duffy Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 panowie ostatnio 1z mmi nie domaga turbo raz dziala raz nie wiem ze jest troche podjechane i leje juz olejem bo sporo go bylo w intercoolerze samochod raz ciagnie raz nie wiec szczelnosc ukladu dolotowego raczej jest ok bo wtedy brak mocy bylby ciagly po podpieciu auta pod komputer wywalilo czujnik cisnienia doladowania w audi narazie technicznie jeszcze za bystry nie jestem wiec co radzicie robic - wymiana tego czujnika ?? http://www.motoallegro.pl/item738620789_czujnik_cisnienia_doladowania_egr_1_9_tdi_90km.html to jest to ?? od vw pasuje czy wymontowac swoj i sprawdzac numery ? ewentualnie gdzie kupic nowy ?? koszt w ASo ktos sie orientuje ?? pozdrawiam i licze ze w koncu ktos mi pomoze
jarek3251 Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 jak ten błąd się pokazuje w 1z to przeważnie oznacza przeładowanie zrób sobie pomiar dynamiczny logiem i ci wyjdzie ale jak nie ma mocy to to raczej to bo przechodzi w tryb awaryjny i taki sie dzieje
duffy Opublikowano 13 Września 2009 Autor Opublikowano 13 Września 2009 czyli co kolego radzisz - wymontowac czujnik - sprawdzic numery i zamawiac inny tak ?? powinno zagrac ??
jarek3251 Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 radzę ci sprawdzić dlaczego ci turbo przeładowuje może n 75 albo przewody od niego bo czujnik to raczej sie nie popsuł tylko ci on właśnie mówi tym błędem ze przeładowało ci turbo i wchodzi w tryb awaryjny a co za tym idzie będzie miał muła![br]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 21:26_________________________________________________a tak a propo piszesz o czujniku cisnienia doładowanego a w opisie o n 75
duffy Opublikowano 13 Września 2009 Autor Opublikowano 13 Września 2009 widze ze tez masz 1z ... n75 to to ustrojstwo obok obudowy rozrzadu (jak otworzysz maske to po lewej stronie) z ktorego wychodza 3 wezyki i 2 pinowa kostka tak ?? prosze lopatologicznie bo juz naprawde zglupialem a jesli przerabiales ten problem to bede naprawde wdzieczny za wskazowki.... zaczynam lapac o co chodzi i coraz blizej jestem uzdrowienia [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 21:32_________________________________________________size=1]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 21:26[/size]_________________________________________________a tak a propo piszesz o czujniku cisnienia doładowanego a w opisie o n 75 ja juz sam nie wiem jk co sie nazywa - tak mi powiedzial podobno specjalista elektryk a nazwe tematu to chyba mod zmienil
Wihajster Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 panowie ostatnio 1z mmi nie domaga turbo raz dziala raz nie wiem ze jest troche podjechane i leje juz olejem bo sporo go bylo w intercoolerze samochod raz ciagnie raz nie wiec szczelnosc ukladu dolotowego raczej jest ok bo wtedy brak mocy bylby ciagly po podpieciu auta pod komputer wywalilo czujnik cisnienia doladowania w audi narazie technicznie jeszcze za bystry nie jestem wiec co radzicie robic - wymiana tego czujnika ?? http://www.motoallegro.pl/item738620789_czujnik_cisnienia_doladowania_egr_1_9_tdi_90km.html to jest to ?? od vw pasuje czy wymontowac swoj i sprawdzac numery ? ewentualnie gdzie kupic nowy ?? koszt w ASo ktos sie orientuje ?? pozdrawiam i licze ze w koncu ktos mi pomoze na aukcji jest zawór N75 więc to nie jest czujnik cisnienia G71 który masz w ECU i jest nie do zajechania :gwizdanie:
jarek3251 Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 widze ze tez masz 1z ... n75 to to ustrojstwo obok obudowy rozrzadu (jak otworzysz maske to po lewej stronie) z ktorego wychodza 3 wezyki i 2 pinowa kostka tak ?? prosze lopatologicznie bo juz naprawde zglupialem a jesli przerabiales ten problem to bede naprawde wdzieczny za wskazowki.... zaczynam lapac o co chodzi i coraz blizej jestem uzdrowienia [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 21:32_________________________________________________size=1]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 21:26[/size]_________________________________________________a tak a propo piszesz o czujniku cisnienia doładowanego a w opisie o n 75 ja juz sam nie wiem jk co sie nazywa - tak mi powiedzial podobno specjalista elektryk a nazwe tematu to chyba mod zmienil tak n75 to to ustrojstwo przy rozrządzie sprawdź wężyki czy dobrze są po podłączane ( jest opis na forum co jak i gdzie ) jesli nie pomoże to sam n75 podmień z tym od erg (taki sam teoretycznie) wszystko jest na forum nawet w warsztacie wiec opcja szukaj a hasło to: n75 miłej lektury P.S. chciałbym mieć tylko takie problemy z autem ;(
duffy Opublikowano 13 Września 2009 Autor Opublikowano 13 Września 2009 czyli tak jak jarek3251 pisze czujnik ten pokazuje tylko ze cos jest nie halo tak a winien jest zawor n75 ?? wiec jestesmy juz w domu komp wyrzucil blad wlasnie czujnika a jak zapytalem co w takim razie do wymiany to pokazal mi ten zawor tylko zle mi to nazwal czyli wszystko uklada sie w jedna logiczna calosc - czyli szukam zaworu n75 do 1zeta czy sklepy motoryzacyjne maja takie rzeczy czy raczej allegro /aso ? ? przepraszam za to male zamieszanie ale w kwesti turbo to jeszcze swiezak jestem jutro zajme sie szukaniem odpowiedniej czesci zamiennej i zobaczymy czy nastapi uzdrowienie jak narazie panowie dziekuje bardzo a pozniej zobaczymy co dalej i oby juz nic
jarek3251 Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 czytaj dokładniej kolego może ten zawór jest ok może któryś przewód z niego spadł albo sie przetarł a może zawór trzeba przeczyścić tylko i tez będzie działał jesli to nie pomoże podmien go z tym drugim od erg sa inne w budowie ale zasada działania taka sama wiec sobie sprawdzisz
duffy Opublikowano 13 Września 2009 Autor Opublikowano 13 Września 2009 spoko - pojalem o co chodzi napewno jutro odszukam sobie tego manuala i wszystko sie sprawdzi ale wiiem juz o co kaman przynajmniej
Sztomel Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 komp wyrzucil blad wlasnie czujnika więc jeśli ECU pokazał błąd czujnika ciśnienia doładowania to po co grzebać w N75, który i tak jest inny niż ten, który podałeś w linku allegro - tam jest podciśnieniowy a Ty masz nadciśnieniowy - istotna różnica w ich pracy jak i budowie, jeśli możesz to podaj kod błędu jaki pokazał sterownik w trakcie diagnozy - będzie łatwiej Cię naprowadzić - czujnik może być zalany olejem dostarczonym do niego przez wężyk idący z przewodu powietrza doładowanego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się