Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Szarpanie silnikiem biały dym z rury


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie jadąc dziś do pracy 5.30 odcinek 3km dałem troche po garach i na 2 biegu gdzie 3 tyś obr silnik zaczął sie trześć i nagle brak mocy dziło sie tak przez około 10 sek i wróciło wszystko do normy kolega za mną jechał i mówił że poszła duża chmura białego bymu nie wiem co sie dzieje :mysli: jeszcze niedawno wymieniłem przepływke bomi turbo rozłączało a jeszcze teraz to może ktoś miał taki przypadek i wie jak go rozwiązać ,czytałem troche o tym bo znalazłem jeden wątek i ktoś podejżewał czujnik doładowania ciśnienia g71

będe wdzięczny za pomoc :embarrassed:

Opublikowano

Podłącz kompa :vaglogi:

Ale biały dym to olej w nieszczelnej suszarce :cool1:

Opublikowano

Witam jak w temacie jadąc dziś do pracy 5.30 odcinek 3km dałem troche po garach i na 2 biegu gdzie 3 tyś obr silnik zaczął sie trześć i nagle brak mocy dziło sie tak przez około 10 sek i wróciło wszystko do normy kolega za mną jechał i mówił że poszła duża chmura białego bymu nie wiem co sie dzieje :mysli: jeszcze niedawno wymieniłem przepływke bomi turbo rozłączało a jeszcze teraz to może ktoś miał taki przypadek i wie jak go rozwiązać ,czytałem troche o tym bo znalazłem jeden wątek i ktoś podejżewał czujnik doładowania ciśnienia g71

będe wdzięczny za pomoc :embarrassed:

Z objawow wynika ze turbo dawalo juz Ci oznaki swojego zuzycia/zanieczyszczenia, ktore zignorowales. Teraz wypada sie modlic, aby jeszcze nie bylo padniete.

Czy bialy dym wystepuje caly czas?

Najlepiej by bylo, abys zrobil komplet logow dynamicznych. Statyczne sobie odpusc. W szczegolnosci 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011

Opublikowano

Podepne sie do tematu , u mnie po wymianie turbinki na BRD, pompek na AL i korekcie programu mam probleny typu .Rano na zimnym silniku bardzo kopci na bialo niebiesko ,gdy sie zagrzeje przestaje dymic ale gdy postoi ok, godziny ponownie dymi na bialo niebiesko i nierowno pracuje silnik po przejechaniu paru kilometrow silnik zaczyna normalnie pracowac i nie kopci ,dodam ze zaczelo mi ubywac oleju dosyc sporo . Ma ktos jakies pomysly :mysli: Acha przed wyzej wymienionymi czynnosciami nie wystepowaly zadne z opisanych obiawow , oleju nic nie ubywalo nie kopcilo i silniczek super chodzil :hi:

Opublikowano

Powiem tak ten objaw mi sie zrboiły drugi raz pierwszy raz ja dałem mu po garach na jedynce i puściłem sprzęgło 4500 obr to poszedł troche a potem chmura dymu i zaczął sie trząść silnik i po chwili wruciło wszystko do normy , a tak to wogule nie kopci ma moc dobrze sie zbiera i nic takiego sie nie działo zaznaczam że tamte objawy sie działy na zimnym silniku .

logi zrobie w następnym tygodniu bo mi padła bateria od laptopa musze kupić ,a tak wogule jeśli potwierdzi sie twoja diagnoza to co wtedy ;(

Opublikowano

Powiem tak ten objaw mi sie zrboiły drugi raz pierwszy raz ja dałem mu po garach na jedynce i puściłem sprzęgło 4500 obr to poszedł troche a potem chmura dymu i zaczął sie trząść silnik i po chwili wruciło wszystko do normy , a tak to wogule nie kopci ma moc dobrze sie zbiera i nic takiego sie nie działo zaznaczam że tamte objawy sie działy na zimnym silniku .

logi zrobie w następnym tygodniu bo mi padła bateria od laptopa musze kupić ,a tak wogule jeśli potwierdzi sie twoja diagnoza to co wtedy ;(

kręcisz zimnego TDI do 4500 :wallbash:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...