Bart-S Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2013 Witam w pierwszej kolejności chciałbym podziękować za szybkie i trafne odpowiedzi. Niestety znowu zaczęła mrugać skrzynia....;/ Czy może Pan sprecyzować gdzie dokładnie szukać aby móc usunąć tą usterkę? jakieś wskazówki mogące pomóc naprawić w/w usterkę. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Musisz wpakować się w auto i do mnie przyjechać - na odległość go nie uleczę
firemanpeace Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 hehe;] rozumiem rozumiem;] tylko jedynie wiem że Pan jest z województwa Wielkopolskiego, a nie znam dokładnego adresu lub kontaktu. Czas dopiero bym miał pod koniec tygodnia o ile by Panu pasowało oczywiście. Czy mógłbyś napisać orientacyjny przedział kosztowy naprawy? Pozdrawiam
szwajkam Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Jestem nowym posiadaczem audi a4 b6 2003 r możecie mi coś powiedzieć na temat przekładki multitronica na manuala może ktoś taką posiada
Bart-S Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 Jestem nowym posiadaczem audi a4 b6 2003 r możecie mi coś powiedzieć na temat przekładki multitronica na manuala może ktoś taką posiada Jest na to osobny wątek na forum.
73hrabia Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Witam.Czy ktoś z Was lał do multi FEBI 27975 poj. 1 Litr ?Sprzedawca twierdzi,że " Od oryginału dostępnego w ASO VW AUDI podany olej nie różni się niczym po za ceną." A różnica nie mała bo za 1 l. 43 pln.Macie jakieś sprawdzone wiadomości?pozdro
H4mm3R Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Witam.Czy ktoś z Was lał do multi FEBI 27975 poj. 1 Litr ?Sprzedawca twierdzi,że " Od oryginału dostępnego w ASO VW AUDI podany olej nie różni się niczym po za ceną." A różnica nie mała bo za 1 l. 43 pln.Macie jakieś sprawdzone wiadomości?pozdro Nie do końca to prawda, bo sam odcień już jest inny, co nie zmienia faktu że można go stosować. Ja go zalewam i niema problemów, tylko zmieniam go co 50tyś. Tylko ja dużo jeżdżę, jeśli ktoś robi 15-30tyś rocznie to jedna proponowałbym zalać oryginał, a kupić 4L na 2-4lata to nie majątek.
73hrabia Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Dzięki za info, niby taki sam jak oryginał, a jednak nie.Czy przejechałeś na febi te 50 tysi, czy to dopiero 1-sze zalanie?Może ktoś jeszcze się wypowie? Nie lubię oszczędzać na olejach " kto smaruje ten jedzie " ale też dużo jeżdżę więc wymiana raz w roku.
H4mm3R Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Dzięki za info, niby taki sam jak oryginał, a jednak nie.Czy przejechałeś na febi te 50 tysi, czy to dopiero 1-sze zalanie?Może ktoś jeszcze się wypowie? Nie lubię oszczędzać na olejach " kto smaruje ten jedzie " ale też dużo jeżdżę więc wymiana raz w roku. W starej skrzyni miałem zalany febi i nic się nie działo, potem zalałem ori ale awaria silnika podczas jazdy doprowadziła do uszkodzenia skrzyni. Niestety tamten olej do niczego już się nie nadawał, a że szukałem oszczędności to nową skrzynię zalałem febi.
Bart-S Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2013 Olej FEBI to nie ten sam olej co oryginalny a jedynie fluid "zgodny ze specyfikacją". To że nic się nie działo nie znaczy, że jest to prawidłowy olej dla przekładni - dłuższy przebieg powie prawdę. Po raz kolejny podkreślam - skrzynia jest zbyt droga w naprawie, dlatego na materiałach eksploatacyjnych typu ATF nie oszczędzamy!
73hrabia Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Raz jeszcze dzięki za zainteresowanie, kusi mnie cena febi ale zaczekam jeszcze może inni się wypowiedzą. ---------- Post dopisany at 14:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:58 ---------- To chyba jednak kupię ori, chociaż w Lublinie w aso ( już bez autoryzacji ) koszt 1 litra to 108 pln.
antonio Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Bartek a wiesz kto rozlewa ATF dla ASO? Moze akurat Febi...
Bart-S Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2013 Bartek a wiesz kto rozlewa ATF dla ASO? Moze akurat Febi... Artur nie dyskutuj. Skoro nie zalecam zalewania Febi albo ew. toleruję go jako jedyny zamiennik to mam swoje powody. Powinno to Wam wystarczyć. Do dziś nie znam producenta a żaden z dostępnych na rynku "odpowiedników" nie jest oryginalnym olejem. ---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ---------- Gdybyśmy jeszcze się nie zrozumieli... Nie zalewam ori dlatego, że to ori - tylko dlatego, że jest to jedyny pewny środek do skrzyni jaki znam (a dobrze wiecie, że trochę tego widziałem). Gdyby było coś innego, czym mógłbym go zastąpić to już dawno bym to stosował (wiedzielibyście pierwsi). A zastanawiając się czy kupić 5L zamiennika za 200zł czy 5L ori za 400zł - mając na uwadze ile kosztuje remont skrzyni - jestem w stanie dać te 200zł więcej aby mieć pewność, że skrzynia jest zalana tym czym powinna.
73hrabia Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 A może podpowie mi ktoś, gdzie kupić ori ATF taniej niż w Lublinie?u mnie tak jak napisałem wyżej 108 pln za litr
Bart-S Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2013 A może podpowie mi ktoś, gdzie kupić ori ATF taniej niż w Lublinie?u mnie tak jak napisałem wyżej 108 pln za litr Skontaktuj się ze mną przez PW.
antonio Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Bartek a wiesz kto rozlewa ATF dla ASO? Moze akurat Febi... Artur nie dyskutuj. Skoro nie zalecam zalewania Febi albo ew. toleruję go jako jedyny zamiennik to mam swoje powody. Powinno to Wam wystarczyć. Do dziś nie znam producenta a żaden z dostępnych na rynku "odpowiedników" nie jest oryginalnym olejem. ---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ---------- Gdybyśmy jeszcze się nie zrozumieli... Nie zalewam ori dlatego, że to ori - tylko dlatego, że jest to jedyny pewny środek do skrzyni jaki znam (a dobrze wiecie, że trochę tego widziałem). Gdyby było coś innego, czym mógłbym go zastąpić to już dawno bym to stosował (wiedzielibyście pierwsi). A zastanawiając się czy kupić 5L zamiennika za 200zł czy 5L ori za 400zł - mając na uwadze ile kosztuje remont skrzyni - jestem w stanie dać te 200zł więcej aby mieć pewność, że skrzynia jest zalana tym czym powinna. jestem tego samego zdania bo przecież też kupiłem z ASO biorąc pod uwagę np. to że, następna wymiana za 60kkm , zapytałem tylko z czystej ciekawości czy wiesz kto rozlewa dla ASO najlepszego w Nowym Roku
Bart-S Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2013 Najlepszego - właścicielom Multitronica, życzę przede wszystkim - bezawaryjności (= dużo kasy na koncie)
firemanpeace Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 witam, mam takie pytanie... Czy sterownik multitronik od benzynki np. 2.0tfsi różni się czymś od sterownika dieslowskiego np .2.0tdi??? Bo mój był już wcześniej naprawiany niewiem gdzie niewiem u kogo .... etc. Nie rozumiem. Wyjąłem sterownik delikatnie itp. wyczyściłem w benzynce ekstrakcyjnej, pekniety drucik naprawiony i pełen nadziei wsuwam sterownik na swoje miejsce do tego kabel zasilający i brak paska PRNDS ... wtf? Może jak bym przykręcił wszystkie śruby ? moze brak masy? brak oleju w skrzyni? dzis jeszcze popatrze jeszcze na to wszystko ale nie mam pojecia od czego zacząć.... Niewiem czy jest sens dawać go do naprawienia gdyz jak sie okazało juz byl kiedys naprawiany. Może lepiej kupić jakąś używke na allegro tymbardziej ze symbole na sterowniku wszedzie sa takie same. Pozdrawiam Pojawił się rano komunikat na wyswietlaczu fis niezaleznie czy sterownik jest wpiety czy wypiety "PRESS CLUTCH PEDAL TO START ENGINE" ... niewiem czy to zmiany na lepsze czy gorsze?? jakies pomysły co zrobić ?
MatteoAlessandro Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 @Bart-S małe zapytanko poszło na PW, prośba o odpowiedź w wolnej chwili :-)
Bart-S Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 @Bart-S małe zapytanko poszło na PW, prośba o odpowiedź w wolnej chwili :-) Dostałem - w wolnej chwili odpiszę.
austin225 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Witam jestem początkujący na forum proszę o wyrozumiałość. Mam pytanko dotyczące adaptacji skrzyni multi FSD w motorze 1.8T Zamierzam wymienić akumulator i teraz czy po odłączeniu od zasilania auta adaptacja jest konieczna jeśli tak to jak ją przeprowadzić poprawnie aby skrzynia działała jak powinna? oraz czy mogę to zrobić bez podłączenia kompa?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się