michalki Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Witam, zamieszczam logi dynamiczne do oceny. Generalnie co zauważyłem to przepływka chyba niezby dobrze mierzy. Proszę o ocenę i uwagi. Dodatkowo logi w formacie xls: http://rapidshare.com/files/281015822/Dynamiczne_-_xls.rar.html
przemik Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Nic tu zlego w tych logach nie widac - a juz na pewno nic złego nie dzieje sie z przeplywomierze. Katalizator jest w tym samochodzie ?
michalki Opublikowano 18 Września 2009 Autor Opublikowano 18 Września 2009 Katalizatora został usunięty jakiś czas temu. A co z logiem grp 008, czy wartości z ostatniej kolumny nie powinny być zawsze większe od tych z drógiej ? kiedyś było tak: dlatego sie zastanawiam czy wszystko ok :/
odzim Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 cos pozno ci turbo laduje tyle ile powinno -pózno sie podnosi i z stad te pomiary w gr008 , przeplywomierz wyglada na ok chociaz mozna go przeczyscic i powtórzyc logi
michalki Opublikowano 18 Września 2009 Autor Opublikowano 18 Września 2009 Przy jakich obrotach powinno być wymagane doładowanie w takim razie i jaka może być tego przyczyna? Czyżby to kierownice przyrdzewiały ?
przemik Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Mam propozycje... mozesz zrobic 3 proby dynamiczne 011 od 1500 do 4000 i pokaz je wyraznie zaznaczając ktora jest 1, 2 i 3.
Piotrek98igo Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 widac ze kierownice w turbo sie przycinaja co odbija sie na wskazaniach przeplywki
spanky Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 z tym co bylo wczesniej widac ze lmm mocno oslabl na wyzszych obrotach przy prawidlowym doladowaniu ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się