Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Ubywający płyn chłodzący [zdjęcia]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ostatnio zauważyłem że ubywa mi płynu chłodzącego w sporych ilościach tj po przejechaniu 200km nie ma już połowy zbiorniczka ... Pod samochodem nie znalazłem żadnej plamy;/ Pod maską nie widzę żadnych wycieków tego płynu... Doradzcie... Były kiedyś takie proszki uszczelniające... Tylko czy jest sens to zastosować? Czy to może wadliwa pompa wody?

Pozdrawiam.

Opublikowano

sprawdz krociec plastikowy,laczacy waz klimy z silnikiem,czesto peka-nie wiedziec czemu... :wink4:

Opublikowano

jesli nie zobaczysz z gory-sprobuj wjechac na kanal...

Opublikowano

sprawdz krociec plastikowy,laczacy waz klimy z silnikiem,czesto peka-nie wiedziec czemu... :wink4:

Dominik masz na myśli tego co jest między silnikiem i znajdują sie na nim 2 czujniki???

Jak tak to często puszcza na nim uszczelka,płyn wycieka na silnik i odparowuje stąd ciężko jest go zlokalizować.

Opublikowano

sprawdz krociec plastikowy,laczacy waz klimy z silnikiem,czesto peka-nie wiedziec czemu... :wink4:

Dominik masz na myśli tego co jest między silnikiem i znajdują sie na nim 2 czujniki???

Jak tak to często puszcza na nim uszczelka,płyn wycieka na silnik i odparowuje stąd ciężko jest go zlokalizować.

tak,jest zaraz pod nimi i ta uszczelka puszcza,lub plastik po prostu peka,zlokalizowac to mozna po wezach ,od ogrzewania,sa tylko dwa wychodzacy i powrot z nagrzewnicy,stojac przed autem,bedzie z tylu silnika,wlozysz reke i wyczujesz-wymiana-ja u siebie pojechalem do mechanika-nie mialem nerwow,by to wymieniac-troche roboty ,czasu itp,ale da rade samemu-na Forum,juz kiedys ten temat poruszalismy-sa nawet zdjecia,ale suhy,musisz poszukac,jest na pewno... :wink4: U Ciebie w AHL-to dosyc prosta czynnosc,musialbys tylko zdjac caly dolot od przepustnicy-do filtra i masz dostep,sprawdzisz i bedziesz wiedzial,czy to na pewno to :wink4:

Opublikowano

Uważaj jedynie na śruby żebyś ich nie zerwał(najlepiej robić na ciepłym silniku)bo będziesz musiał ściągać głowicę żeby dojść tam gwintownikiem :confused4:

Opublikowano

Koledzy, obawiam się że to coś poważniejszego dziś dokładnie obadałem gdzie ten cały płyn się podziewa (pod silnikiem na tej osłonie) i zrobiłem parę zdjęć. Może uda się Wam to zdiagnozować;)

pict2924.jpg

pict2926.jpg

pict2927.jpg

pict2929.jpg

pict2930.jpg

pict2932.jpg

Opublikowano

Ten króciec jest suchy natomiast te wężyki ukazane na ostatnim zdjęciu mnie martwią;( I ogólnie wycieki z pod głowicy... na pierwszym zdjęciu... to normalne?[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2009, 11:52_________________________________________________Nie dość tego wydaje mi się że płyn chłodzący zatrzymuje się w pewnym momencie i więcej go nie ubywa... Tak mniejwięcej 2cm-3cm pod kreseczką minimum. Na zbiorniczku tworzą się krople osadzone na wewnętrznej części zbiorniczka. Przy uruchamianiu silnika (zimnego) słychać jak by bulgotanie przez chwilkę jak by woda się gdzieś przemieszczała.

Opublikowano

to na ostatnim zdjeciu to olej wydobywajacy sie jakimis szczelinkami spod glowicy do odmy-przy takim wieku auta-raczej norma,tam zaraz obok masz ten kruciec-popatrz tam,odkrc te plastikowa rure,biegnaca od filtra do przepustnicy i powinienes to zobaczyc

Opublikowano

ze zbiorniczka wychodzi taki maly wezyk czyli powrot i wchodzi do metalowej rurki!jedna strona tej rurki laczy sie z grubym wezem od chlodnicy a druga wlasnie z tym co u mnie tez peklo i sie lalo!a bulgotanie to znaczy ze sie uklad zapowietrzyl i to yez da sie wyleczyc!a na ostatnim zdieciu to se uszczelkie pod deklem wymien![br]Dopisany: 17 Wrzesień 2009, 20:55_________________________________________________a to fakt ze ciezko namierzyc bo sie plyn po skrzyni leje i wiekszos nadaza odparowac zanim spadnie na zemie![br]Dopisany: 17 Wrzesień 2009, 20:57_________________________________________________albo jeszcze jedna poprawka!moze nie tyle uszczelke se wymien co zlikwiduj wyciek z odmy! z tej rurki z tyl dekla!bo to raczej z tamtad saczy i sie leje po tym wszystkim!

Opublikowano

Cześć :wink4: miałem taki motyw w VW Pasacie B3 też mi uciekał płyn wszędzie szukałem tu i tam okazało się że uszczelka nakrętki zbiorniczka była już cienka i przez zbiorniczek uciekał płyn wymieniłem korek na nowy i po problemie :wink4: ja tylko mówię co mi się przy trafiło może to nie być to ale warto sprawdzić :rolleyes:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...