adam1212 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam wszystkich. Czy ktoś wie co zrobić, żeby zniwelować luz klocków zewnętrznych w zaciskach - przód. Luz jest pionowy i z całą pewnością klocki są luźne. Świadczą o tym błyszczące/wybite miejsca na zaciskach. W innych modelach aut są sprężynujące wkładki lub blaszki. Idealne Audi podobno nie ma czegoś takiego. Są też podobno pasty montażowe do klocków, czy pomogą ?. Informuję, że zaciski są idealnie wyczyszczone, nasmarowane smarem miedzianym, a sprężynujące druty są na maksa podgięte. Być może przyczyną jest to że system zacisków jest ATE, a klocki Boscha (ale dobrane po VIN - ie). Proszę o poradę. adam1212
adam1212 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Dzięki za zainteresowanie ale to najprostsze i NAJDROŻSZE rozwiązanie - biorąc pod uwagę, że klocki stukają mi z obu stron, CZY SĄ INNE ROZWIĄZANIA ?
Doman13 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 można spróbować nadspawać i potem przeszlifować. Ale o opinię trzeba zapytać dobrego spawacza. Chodzi o wytrzymałość na ściskanie jego spawu.
fayera Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 można spróbować nadspawać i potem przeszlifować. Ale o opinię trzeba zapytać dobrego spawacza. Chodzi o wytrzymałość na ściskanie jego spawu. Ja bym nie ryzykował,to są w końcu hamulce.Wymień jarzma.
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 po mojemu to jest raczej wina klocków niby takie same ale mogą różnić sie minimalnie
adam1212 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Też mi się tak wydaje, że może to być wina klocków. Mogą się minimalnie różnić rozmiarami. Kupowanie zacisków traci wtedy sens. Może się okazać, że kupię zaciski (wydając pewnie z dwie stówy za używane) i dalej będą mi dzwonić.
vdm Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Witam, Ja mam taką samą sytuację tylko dzwoni mi z lewej strony. przeanalizowałem , oblukałem i okazało się, że mam klocki w wersji bez czujników a kabelek jest zalutowany W tym tygodniu się okaże czy wystarczy sama wymiana klocków, czy jarzma na tym luzie nie ucierpiały
adam1212 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 vdm - mam prośbę, jak wymienisz klocki, to daj znać, czy przestało ci dzwonić. Z drugiej strony szkoda nowych klocków.
vdm Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 vdm - mam prośbę, jak wymienisz klocki, to daj znać, czy przestało ci dzwonić. Z drugiej strony szkoda nowych klocków. jak dam radę to w piątek wymienię i dam tobie znać czy już jest ok.
adam1212 Opublikowano 1 Września 2009 Autor Opublikowano 1 Września 2009 Dzięki, czekam na informacje.
Doman13 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 kupiłem raz klocki (według katalogu) i okazało się że nie wchodzą mi w jarzma potem pojechałem do sklepu i kupiłem klocki ATE i te po prostu weszły. Może problem tkwi w klockach...
darek Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 A czy na klockach posiadasz taśmę która się przylepia do zacisku?Już raz takowe bez tej taśmy zakładałem i efekt był taki jak opisujesz.Wewnętrzny klocek posiada 3 blaszki które wchodzą w tłoczek więc je zawsze minimalnie rozginam gdyż też zdarzyło mi się że wewnętrzny dzwonił.A na zewnętrzne w tym autku co zakładałem te klocki co było brak tej taśmy nakleiłem 2 paski taśmy dwustronnej i dzwonienie ustało bez pogorszenia skuteczności hamulców oczywiście.
adam1212 Opublikowano 6 Września 2009 Autor Opublikowano 6 Września 2009 Klocki bez trudu pasują do jarzma. W wewnętrznych klockach rozginałem blaszki. Zewnętrzne nie posiadały żadnej taśmy klejącej/dwustronnej. Napisz gdzie dokładnie tą taśmę przykleiłeś, czy na cały tył klocka, czy tylko w jakimś miejscu, np. tam gdzie dotyka jarzma ? Jaka to była taśma, jakaś specjalna, gruba, czy cienka ?
darek Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Taśmę kleiłem wzdłuż klocka (2 kawałki) tak aby nigdzie ni wystawała na boki.[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2009, 13:05_________________________________________________ Taśmę kleiłem wzdłuż klocka (2 kawałki) tak aby nigdzie ni wystawała na boki. zwykła dwu stronna około 1cm szerokości i niezbyt gruba.Jak dasz grubą to przez jakiś czas możesz mieć miękki pedał hamulca zanim taśma pod wpływem temperatury z hamowania nie wtopi się w jarzmo.
adam1212 Opublikowano 6 Września 2009 Autor Opublikowano 6 Września 2009 Dzięki Darek za informację. Wezmę się za to prawdopodobnie w sobotę. Dam znać czy poskutkowało.
darek Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Mi u klienta poskutkowało i dzwonienie ustało.Może nie profesjonalne rozwiązanie ale skuteczne,bo co miałem zrobić jak klient kupił takie klocki Jak co to zapraszam do siebie masz raptem 10km do Barda
vdm Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Dzisiaj wymieniłem klocki. Założyłem TEXTARy i nie ma już efektu dzwonienia .
Cristoforo Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Dzisiaj wymieniłem klocki. Założyłem TEXTARy i nie ma już efektu dzwonienia . daj znac czy nie bedą pylić tak jak u mnie???
A-rek Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 male pytanko: jaka jest srednica tarcz w AVG? 280 czy 288 mm?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się