Bart-S Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Panowie, takie pytanie - w jaki sposób w multi można zweryfikować, czy sprzęgło i dwumasa zbliża się do wymiany ? Przejechałem swoim już sporo tyś km, nie wiem też czy poprzedni właściciel coś z tym robił Dwumasu nie zweryfikujesz bez wyjęcia skrzyni.
mateo1597 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Panowie, takie pytanie - w jaki sposób w multi można zweryfikować, czy sprzęgło i dwumasa zbliża się do wymiany ? Przejechałem swoim już sporo tyś km, nie wiem też czy poprzedni właściciel coś z tym robił Dwumasu nie zweryfikujesz bez wyjęcia skrzyni. Na ile szacunkowo powinno starczyć sprzęgło i dwumas ? Autko ma teraz 335 tyś z czego ja zrobiłem ~50 tyś
Bart-S Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Panowie, takie pytanie - w jaki sposób w multi można zweryfikować, czy sprzęgło i dwumasa zbliża się do wymiany ? Przejechałem swoim już sporo tyś km, nie wiem też czy poprzedni właściciel coś z tym robił Dwumasu nie zweryfikujesz bez wyjęcia skrzyni. Na ile szacunkowo powinno starczyć sprzęgło i dwumas ? Autko ma teraz 335 tyś z czego ja zrobiłem ~50 tyś Dwumas max. 150 000km. Sprzęgło - zależnie od eksploatacji.
mateo1597 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Panowie, takie pytanie - w jaki sposób w multi można zweryfikować, czy sprzęgło i dwumasa zbliża się do wymiany ? Przejechałem swoim już sporo tyś km, nie wiem też czy poprzedni właściciel coś z tym robił Dwumasu nie zweryfikujesz bez wyjęcia skrzyni. Na ile szacunkowo powinno starczyć sprzęgło i dwumas ? Autko ma teraz 335 tyś z czego ja zrobiłem ~50 tyś Dwumas max. 150 000km. Sprzęgło - zależnie od eksploatacji. Wielkie dzięki za info Prawdopodobnie w II połowie przyszłego miesiąca się zgłoszę do Ciebie na weryfikację tej dwumasy i reszty Ale jak już będę wiedział konkretnie to dam znać
Bart-S Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Panowie, takie pytanie - w jaki sposób w multi można zweryfikować, czy sprzęgło i dwumasa zbliża się do wymiany ? Przejechałem swoim już sporo tyś km, nie wiem też czy poprzedni właściciel coś z tym robił Dwumasu nie zweryfikujesz bez wyjęcia skrzyni. Na ile szacunkowo powinno starczyć sprzęgło i dwumas ? Autko ma teraz 335 tyś z czego ja zrobiłem ~50 tyś Dwumas max. 150 000km. Sprzęgło - zależnie od eksploatacji. Wielkie dzięki za info Prawdopodobnie w II połowie przyszłego miesiąca się zgłoszę do Ciebie na weryfikację tej dwumasy i reszty Ale jak już będę wiedział konkretnie to dam znać Wpadaj Będziemy wiedzieć więcej...
Fr0styyy. Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Od wczoraj skrzynia zaczęła dziwnie chodzić... Jak stoję na postoju z wciśniętym hamulcem i mam R bądź D to są dużo większe drgania, gdy wrzucę N albo P to drgania ustępują... Tak jakby w manualu próbować puszczać powoli sprzęgło na jedynce mimo wciśniętego hamulca. Poza tym jakieś drgania mam jadąc od 0-15, nie wiem co to może być, aż całą budą trzęsie No nic, wymienię poduszki pod silnikiem i zobaczymy, czy pomoże
Bart-S Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Opublikowano 31 Maja 2014 Biorąc pod uwagę prace, które ostatnio wykonywałeś przy aucie... Poduszka pod silnikiem na pewno do wymiany - no i poproszę o bloki pomiarowe do analizy (na mejla).
weca1 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Witam szanowne gremium. Mój multi nie pokazuje błędów jednak mam problemy przy ruszaniu czasami zaczyna ruszać i przestaje. Zrobi tak 2-3 razy i jedzie dalej. Przy podłączonym kompie w czasie tych przypadłości zauważyłem, że skrzynia nie rozróżnia kierunku jazdy. Widzi początkowo jazdę do przodu i rusza, a po chwili zmienia się kierunek jazdy, w okienku, na tył i przestaje ciągnąć, po chwili zmienia się kierunek jazdy do przodu zaczyna ruszać itd. Czy to objawy uwalonego sterownika czy może coś innego?
Bart-S Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2014 Witam szanowne gremium. Mój multi nie pokazuje błędów jednak mam problemy przy ruszaniu czasami zaczyna ruszać i przestaje. Zrobi tak 2-3 razy i jedzie dalej. Przy podłączonym kompie w czasie tych przypadłości zauważyłem, że skrzynia nie rozróżnia kierunku jazdy. Widzi początkowo jazdę do przodu i rusza, a po chwili zmienia się kierunek jazdy, w okienku, na tył i przestaje ciągnąć, po chwili zmienia się kierunek jazdy do przodu zaczyna ruszać itd. Czy to objawy uwalonego sterownika czy może coś innego? Czy w sterowniku zapisał się jakiś błąd?
weca1 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 W sterowniku skrzyni nie ma żadnych błędów.
Bart-S Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2014 W sterowniku skrzyni nie ma żadnych błędów. No to bez auta tutaj nic nie poradzę.
weca1 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Mam do Ciebie jakieś 450km, ale rozważam wizytę problemy z nią ciągną się od czasu zakupu w styczniu 2013r. Będziesz "dostępny" pod koniec czerwca?
Bart-S Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2014 Mam do Ciebie jakieś 450km, ale rozważam wizytę problemy z nią ciągną się od czasu zakupu w styczniu 2013r. Będziesz "dostępny" pod koniec czerwca? Oczywiście
weca1 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Mam do Ciebie jakieś 450km, ale rozważam wizytę problemy z nią ciągną się od czasu zakupu w styczniu 2013r. Będziesz "dostępny" pod koniec czerwca? Oczywiście Będziemy w kontakcie.
tomziom1 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 BART-S czy adaptacja multi w b8 odbywa się tak samo jak opisałeś w pierwszym poście nie ma kabla do podłączenia czy tylko z komputerem mogę to zrobić.
Bart-S Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2014 ADP zawsze róbcie przy pomocy interfejsu - odłączenie aku to ostateczność i nie daje żadnej pewności poprawnego przeprowadzenia procedury.
rewq1234 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Bart-s dzięki jeszcze raz za zajecie się moim multi. Wizyta u Ciebie sprawiła że; śpie/jeżdżę spokojnie i co lepsze postanowiłem dłużej pojeździć moim Audi. Cały czas jednak upieram się, że można odczuć zmianę po wymianie oleju. Przy normalnej jeździe oczywiście nic nie da się zauważyć ale ja jeżdżę sporo na tempomacie i wiem w jakim czasie reaguje on na np. chwilowe wyłączenie i ponowne włączenie tempomatu. Uważam, że po wymianie oleju czas reakcji na włączenie tempomatu się zmniejszył. Natomiast co do wyższego spalania - jeżeli już to minimalnie. Dzisiaj zrobiłem stałą moją trasę ok. 130 km na której przy takiej jeździe jak dzisiaj ostatnio spalałem 4,5 l/100 dzisiaj było 4,9 ale dzisiaj pierwszy raz w tym roku całą trasę jechałem z klimą więc za to "wyższe" spalanie należy raczej winić klimę. Wszystkim forumowiczom polecam usługi Bart-S Ja jechałem do niego ponad 200 km ale śmiało mogę powiedzieć, że było warto. Oprócz samej "naprawy" od kolegi Bart-S można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy nt. naszego Audi . Pozdrawiam rewq
Bart-S Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2014 Bart-s dzięki jeszcze raz za zajecie się moim multi.Wizyta u Ciebie sprawiła że; śpie/jeżdżę spokojnie i co lepsze postanowiłem dłużej pojeździć moim Audi. Cały czas jednak upieram się, że można odczuć zmianę po wymianie oleju. Przy normalnej jeździe oczywiście nic nie da się zauważyć ale ja jeżdżę sporo na tempomacie i wiem w jakim czasie reaguje on na np. chwilowe wyłączenie i ponowne włączenie tempomatu. Uważam, że po wymianie oleju czas reakcji na włączenie tempomatu się zmniejszył. Natomiast co do wyższego spalania - jeżeli już to minimalnie. Dzisiaj zrobiłem stałą moją trasę ok. 130 km na której przy takiej jeździe jak dzisiaj ostatnio spalałem 4,5 l/100 dzisiaj było 4,9 ale dzisiaj pierwszy raz w tym roku całą trasę jechałem z klimą więc za to "wyższe" spalanie należy raczej winić klimę. Wszystkim forumowiczom polecam usługi Bart-S Ja jechałem do niego ponad 200 km ale śmiało mogę powiedzieć, że było warto. Oprócz samej "naprawy" od kolegi Bart-S można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy nt. naszego Audi . Pozdrawiam rewq Dziękuję za opinię Łukasz - no i cieszę się, że Audi zostaje
agoonzo Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Ja też dołączyłem do grona zadowolonych klientów Bartka . U mnie była wymiana sprzęgła ,dwumasu i przy okazji oleju, operacja przebiegła szybko, sprawnie i fachowo, chyba nikt w PL nie ogarnia tak multitronica jak Bartek i do tego uczciwie podchodzi do tematu , więc możecie być pewnie, że nie będziecie narażeni na naciąganie na dodatkowe koszty Jeszcze raz dzięki Bartek Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się