suhy Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 Witam. Ostatnio zauważyłem że ubywa mi płynu chłodzącego w sporych ilościach tj po przejechaniu 200km nie ma już połowy zbiorniczka ... Pod samochodem nie znalazłem żadnej plamy;/ Pod maską nie widzę żadnych wycieków tego płynu... Doradzcie... Były kiedyś takie proszki uszczelniające... Tylko czy jest sens to zastosować? Czy to może wadliwa pompa wody? Pozdrawiam.
domjenick Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 sprawdz krociec plastikowy,laczacy waz klimy z silnikiem,czesto peka-nie wiedziec czemu...
suhy Opublikowano 5 Września 2009 Autor Opublikowano 5 Września 2009 Jutro popatrzę z rana:) Dzięki za szybką poradę
domjenick Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 jesli nie zobaczysz z gory-sprobuj wjechac na kanal...
wesz82 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 sprawdz krociec plastikowy,laczacy waz klimy z silnikiem,czesto peka-nie wiedziec czemu... Dominik masz na myśli tego co jest między silnikiem i znajdują sie na nim 2 czujniki??? Jak tak to często puszcza na nim uszczelka,płyn wycieka na silnik i odparowuje stąd ciężko jest go zlokalizować.
suhy Opublikowano 6 Września 2009 Autor Opublikowano 6 Września 2009 Kurcze;/a mógłby mi ktoś pomóc w jego dokładnej lokalizacji?
domjenick Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 sprawdz krociec plastikowy,laczacy waz klimy z silnikiem,czesto peka-nie wiedziec czemu... Dominik masz na myśli tego co jest między silnikiem i znajdują sie na nim 2 czujniki??? Jak tak to często puszcza na nim uszczelka,płyn wycieka na silnik i odparowuje stąd ciężko jest go zlokalizować. tak,jest zaraz pod nimi i ta uszczelka puszcza,lub plastik po prostu peka,zlokalizowac to mozna po wezach ,od ogrzewania,sa tylko dwa wychodzacy i powrot z nagrzewnicy,stojac przed autem,bedzie z tylu silnika,wlozysz reke i wyczujesz-wymiana-ja u siebie pojechalem do mechanika-nie mialem nerwow,by to wymieniac-troche roboty ,czasu itp,ale da rade samemu-na Forum,juz kiedys ten temat poruszalismy-sa nawet zdjecia,ale suhy,musisz poszukac,jest na pewno... U Ciebie w AHL-to dosyc prosta czynnosc,musialbys tylko zdjac caly dolot od przepustnicy-do filtra i masz dostep,sprawdzisz i bedziesz wiedzial,czy to na pewno to
wesz82 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Uważaj jedynie na śruby żebyś ich nie zerwał(najlepiej robić na ciepłym silniku)bo będziesz musiał ściągać głowicę żeby dojść tam gwintownikiem
suhy Opublikowano 6 Września 2009 Autor Opublikowano 6 Września 2009 Koledzy, obawiam się że to coś poważniejszego dziś dokładnie obadałem gdzie ten cały płyn się podziewa (pod silnikiem na tej osłonie) i zrobiłem parę zdjęć. Może uda się Wam to zdiagnozować
pablo_9 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Przyjrzyj się dokładnie temu elementowi, który jest na zdjęciach w tym wątku http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp_cieknie_chlodziwo_z_tego_elementu-t75121.0.html;msg835263#msg835263 być może to ten króciec z tyłu głowicy
suhy Opublikowano 6 Września 2009 Autor Opublikowano 6 Września 2009 Ten króciec jest suchy natomiast te wężyki ukazane na ostatnim zdjęciu mnie martwią;( I ogólnie wycieki z pod głowicy... na pierwszym zdjęciu... to normalne?[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2009, 11:52_________________________________________________Nie dość tego wydaje mi się że płyn chłodzący zatrzymuje się w pewnym momencie i więcej go nie ubywa... Tak mniejwięcej 2cm-3cm pod kreseczką minimum. Na zbiorniczku tworzą się krople osadzone na wewnętrznej części zbiorniczka. Przy uruchamianiu silnika (zimnego) słychać jak by bulgotanie przez chwilkę jak by woda się gdzieś przemieszczała.
domjenick Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 to na ostatnim zdjeciu to olej wydobywajacy sie jakimis szczelinkami spod glowicy do odmy-przy takim wieku auta-raczej norma,tam zaraz obok masz ten kruciec-popatrz tam,odkrc te plastikowa rure,biegnaca od filtra do przepustnicy i powinienes to zobaczyc
ynterprajs Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 ze zbiorniczka wychodzi taki maly wezyk czyli powrot i wchodzi do metalowej rurki!jedna strona tej rurki laczy sie z grubym wezem od chlodnicy a druga wlasnie z tym co u mnie tez peklo i sie lalo!a bulgotanie to znaczy ze sie uklad zapowietrzyl i to yez da sie wyleczyc!a na ostatnim zdieciu to se uszczelkie pod deklem wymien![br]Dopisany: 17 Wrzesień 2009, 20:55_________________________________________________a to fakt ze ciezko namierzyc bo sie plyn po skrzyni leje i wiekszos nadaza odparowac zanim spadnie na zemie![br]Dopisany: 17 Wrzesień 2009, 20:57_________________________________________________albo jeszcze jedna poprawka!moze nie tyle uszczelke se wymien co zlikwiduj wyciek z odmy! z tej rurki z tyl dekla!bo to raczej z tamtad saczy i sie leje po tym wszystkim!
Gość 152mm Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Cześć miałem taki motyw w VW Pasacie B3 też mi uciekał płyn wszędzie szukałem tu i tam okazało się że uszczelka nakrętki zbiorniczka była już cienka i przez zbiorniczek uciekał płyn wymieniłem korek na nowy i po problemie ja tylko mówię co mi się przy trafiło może to nie być to ale warto sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się