tysiąca...
ArkadiuS Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 tak jak napisał MAJKI_3646 auto wpadło w tryb awaryjny, a najprawdopodobniejszą przyczyną to przeładowanie turbo. Często Ci się tak dzieje? ok wielkie dzieki . przytrafilo mi sie tak 3 razy na jakies 500 km , przewaznie jak bardzo dawalem mu gazu . prosze kogos zeby mi jeszcze powiedzial czy powazna jest to awaria jak przeladowuje mi turbo i czy droga jest naprawa takiej zeczy . kogos z moich okolic bede szukal ja jestem z okoli sandomierza to spora ilość jak na taki mały dystans. Wynika, że kierownice zapieczone. Wiec albo nowa T albo regeneracja.
rakud29 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 tak jak napisał MAJKI_3646 auto wpadło w tryb awaryjny, a najprawdopodobniejszą przyczyną to przeładowanie turbo. Często Ci się tak dzieje? ok wielkie dzieki . przytrafilo mi sie tak 3 razy na jakies 500 km , przewaznie jak bardzo dawalem mu gazu . prosze kogos zeby mi jeszcze powiedzial czy powazna jest to awaria jak przeladowuje mi turbo i czy droga jest naprawa takiej zeczy . kogos z moich okolic bede szukal ja jestem z okoli sandomierza to spora ilość jak na taki mały dystans. Wynika, że kierownice zapieczone. Wiec albo nowa T albo regeneracja. ok ale jak sa kierownice zapieczone to nie wystarczy przeczysci musi byc regeneracja prosze tez kogos zeby mi podal cene ile kosztuje regeneracja a ile nowa i czy duzo jest roboty zeby ja wymienic i czy jak bym tak jezdzil to sie nic nie stanie niby mam maly przebieg i turbo by juz siado dziwne
wronek Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Witam. Ja kupiłem swoje audi A4 Avant BLB 2.0 TDI 140PS 2005r. no i jak zaczynam czytać na forum o moim silniku to aż się bać zaczynam...moje auto ma orginalny przebieg 126 tyś. i przy 112 tyś. miało wymieniony (w ASO w Niemczech) kompletny rozrząd wraz z pompą wody. Ale nie mam pojęcia czy został wymieniony łańcuszek pompy oleju. Czy powinienem się obawiać jakiejś awari?? Jest to mój pierwszy diesel i szczerze mówiąc nie mam doświadczenia ani zbyt wielkiej wiedzy na temat tych silników...Przy jakich przebiegach najczęściej występują awarie łańcuszka pompy oleju??? Proszę o wszelkie niezbędne informacje na ten temat...lub co najlepiej można zrobić aby uniknąć awari?? Z góry dzięki za wszelkie podady i info...
rakud29 Opublikowano 1 Września 2009 Autor Opublikowano 1 Września 2009 ja tez pytam sie bo tez to moj pierwszy diesel i wlasnie tez chcialem wiedziec kiedy nalezy zmienic ten lancuszek
ALBINEK Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Ciężko zdecydowanie coś na temat powiedzieć,ja miałem nalatane ponad 200tyś.i po rozebraniu okazało się że wcale nie jest zle.Nie wiem czy ktoś wcześniej tego nie robił.Auto było firmowe więc raczej kasy na naprawy nie żałowali.Wpisów w książce nie było odnośnie tej wymiany.Teraz po tej wymianie wpisu też nie zrobili do książki,wpisali jedynie wymiane oleju.Mam za to rachunek za tą naprawe.Ktoś kto wie o co chodzi jak posłucha silnika to będzie wiedział czy potrzebna mu wymiana.Ja po przeczytaniu (lektury) wszystkich postów dotyczących silnika BLB spanikowałem i wymieniłem .Może troche za wcześnie ale teraz mam spokój.Najlepiej zrobić to przy wymianie rozrządu.
rascalwwo Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 samochod wkoncu smiga , jest naprawde super. koszt czesci w aso całego zestawu to 5tys zł . koszt napray 1100zł tyle zapłaciłem razem z wymiana rozrzadu oleju i fitrow wiec nie duzo . mechanika mam pare metrow od domu zaufany i naprawde wie co robi. wiec mam juz nowy system zebatkowy i naprawde teraz dopiero samochod chodzi jak powinien[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2009, 06:40_________________________________________________nie ma reguły kiedy wymienic. najlpiej odrazu takie jest moje zdanie. ja miałem 190 tys na liczniku i nadawał sie do wymiany ale tego nie wiedziałem i mi poszła turbina. no ale mam juz wszystko zrobione i spokoj. procz tego imbusika ktory trzeba wymienic za jakis czas . ale to tez nie tak szybko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się