Sylwo Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 dzięki za informacje, jasno i czytelnie.
Strzelon Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Siema wszystkim! Mineło już troche czasu od kiedy odwiedziliśmy Bart-s i jego warsztat, zatem moge smiało zamieścić tego posta! W naszym Cabrio pojawil sie typowy problem ze skrzynią, przy plynnym przyspieszaniu ok 1500 obr/min pojawiało sie nieprzyjemne szarpanie. Poczytalem troche na forum i po kilku minutach wiedziałem juz co z tym fantem zrobie, z racji tego czym sie zajmuje wiedziałęm ze ludzi którzy znaja sie na swoim fachu jest niewielu, zatem bez wahania zadzwonilem do Bartka! Musze przyznać ze facet gra fair, postawił sprawę jasno ze przy takich odczytach z kompa może sie nie udać wyeliminować problemu szarpania przy ruszaniu. Wytłumaczył dlaczego stawia tak sprawe i razem przedyskutowaliśmy co robimy. Kto nie ryzykuje ten nie wygrywa, zaryzykowaliśmy naprawe i musze przyznac ze warto bylo! Skrzynia działa jak marzenie, płynnie bez zadnych szarpnięć, jak z fabryki! Bart ogarnął sie z multi w jeden dzien, a wiedza jaką posiada na temat tych skrzynek jest imponująca, do tego dzwonił co tydzien z prośbą o odczyty z VAGa aby skontrolowac czy wszystko gra. Wielki props dla Ciebie Bartku i jeszcze raz serdecznie dzieki za pomoc!
Bart-S Opublikowano 16 Października 2015 Autor Opublikowano 16 Października 2015 O rany - jak miło Dziękuję wszystkim za komentarze! Pasja pasją ale zadowolony użytkownik Multi zawsze podnosi morale Czasem jest ciężko bo CVT potrafi dać mi nieźle w d*pę i niejedną nockę trzeba przy trudnym egzemplarzu spędzić - ale jak widać warto. Jak zwykle życzę bezawaryjności
jozek726 Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Bartek a jak jest w tiptronicu z wymianą oleju ? Orientujesz się , nie widzę na forum informacji o tipie. Jedni mówią że nie wymieniać, drudzy że wymienia się co 80 tyś. Mam pierwszy raz auto z automatem i moja wiedza na ten temat jest słaba niestety
Bart-S Opublikowano 20 Października 2015 Autor Opublikowano 20 Października 2015 Z Tipem Ci nie pomogę ponieważ nie zajmuję się tymi skrzyniami. Oficjalne stanowisko serwisu jest takie, że w tej skrzyni oleju nie wymienia się. Procedura jest bardzo podobna, przy czym tutaj wymienia się filtr - z tego co kojarzę to na AKP jest wątek poświęcony skrzyniom Tiptronic.
Vanzz3 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Chcialbym bardzo podziekowac Bartowi za poswiecony czas nad moja skrzynia. Przeprowadzona byla wymiana oleju w multitronicu. Mialem do kolegi ~350km w jedno strone, nie zaluje ani jednego metra przebytej trasy. Pelen profesjonalizm i fachowe podejscie do sprawy! Jestem bardzo zadowolony. Wlasnie wracam od Barta i czekam na obiad w pobliskiej przyjezdnej restauracji dziekuje jeszcze raz i polecam!!!
Bart-S Opublikowano 24 Października 2015 Autor Opublikowano 24 Października 2015 Chcialbym bardzo podziekowac Bartowi za poswiecony czas nad moja skrzynia. Przeprowadzona byla wymiana oleju w multitronicu. Mialem do kolegi ~350km w jedno strone, nie zaluje ani jednego metra przebytej trasy. Pelen profesjonalizm i fachowe podejscie do sprawy! Jestem bardzo zadowolony. Wlasnie wracam od Barta i czekam na obiad w pobliskiej przyjezdnej restauracji dziekuje jeszcze raz i polecam!!! Miło było poznać Smacznego!!!
PrzemoS4 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Bartku, poszedl emeil Bd wdzieczny za odp.
Bart-S Opublikowano 24 Października 2015 Autor Opublikowano 24 Października 2015 Bartku, poszedl emeil Bd wdzieczny za odp. Odpisałem.
oomichalekoo Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 Po przestawieniu wajchy z D na P zaczyna tyrkotac co to moze być?
kt65c453 Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) wcześniej miałem napisane że przegub, ale ty jak zmieniasz z d na p to tyrkocze wiec odpada Edytowane 13 Listopada 2015 przez kt65c453
Bart-S Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Opublikowano 13 Listopada 2015 Po przestawieniu wajchy z D na P zaczyna tyrkotac co to moze być? Wszystko... i nic. Aby wykonać diagnostykę muszę mieć jakieś minimum informacji a Ty jak zwykle nie dostarczasz praktycznie nic. Równie dobrze może Ci latać tablica rejestracyjna albo hałasować kompresor klimy. Kopnij się w tyłek i przyjedź w końcu na testy.
oomichalekoo Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Prosze o analize.Bartek jak bym mial do Ciebie 50km do bym byl stałym bywalcem a mam 300km Edytowane 14 Listopada 2015 przez oomichalekoo
Bart-S Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Opublikowano 14 Listopada 2015 Mają 600km i przyjeżdżają... Naprawię każdą CVT lub wykluczę podzespół nie będący problemem... ale nie jestem cudotwórcą - w Twoim konkretnym przypadku, przez telefon/internet/forum nie da rady.
kls Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Cześć, szybkie pytanko ściśle techniczne. Mogę bez problemu wymienić akumulator? Nie potrzeba później adaptacji skrzyni?
H4mm3R Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Możesz, skrzynia się sama adaptuje.
kt65c453 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Kolega nie pyta czy można tylko czy mu wypadnie adaptacja, tak raczej wypadnie i trzeba będzie od nowa lub jeździć aż się w końcu sama zrobi, wymień aku bez odpinania zasilania, 2 kabelki i po kloppcie Wysłane za pomocą Commodore C64
H4mm3R Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Przecież skrzynia podczas jazdy sama się adaptuje, nic ze skrzynią nie robił więc nie ma potrzeby ponownej adaptacji z kompem. Jak rozrusznik wymienisz to też później adaptujesz skrzynię? Wątpię żeby ktoś to robił a wszystko chodzi bez problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się