domjenick Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Opublikowano 16 Listopada 2009 Dommi wsadz se większe wtryski, ale odrobinę. AVJ ma 205CC wtryski i 4Bar regulator. Wsadź wtryski 280CC i zobacz ile będziesz musiał korygować. Problemem może być dostanie takiej wielkości wtrysków o odpowiedniej długości no i dopasowanie mieszanki podczas spokojnej jazdy lub na wolnych obrotach bo sonda na pewno będzie korygować bo może nie wystarczyć ci tych 10%, no ale jak masz motywację to możesz się pobawić. Ciekawy jestem co z tego wyjdzie juz sprawdzałem jakich wtryskow mi trzeba-tak,jak mowisz 280CC na 3 barach-na 4 B bedzie 320 z silnika AUG,APH,AMW,AWM (passat),lub AMB z A4-tylko te sa 280cc na 3 barach,długość musi byc symbol EV 12-mam takie same u siebie,wiec podejda na pewno a jesli o korekcje chodzi-to jesli beda ciut wieksze-to teraz jest na 98% wiec w druga strone ,bedzie prawie 20%-zobaczy sie ,jak bede mial wtryski... witam zaciekawiło mnie powyższe. Gdzie sie sprawdza wartosc Nm dla silnika w VAG?? nie wiem ,jak w dieslu,ale u mnie w AVJ jest to 120 kanał
gregory Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 Zobaczysz co się będzie działo jak podasz do tego 1Bar-a odpowiednio paliwa Zloguj potem kanał ze stukami i zobacz czy komp cofa lub przyspiesza zapłony. By the way jeździsz na PB98? Rzecz jasna przy takich zabawach dla bezpieczeństwa.
domjenick Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Opublikowano 16 Listopada 2009 By the way jeździsz na PB98? u mnie jest 97 ultimate,zaplon mam wyprzedzony o 2,75 stopnia,jak dodawałem uzdatniacza do paliwa i jak bylo zimniej,tak ponizej 5-6 stopni C-zaplon max 3 stopniedo 1 bar -to tylko w peacku,bo jak sie utrzyma dluzej niz 2 sekundy ponad 0,85 bara-ECU odcina zaplon i otwiera jakies ustrojsto-syk tylko slychac i 0,2 doladowania-typowy notlauf... :gwizdanie:
gregory Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 jak sie utrzyma dluzej niz 2 sekundy ponad 0,85 bara-ECU odcina zapłon :gwizdanie: Widzę, że prześwietliłeś to dość tak
domjenick Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Opublikowano 17 Listopada 2009 Widzę, że prześwietliłeś to dość tak ...co Ci bede pisał... hektolitry wahy i długie noce z lapkiem w aucie... ...czasem mysle,ze juz wiem duzo o moim silniku-ale kazda nowa przejazdzka-otwiera cos nowego...
poziek Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 ...czasem mysle,ze juz wiem duzo o moim silniku-ale kazda nowa przejazdzka-otwiera cos nowego... :naughty:
gregory Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Widzę, że prześwietliłeś to dość tak ...co Ci bede pisał... hektolitry wahy i długie noce z lapkiem w aucie... To się ceni Wiedza kosztuje, ciebie akurat wachę i czas Potem będziesz nie jedno wiedział, czego nie ma możliwości wiedzieć ktoś kto tylko depta gaz w podłogę
domjenick Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Opublikowano 22 Listopada 2009 dzis ostatecznie rozprawilem sie z MBC-nie dawalo mi to spokoju,ze cisnieni strasznie sie wahalo i czasem odcinalo,teraz juz wiem,co bylo przyczyna-za cienkie przewody cisnieniowe... mialem 4mm i cisnienie wzrastalo,zanim odpowiedz byla z N75 i cielo-teraz jest dobrze,wylotowy z turbo jest krotki,a z MBC idzie 6mm,co pokazuje 0,8 na wskazniku na depnieciu,caly czas,a w peacku-to i ponad bara se dmuchnie...a niech se dmucha... jeszcze jedna rzecz-dziwna-otoz gdzy przycisne bardzo szybko gaz-cisnienie rosnie do Bara+ i spadado 0,5-jak w serii,ale odpuszczam gaz i cisne ponownie-robi sie przyjemniej,lub gdy wcisne gaz powoli,tez "urosnie" tyle,ile trzeba-dziwne chyba za duzy wystrzal jest na gruche,ale MBC mam przed N75-czyzby przepuszczal?
poziek Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 takie są uroki mbc może zmień wszystkie podciśnieniowe mbc na większej średnicy
gregory Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 juz wiem,co bylo przyczyna-za cienkie przewody cisnieniowe... mialem 4mm i cisnienie wzrastalo,zanim odpowiedz byla z N75 i cielo-teraz jest dobrze,wylotowy z turbo jest krotki,a z MBC idzie 6mm,co pokazuje 0,8 na wskazniku na depnieciu,caly czas,a w peacku-to i ponad bara se dmuchnie...a niech se dmucha... jeszcze jedna rzecz-dziwna-otoz gdzy przycisne bardzo szybko gaz-cisnienie rosnie do Bara+ i spadado 0,5-jak w serii,ale odpuszczam gaz i cisne ponownie-robi sie przyjemniej,lub gdy wcisne gaz powoli,tez "urosnie" tyle,ile trzeba-dziwne chyba za duzy wystrzal jest na gruche,ale MBC mam przed N75-czyzby przepuszczal? Średnica przewodów też ma znaczenie, czasem po wymianie przewodów okazuje się, że doładowanie się inaczej zachowuje jeśli przewód jest grubszy lub cieńszy. Dominik takie coś co opisujesz to jest nawet w serii. Myślę, że jest to efekt który jest zależny od stopnia otwarcia przepustnicy. Jeśli wciśniesz cały gaz i trzymasz to przepustnica jest całkiem otwarta i silnik szybko pochłania doładowanie bo się szybciej opróżnia co przy mniejszym turbo powoduje wrażenie że auto słabiej jedzie niż jeśli wciśniesz gaz odpuścisz nieco i znów wciśniesz go do dechy.
domjenick Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 takie są uroki mbc może zmień wszystkie podciśnieniowe mbc na większej średnicy podlaczylem MBC zaraz na kroćcu,przed N75,i ten przewod od turbo ,do N75-do MBC-hula ,az milo takie coś co opisujesz to jest nawet w serii. Myślę, że jest to efekt który jest zależny od stopnia otwarcia przepustnicy. Jeśli wciśniesz cały gaz i trzymasz to przepustnica jest całkiem otwarta i silnik szybko pochłania doładowanie bo się szybciej opróżnia co przy mniejszym turbo powoduje wrażenie że auto słabiej jedzie niż jeśli wciśniesz gaz odpuścisz nieco i znów wciśniesz go do dechy poobserwujemy a tearaz pytanie do Was-regulator cisnienia paliwa-wiem,ze w AVJ jest 4 barowy,w filtrze,nie ma powrotu z listwy,ale do rzeczy- wymyslilem sobie,ze skoro dostanie wtryskow z AMB to duza trudnosc,z uwagi na mala popularnosc tego silnika,to moze wrzucic wieksze,ale obnizyc cisnienie do 3 barow? skoro 280 cc na 4 barach daje 320,to moze wrzucic z TTtki 317 cc-na 3 bary i byloby to samo...no tak-tylko teraz sa dwie opcje-jedna -obnizenie cisnienia i podpasowanie wtryskow 3 barowych, lub podniesienie cisnienia i zostawienie 205 cc,jakie mam,co chyba byloby prostrze,ale opcja pierwsza ma takie plusy,ze nawet w przyszlosci-jesli wpadnie troche grosza na wieksze turbo-regulacja cisnienia w gore i wtryski juz mam zalatwione... teraz sie zastanawiam,jak zbudowany jest filter paliwa z regulatorem i jak to dziala-bo wydaje mi sie,ze powrot chyba jest kolo regulatora i dopiero 4 bary idzie na listwe,a przed regulatorem powrot,ale to moja tylko teoria-musze pogooglowac troche... pomyslalem,zeby wpiac regulator i dorobic powrot do baku,ale to juz troche roboty jest,jest tez opcja,ze kupie filter paliwa i rozpruje stary,zeby zobaczyc,jak to jest zbudowane-choc lepiej by bylo ,jakby ktos podpowiedzial...
domjenick Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 dzieki konrad,ale w B6 sa dwa wejscia i dwa wyjscia-od czego jest to drugie tu jest fotka,jak to wyglada
konrad_A4 Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 no a sprawdzales u siebie ? ten filtr z fotki jest z 3.0 V6 ,a z tego co etka pokazuje tam jest regulator na listwie, pozatym widac ze dwa przewody zasuwaja do przodu auta zas. i powr.
domjenick Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 no a sprawdzales u siebie ? ten filtr z fotki jest z 3.0 V6 ,a z tego co etka pokazuje tam jest regulator na listwie, pozatym widac ze dwa przewody zasuwaja do przodu auta zas. i powr. AVJ nie ma regulatora na listwie i nie ma powrotu z listwy,tak wyglada filter z AVJ http://ecx.images-amazon.com/images/I/11qWO3YQxML._SL500_.jpgz jednego konca idzie zasilanie i powrot-z drugiego wyjscie na listwe i chyba przewod podcisnieniowy z kolektora-wlasnie czytam o tym
poziek Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Dominik na tej fotce to nie jest filtr z AVJta...
domjenick Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 Dominik na tej fotce to nie jest filtr z AVJta... masz na mysli fotke z audizine?jesli tak-to zgoda-jest z V6,a jutro wladuje sie pod auto i zobacze ,jaki ja mam...a jak wrzucales wydajniejsza pompe-jak rozwiazales problem cisnienia-regulator trzymal 4 bary caly czas?czy to sie jakos zmienia-wiesz o co mi chodzi-male rezanko z ukladem zasilania w paliwo-mozna to jakos zmienic?
poziek Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 to nie ma nic wspólnego Dominik przejrzyj projekty 1.8T firmy 034motorsport.com tam dowiesz się gdzie są tak zwane "wąskie gardła" a zamiast kombinować z ciśnieniem to napisałbyś czy zadzwonił i powiedział, żeby ci załatwić wtryski z AEB i na drugi dzień by były
domjenick Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 wtryski z AEB ale one maja 210 na 4 barach-nic mi to nie da...ratuja mnie tylko z AMB,AUG,APH,AMW i AWM-wszystkie EV12 -za ile dasz rade załatwic?
poziek Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 ale one maja 210 na 4 barach piłeś coś dzisiaj ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się