Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chyba jak to tako nie da się określić ile jest.

Jak olej w skrzyni ma 40*C to odkręcasz korek i jak zlatuje olej tzn. że było go za dużo prawdopodobnie, jak nie zlatuje to za mało :P

Ale niech Bartek się wypowie^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się nie mylę to na 8 stronie jest procedura... Potrzebny komputer do monitorowania temperatury ATF w skrzyni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G 052 180 A2 to na 100% oznaczenie oleju z ASO?

Pytam, bo na innym forum koleś pisze, że G 052 180 A2 to wymysł FEBI itp. i oryginalne oznaczenie to G 052 180 :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A2 to końcówka oryginalnego oznaczenia informująca o wielkości butelki - w tym przypadku 1L. FEBI nie ma z tym oznaczeniem nic wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie kupuj tego Febi lepiej ori

A to niby czemu?

Bo ori jest tani jak barszcz to po co kombinowac ;)

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można prosić o rozpiskę skrzyń dla B8? Mnie konkretnie interesuje wersja LLA ale pewnie przydałoby się takie coś zrobić dla całego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam przygotowaną - spróbuję znaleźć czas aby wrzucić ją dziś lub jutro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

Na wymianie oleju w skrzyni multitronic zalali mi G-052-162-A2 zamiast G-052-180-A2. Dopatrzyłem się tego niedawno i nie wiem co zrobić? wymienić go jak najszybciej na prawidłowy czy już zostawić? Proszę o poradę. Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

Na wymianie oleju w skrzyni multitronic zalali mi G-052-162-A2 zamiast G-052-180-A2. Dopatrzyłem się tego niedawno i nie wiem co zrobić? wymienić go jak najszybciej na prawidłowy czy już zostawić? Proszę o poradę. Z góry dziękuje

Wymień jak najszybciej na prawidłowy - zrób 100km i wymień jeszcze raz... 1000zł w plecy :facepalm:

Jeśli masz możliwość - to skrzynia out i płukanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

Na wymianie oleju w skrzyni multitronic zalali mi G-052-162-A2 zamiast G-052-180-A2. Dopatrzyłem się tego niedawno i nie wiem co zrobić? wymienić go jak najszybciej na prawidłowy czy już zostawić? Proszę o poradę. Z góry dziękuje

Wymień jak najszybciej na prawidłowy - zrób 100km i wymień jeszcze raz... 1000zł w plecy :facepalm:

Jeśli masz możliwość - to skrzynia out i płukanie...

Już się umówiłem na wymianę oleju. Nie zamierzam nic płacić to nie mój błąd. Mam tylko nadzieję ze ten olej nie wpłynął zbyt negatywnie na skrzynie. To dzięki temu forum zacząłem drążyć mój temat z olejem i po nitce do kłębka wyszedł wielki babol. Teraz trzeba go prostować.

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartku jaka jest żywotności dwumasu w 1.8T Multi i 1.9TDI?

Nie jest przypadkiem krótsza niż w manualu ze względu na specyfikę skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartku jaka jest żywotności dwumasu w 1.8T Multi i 1.9TDI?

Nie jest przypadkiem krótsza niż w manualu ze względu na specyfikę skrzyni?

Mi wytrzymał ponad 300k tylko rozrusznik też już wymaga regeneracji :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartku jaka jest żywotności dwumasu w 1.8T Multi i 1.9TDI?

Nie jest przypadkiem krótsza niż w manualu ze względu na specyfikę skrzyni?

Mi wytrzymał ponad 300k tylko rozrusznik też już wymaga regeneracji :wink:

W TDI jest to średnio jest to 200 000km. W benzyniakach ze względu na mniejsze wibracje generowane przez silnik na pewno wytrzyma dłużej...

Właśnie z powodu budowy skrzyni wytrzymuje dłużej niż w manualu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam taki problem z Multi. że na "R" wszystko jest ok, zaś na biegu "D" na zimnym nie jestem w stanie utrzymać go na hamulcu, a na ciepłym nie zawsze ruszy sam. Adaptacja od czasu do czasu wypada. Jak olej się w skrzyni rozgrzeje i da się w palnik to obroty rosną, ale auto nie przyśpiesza (jak w manualu poślizg sprzęgła). I właśnie błąd, który wyskakuje to 18151 (poślizg sprzęgła).

Bloki pomiarowe:

GRUPA 10:

Kolumna 1. 0,37-0,38AMP (poza normą)

GRUPA 11:

Kolumna 1. 0,26AMP (OK na "R")

Jaka może być tego przyczyna ? Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...