Jump to content
0
wodniak

[B5 AJM] Jakie sa skutki wlania benzyny do baku

Recommended Posts

Witam. Mam pytanie. Moja "mądra" żona zatankowała Audi 1,9 Tdi 115 Km (pompowtryskiwacze). Dopiero co zapaliła sie rezerwa. Cwaniara wlała ok 12 l BENZYNY. Olsnienia dostała od razu na stacji i po radzie koleżanki dolała do pełna ropy. samochód w czasie jazdy działa bez zmian, natomiast czasami ma cięzki odpał. Wyjeździła pół baki i z powrotem do pełna ropą. Jakie mogą być konsekwencje? jest szansa za jak mieszanka sie całkowicie rozrzedzi to wszystko wróci do normy? Poradzcie cos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem 12 litrów to trochę dużo, dziwię się jak wepchnęła w ogóle grubszy pistolet od benzyny ale w to nie wnikam, na twoim miejscu nie czekałbym na konsekwencje tylko pojechał do mechanika i spuścił cały bak i wymienił filtr paliwa, w ostateczności jak już tyle przejeździłeś to już trochę się wypaliło tej benzyny i może nie będzie żadnych skutków ubocznych. Benzyna jest bardziej sucha od ropy i pewnie w ostateczności mogłaby się pompka zatrzeć wiec ja bym nie ryzykował

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bęzyna jest straszna dla silnika dyzla :cool1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

biedne pompki :confused4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziwię się jak wepchnęła w ogóle grubszy pistolet od benzyny

no wlasnie od benzyny jest cienszy...

a szkoda ze zona posluchala kolezanki a nie zadzwoniła do Ciebie bo najlepiej było jednak spuscic jak najwiecej tej benzyny i wtedy dolac full ropki.

teraz to juz chyba tylko wymiana filtra zostaje, i moze jakis specyfik na czyszczenie / smarowanie pompowtryskow.... no bo nawet jak ktos powie ze moglo cos zaszkodzic to bedziesz remontowal - tak na wszelki wypadek?>??


v2010100510411367196196.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie od benzyny jest cienszy i wszedł bez problemu.

Kup na stacji benzynowej jakiś dodatek do smarowania pompowtryskiwaczy, na tą chwile to wszystko co mozesz zrobić, no... chyba, że zdrowaśke jeszcze machniesz zeby wszystko było ok! :naughty:


895ba4956aca33e1m.jpg.ffde1e31cc58030bm.jpg.cc50a7a56d629e02m.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wlasnie od benzyny jest cienszy...

No fakt jest cieńszy, btw ja tam nie mam nigdy tego problemu bo wiem który pistolet brać do ręki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ropy na full + 0,5L miksolu i bez strachu to wyjeździć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a po co dodatkowo zatykać PD mixolem? jak wcześniej już ktoś napisał wlać dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy diesela tylko przy kupnie zwrócić uwage żeby nie zaszkodził PD i w wolnej chwili podjechać na VAGa na zbadanie korekcji PD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pojechać z żona na stacje dać godzinkę lekcji na temat dziurek i pistoletu i powinno pomóc do konca zycia :naughty:

12 litrów to prawie 1/4 baku więc bardzo dużo

spuścić całkowicie paliwo z baku, wymienić filtr paliwa i spr. korekcje PD

z PD nie ma zartów jak maja już troche nalatane


Szukam fajnej dupki.. :decayed: o czarnej barwie :piroman: długie nogi :klamie: sprawne zawieszenie :boobs: bez silikonu :guma: świeży oddech :pali: nie rozkalibrowanej :dziura: mało tankującej :drunk: lubiacą exstremalną jazdę :sex: przy której strace dech w piersi :heat: ale czy taką znajdę :smutas:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a po co dodatkowo zatykać PD mixolem? jak wcześniej już ktoś napisał wlać dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy diesela tylko przy kupnie zwrócić uwage żeby nie zaszkodził PD i w wolnej chwili podjechać na VAGa na zbadanie korekcji PD.

Zastanawiam się co ci mixol zatka w PD? Tak jak radzi grzes1150 możesz dolać mixolu lub innego dodatku do wtrysków i szkoda, że nie uczyniłeś to na samym początku ponieważ teraz to już jest trochę po fakcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli wlane zostało 12L benzyny potem ze 45 ropy, potem jeszcze pół baku to tam już niewiele jest z tej benzyny... jakieś 6 litrów na cały bak. Przerobi... :good:


Było.jygguyg.jpg Jest.hnec.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

oczywiście że się nic nie stanie. ja sam wlałem 10 litrów jak kolegę spotkałem po drugiej stronie dystrybutora i wziąłem vervę ale 98 i leję..... dolełm do pełna oleju napędowego i potem po połowie zbiornika i żadnych uszczerbków do tej pory a to już rok od tego czasu. jak byś wlał 30% i więcej to już trzeba spuszczać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

po zalaniu do pełna, wyjeżdzeniu połowy i znowu do pełna z dodatkiem specyfiku do czyszczenia pompowtrysków przez kilka dni było ok. Teraz jest problem. Na zimnym silniku pali super na ciełym trzeba dłuuuugo krecic. Jakies sugestie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

po zalaniu do pełna, wyjeżdzeniu połowy i znowu do pełna z dodatkiem specyfiku do czyszczenia pompowtrysków przez kilka dni było ok. Teraz jest problem. Na zimnym silniku pali super na ciełym trzeba dłuuuugo krecic. Jakies sugestie?

Może tej benzyny były większe ilości :mysli: Sprawdź VAG-iem korekcje wtrysków blok 13-ty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś w Austrii zalałem 20 litrów benzyny dolałem 40 litrów ropy i śmigał jak ta lala :) Ale to było Volvo 1.9 TDI z pompą także tam to nie szkodzi. A co do PD to dziwnym jest że przy takiej ilości benzyny, na pełny zbiornik ropy mogło się coś stać. Może to zbieg okoliczności i usterki należy szukać gdzieś indziej ?


Diagnostyka VCDS, kodowanie sterowników.

Wrocław. Potrzebujesz pomocy pisz. Ogarniemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na takiej mieszance PD troche sie bardziej zuzyly, powiedzmy dostalo im sie jakies dodatkowe 40.000 km :cool1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tez kiedys zalalem prawie caly bak 98 verva :wallbash: skapnolem sie dopiero jak zaczal przerywac :wallbash:

w warsztacie wypompowali benzyne, nalali ropy, przepompowali przez filtr paliwa i nic sie nie stalo :> bylo to jakies 40tys. km. temu :naughty:


51e19d684c04cd62m.jpg 7b7dc8b1f103896cm.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

tez kiedys zalalem prawie caly bak 98 verva :wallbash: skapnolem sie dopiero jak zaczal przerywac :wallbash:

w warsztacie wypompowali benzyne, nalali ropy, przepompowali przez filtr paliwa i nic sie nie stalo :> bylo to jakies 40tys. km. temu :naughty:

nie pisalem ze przebieg sie skroci do 40.000 km po zalaniu benzyna tylko ze o tyle krocej pozyja. jesli np na ON wytrzymuja 400.000 to po takiej historii padna np po 360.000 km, po prostu przyspieszy to ich zuzycie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tez kiedys zalalem prawie caly bak 98 verva :wallbash: skapnolem sie dopiero jak zaczal przerywac :wallbash:

w warsztacie wypompowali benzyne, nalali ropy, przepompowali przez filtr paliwa i nic sie nie stalo :> bylo to jakies 40tys. km. temu :naughty:

nie pisalem ze przebieg sie skroci do 40.000 km po zalaniu benzyna tylko ze o tyle krocej pozyja. jesli np na ON wytrzymuja 400.000 to po takiej historii padna np po 360.000 km, po prostu przyspieszy to ich zuzycie

:ok2: wiem, wiem, ale nie o to mi chodzilo :wink4:

chcialem tylko napisac ze na budziku jest prawie 270 tys. po programie na 150km i wtryski sa :good:


51e19d684c04cd62m.jpg 7b7dc8b1f103896cm.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...