poziek Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 teraz laduje mi do 1,3 bara .... to jest chwilowe doładowanie ? jakie doładowanie utrzymuje potem ?
omario Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 teraz laduje mi do 1,3 bara .... to jest chwilowe doładowanie ? jakie doładowanie utrzymuje potem ? no te 1,3 to max i to tylko podczas przyspieszania a utrzymuje sie okolo 1 bara.... a co do sztani to sprawdzalem pompka i widac jak sie porusza to ciegno wiec chyba sie nie zablokowalo [br]Dopisany: 05 Październik 2009, 19:45_________________________________________________acha a N75 odlacze to jakby turbo nie bylo wiec tez chyba ok..... a co to jest ta GRUSZKA?? gdzie ona sie znajduje??
domjenick Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 a co do sztani to sprawdzalem pompka i widac jak sie porusza to ciegno wiec chyba sie nie zablokowalo [br]Dopisany: 05 Październik 2009, 19:45_________________________________________________acha a N75 odlacze to jakby turbo nie bylo wiec tez chyba ok..... a co to jest ta GRUSZKA?? gdzie ona sie znajduje gruszka-to jest aktuator potocznie-jest tam,gdzie wychodzi wezyk od N75 i laczy sie ze sztanga,a ruszac sie moze-tylko czy na gwincie nie przesunelo sie w jakis sposob-sprawdzisz rozkrecajac to...
omario Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 aha wiec chodzi o te metalowa puszke ..... kurcze wiec bez rozebrania wszystkiego nic nie zrobie tak wiec problem prawdopodobnie lezy w ustawieniu sztangi [br]Dopisany: 05 Październik 2009, 20:08_________________________________________________A POWIEDZCIE MI CZY DO WYJECIA TURBO POTRZEBNY JEST KANAL??
domjenick Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 nie,nie jest potrzebny-tyle,ze w kanale jest wygodniej a jeszcze lepiej na podnosniku
omario Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 jeszcze jedno spostrzezenie ,,,,, myslalem ze to kat sie rozsypal bo gdy jadac puszcze gaz to dosyc glosno brzeczy jakby wewnatrz byla luzna jakas blacha.... jednak wczytalem sie w jakis temat i to brzeczenie moze byc tez klapka wlasnie od sztangi.... tylko nie wiem czy to by tak glosno brzeczalo no i czy by to powodowalo przeladowywanie ???
gregory Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 jeszcze jedno spostrzezenie ,,,,, myslalem ze to kat sie rozsypal bo gdy jadac puszcze gaz to dosyc glosno brzeczy jakby wewnatrz byla luzna jakas blacha.... jednak wczytalem sie w jakis temat i to brzeczenie moze byc tez klapka wlasnie od sztangi.... tylko nie wiem czy to by tak glosno brzeczalo no i czy by to powodowalo przeladowywanie ??? Jakby to klapka brzęczała to było by za mało doładowania bo by była luźna Raczej ci się kat rozpadł.
domjenick Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 ...no to masz problem z katem z glowy
omario Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 no tak ale i tak musze go zastapic rureczka bo te brzeczenie mnie starsznie wnerwia .... a orietujesz sie Domjenick czy na MOT przejdzie bez kata?? bo w PL to pewnie bez problemu ale UK to nie wiem
domjenick Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 na sto procent nie-pierwsze, co robia -sonda w wydech-bez kata,to bedzie wynik jak w maluchu z lat 80 albo szukaj nowego kata,albo kogos znajomego z wlasnym warsztatem :gwizdanie:
poziek Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 nie rozumiem jak z odpiętym n75 może ładować 1.0 bara ??
gregory Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 nie rozumiem jak z odpiętym n75 może ładować 1.0 bara ?? Pewnie chciał napisać, z odpiętym WG...
omario Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 hmmmm.... no to nieciekawie w moich stronach to mechanicy znaja sie jedynie na przeganianiu owiec z pastwiska na pastwisko bo myslalem zeby wybebeszyc kata i wstawic w srodek rure ale to tez nie przejdzie.... poczekam do marca przejde MOT i dopiero wstawie rure hehe.... rok pojezdze i dopiero bede sie martwil( pewnie pogonie fure do tego czasu)
gregory Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 hmmmm.... no to nieciekawie w moich stronach to mechanicy znaja sie jedynie na przeganianiu owiec z pastwiska na pastwisko bo myslalem zeby wybebeszyc kata i wstawic w srodek rure ale to tez nie przejdzie.... poczekam do marca przejde MOT i dopiero wstawie rure hehe.... rok pojezdze i dopiero bede sie martwil( pewnie pogonie fure do tego czasu) To skąd oni wiedzą jak wsadzać sondę w rure?? Daj mu Test Pipe, a na MOT daj mu z powrotem kata i znów z powrotem Test Pipe
omario Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 nie rozumiem jak z odpiętym n75 może ładować 1.0 bara ?? a kto napisal ze laduje 1 bar???????????? chcac sprawdzic N75 odpialem wtyczke i wtedy auto chodzilo jakby bez turbiny ... wogole nie pompowalo !! i dlatego wiem ze N 75 jest ok[br]Dopisany: 05 Październik 2009, 23:32_________________________________________________no tak gregory ale bez kanalu to ja moge jedynie popatrzec na kata
domjenick Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Daj mu Test Pipe tez o tym myslalem,zeby tak zrobic-na MOT wkrecac KATa ,a normalnie z rurka jezdzic,tylko w moim przypadku ten pomysl utknal gdzies na poziomie rozmyslan o tym, a chronicznym braku czasu,zeby sie powaznie za to zabrac...
Buba Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 nie rozumiem jak z odpiętym n75 może ładować 1.0 bara ?? a kto napisal ze laduje 1 bar???????????? chcac sprawdzic N75 odpialem wtyczke i wtedy auto chodzilo jakby bez turbiny ... wogole nie pompowalo !! i dlatego wiem ze N 75 jest ok[br]Dopisany: 05 Październik 2009, 23:32_________________________________________________no tak gregory ale bez kanalu to ja moge jedynie popatrzec na kata ja tez nic nie rozumiem... jak sprawdzic?? mieszasz cos pojecia
Gość grzesiekA4 Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 a gdzie kupic ta dv-ke mam podobny problem czasami czuje ze auto przypiesza lepiej a czasmi gorzej... cos takiego bedzie ok do ajl-a? http://www.allegro.pl/item752587844_zawor_turbosprezarki_1_8t_audi_a4_a3_n75_turbo.html jesli to mialby byc n75?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się