Pakosław Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Witam. Mam taki przypadek w swoim audi a4 19 TDI 110 KM 4 automat. W czasie jazdy na 4 biegu po przekroczeniu prędkości 110 km/godz. i obrotów 2200 do 135 km/godz. i 2700 jest straszne buczenie silnika i głośna praca jakby miało nastapić przełączenie na kolejny bieg a po dojściu do 140 km/godz i obor. 2800 jest już cicho. Jechałem manualem i bylo bardzo cichy w tych przedziałach a u mnie w automacie tragedia. Albo nie przekraczać 110 km/godz. albo jechać 140. Co to moze być?
Szymoonk Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 mam identyczny problem jak ty ale moja OOOO jest w manualu i w przedziale od 110 do140 jest strasznie głośno potem ciszaaa...
Pakosław Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 kolega ma też manual i jest cicho moze ktoś odpowie i coś poradzi[br]Dopisany: 30 Sierpień 2009, 15:20_________________________________________________Dzisiaj rozmawiałem z mechanikami - diagnoza 1- albo skrzynia żle synchronizowany 4 bieg ( ale w automacie no nie wiem) 2 - albo turbina Może pomożecie o co w tym chodzi?
DeeJay_Kill Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 mam 4-biegowy automat i nie ma tego problemu...
Pandzior Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 mam 4-biegowy automat i nie ma tego problemu... Niesamowite
Pakosław Opublikowano 5 Września 2009 Autor Opublikowano 5 Września 2009 No więc co to moze być - przyznam się, że jest to bardzo nieprzyjemne jeździć w takim komforcie . Albo do 110 albo 140 km/g
Demo Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 No więc co to moze być - przyznam się, że jest to bardzo nieprzyjemne jeździć w takim komforcie . Albo do 110 albo 140 km/g - Czemu Pan jechał 160? - Panie władzo, bo przy 130 mam głośno w aucie. U mnie takiego czegoś nie stwierdziłem.
Daimos Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 Sprawdziłbym stan plecionki, układu wydechowego i jego zawieszenia oraz poduszki układu napędowego Jak poszperasz na forum to dużo znajdziesz na ten temat.
Pakosław Opublikowano 5 Września 2009 Autor Opublikowano 5 Września 2009 Układ wydechowy jest OK. Poduszki pod silnikiem też. Może to problem z turbiną albo ze skrzyną
bartek213 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 torbina na ma nic wspólnego z głosna praca silnka a zmieniałes olej w skrzyni ?
Pakosław Opublikowano 5 Września 2009 Autor Opublikowano 5 Września 2009 Zmieniałem. Właściwie to nie wiem czy to silnik. Bardzo ładnie pracuje na wolnych i pięknie sie zachowuje w czasie jazdy. Jedyny mankament to właśnie to buczenie jakby miało nastapić przełączenie na wyzszy bieg albo brakowało doładowania czy coś takiego. Kurde bardzo nieprzyjemne.Trace cały urok jazdy Audi.
Szymoonk Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 ja mam wrażenie jak by turbina przeładowywała poniżej tych 2800 obr. aż w końcu N75 ją reguluje po przekroczeniu tych obrotów
bartek213 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 gdyby przeładowywała to odrazu wskoczył by tryb awaryjny i autko by nie jechało a z tego co kolega pisze z moca jest wszystko ok pozatym gdybac mo my sobie mozemy kolega musi koniecznie podpiac autko pod vaga
DeeJay_Kill Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 Racja - sprawdź, czy są błędy w skrzyni VAG'iem.
Pakosław Opublikowano 5 Września 2009 Autor Opublikowano 5 Września 2009 Nie ma błedów. Wszystko jest ok. Może tylko wolne obroty są o 30 za małe i zapłon zamiast 50 jest 30 ale to chyba nie ma wpływu.
przemciotorun Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 a moze to problem kol? mam 4-biegowy automat i nie ma tego problemu... Niesamowite odpowiedzi tego typu powinny byc odrazu kasowane....
Jarol Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 Ja jak miałem padniete łożysko to było identycznie do 90km/h było cicho potem robiłe się głośno w przedziale od 90-140km/h jak jechałem szybciej to znów cicho. Jak wymieniłem łożysko to aż nie mogłem się nadziwić jak w aucie jest cicho bez względu na predkość.
Pakosław Opublikowano 6 Września 2009 Autor Opublikowano 6 Września 2009 Opony są półtoraroczne, dźwięk nie przypomina łożysk poza tym tak zachowuje się odkąd go kupiłem. Serwis Audi nic nie znalazł ale mnie skasował ojjj. A inni fachowcy to najchętniej rozebraliby mi go na części. Buczenie podobne jest do dziurawego tłumika ale przejrzałem cały układ i jest ok. Dlatego szukam pomocy na forum. Szczerze mówiąc jestem trochę zniesmaczony tym zachowaniem Audi ale mam nadzieje , ze z pomocą forum znajdę chorobę i wyleczę mojego przyjaciela. Zdaję sobie sprawę , że przy przebiegu 220 tyś ( chyba ) i 11 latach może być wiele usterek ale musi być ktoś kto mi pomoże bo przecież Audi to Audi a nie maluch. [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2009, 11:05_________________________________________________Kolejna wskazówka - na postoju przy tych samych obrotach buczenie takie jak podczas jazdy
bartek213 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 czyli pozostaje jeszcze zrobic logi
Pakosław Opublikowano 6 Września 2009 Autor Opublikowano 6 Września 2009 Kolega mi sprawdzał i oprócz za niskich wolnych obrotów o 30 i konta wyp.zapłonu zamiast 50 jest 30 wszystko jest ok. Mogę wyeliminować skrzynie bo na postoju jest taki sam hałas jak w czasie jazdy. Podejrzany jest silnik albo turbina. Silnik w czasie testów kręcony do 4 tyś obr/min na 2 biegu nic nie wykazuje. Ciągnie bardzo ładnie , turbina daje co ma dawać moze z małymi odchyłami ale w normie. A dżwiek po przekroczeniu 2200 obr to jakby dziura w tłumiku ale jej nie ma. I szukam juz tak wiatru w polu od kilku miesiecy i mam dość. Moze silnik był kiedyś rozbierany i robiony i po złożeniu juz tak jest. Nie wiem już gdzie i czego szukać i sprawdzać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się