M3I Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 Witam koledzy i koleżanki, Problem jak w temacie. Wczoraj o 22 jeździłem i nie było problemu. Fakt że od 2 tygodni po nocy miał problemy z odpalaniem. Nie zapalał od pierwszego razu , tylko od drugiego i to z lekkim pokręceniem. Dziś niespodziewanie wogóle nie "trybi". Sprawdziłem świece , iskra jest , przylane paliwem. Wymieniłem świecę jedną na inną dobrą.Ale nawet na tą jedną nie zagadał. Na desce rozdzielczej Kluczyk od immo sie nie świeci , czyli to chyba nie to. Po nieudanym odpaleniu (kręceniu) słysze trzy sygnały z deski.Więc chyba zgłasza jakiś problem. NIe mam FIS. Co sie mogło stać?
janSerce Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 A próbowałeś odłaczyć akumulator? (reset acu)
M3I Opublikowano 13 Września 2009 Autor Opublikowano 13 Września 2009 odłączałem AKU 2 razy . Raz na kilka minut , drugi raz na 20 s. Nic nie dało.
grzes1150 Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 Widze że masz LPG Może padła pompa paliwowa. Po włączeniu zapłonu pompa robi bzzzzz ??? [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 20:02_________________________________________________A to że po dłuższym kręceniu usłyszałeś 3 sygnały z deski rozdzielczej to nic innego jak sygnał że alumulator jest już słaby.
M3I Opublikowano 13 Września 2009 Autor Opublikowano 13 Września 2009 Pompę paliwową słychać. Zresztą świece po wykręceniu są mokre paliwem. VAG-a nie mam. Ale chyba trzeba będzie dostarczyć auto do mechaniora.
panmaly Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 Ja miałem podobnie tylko że po długim kręceniu palił. Po pierwsze pompka paliwa nie daje w tym silniku dawki wstępnej(u mnie), czyli nie ma bzzz przy przekręceniu kluczyka. Ja miałem problem z uruchomieniem po postoju (nawet krótkim). Okazało się ze mam nieszczelną instalację gazową i do kolektora ucieka mi gaz. Pompkę kupiłem nową więc gdybyś musiał ją zakupić chętnie odsprzedam Ci po promocyjnej cenie:) Jeżeli jest iskra to pozostaje układ zasilania ( pompka, wtryski, regulator ciśnienia na listwie)
M3I Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 Witam , Ale chłopaki problem okazał się bardzo błahy . Poprostu najwidoczniej przyciął sie pływak... I zbiornik świecił pustkami... Odkręciłem wąż zasilający listwe wtryskową i po przekręceniu kluczyka zero. a zaparkowałem pod sporym ukosem i widocznie ssak nie sięgnął już. Po zatankowaniu pali
panmaly Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 Oby wszyscy mieli takie problemy z autami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się