Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] [B5 AGB] Audi S4 V6 Biturbo by LCQ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

te hamulce są mega, już walić to jak hamują, ale wizualnie są kox :)

Opublikowano

te hamulce są mega, już walić to jak hamują, ale wizualnie są kox :)

hamuja tak, ze robi sie mokro... :naughty:

Opublikowano
widac że nie żałujesz na nią grosza i tak trzymać..

ibize tez miał dopieszczona :decayed:

Opublikowano

już walić to jak hamują

:blink:

przecież po to się wymienia, jakby patrzeć na wygląd to można z blachy zrobić jakiś imitacje zacisku np z R8 i przykleić

Opublikowano

już walić to jak hamują

:blink:

przecież po to się wymienia, jakby patrzeć na wygląd to można z blachy zrobić jakiś imitacje zacisku np z R8 i przykleić

albo kupić plastikowe nakładki na heble "brembo" :naughty: :naughty: :naughty:

Auto kosa :slina:

Opublikowano

już walić to jak hamują

:blink:

przecież po to się wymienia, jakby patrzeć na wygląd to można z blachy zrobić jakiś imitacje zacisku np z R8 i przykleić

wiem, że dobrze hamują dlatego o tym nic nie wspomniałem.
Opublikowano

Heble wyglądają zayebiście :kox:

Opublikowano

LCQ, daj znac z czasem, czy zaciski nie syfia sie mocno od klockow... bo ja felg nie moge od nich domyc :decayed:

Opublikowano

syfią, jeszcze takie OZty i inne o podobnym wzorze można myć codziennie :>

Nie ma co zamulać tematu :D, dzisiaj wpadłem na szybki pomysł żeby coś kupić do Ski :-), jeszcze nie wiem czy będę montował czy nie (więc się nie napalać :kox: :>) :

Tak więc:

-lewa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"

-prawa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"

-6 wtrysków z RS4 (+adaptery)

-rura dolotowa lewa i prawa o większej średnicy

-komputer z programem z RS4 i kalibracją na przepływkę do S4 (pożyczony na odpalenie auta, ewentualnie wróci do właściciela)

-pompa RS4 B5

generalnie na upartego wystarczy włożyć graty, podjechać na strojenie i gotowe, moc do osiągnięcia ok 390-420 KM (seryjne głowice)

3dddf2eeac879f89m.jpg

8f23907eb9897f8bm.jpg

56da41088bf1fd4bm.jpg

Opublikowano

Grubo idziesz :kox: Będziesz kosa :cool1:

Opublikowano

-lewa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"

-prawa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"

-6 wtrysków z RS4 (+adaptery)

-rura dolotowa lewa i prawa o większej średnicy

-komputer z programem z RS4 i kalibracją na przepływkę do S4 (pożyczony na odpalenie auta, ewentualnie wróci do właściciela)

-pompa RS4 B5

hał macz za wszystko ???

Opublikowano

Chyba Cię kiedyś odwiedzę :naughty:

Opublikowano

jak już nie raz pisałem, gentelmeni o kasie nie rozmawiają :decayed:

daj na PW

Opublikowano

a powiedz cos wiecej o turbinach? gdzie robiles i ile wieksze wirniki :mysli:

Opublikowano

jak pomierzę dam znać, rury wlotowe są większe, a co do wirników sprawdzę, ostatni właściciel na nich miał 420 KM na większych głowicach ale na kijowych coolerach z rski, myslę że na seryjnych głowicach+ FMIC da się zrobić 400+, pożyjemy zobaczymy :)[br]Dopisany: 20 Maj 2011, 22:26_________________________________________________na prośbę kolego devastation wrzucam fotki big brake na tył:

-tarcze zimmermann 300mm

-zaciski politowe

-klocki ATE

cfd0915f68271afcm.jpg

4e0ac3de5759a855m.jpg

Opublikowano

:hi: :hi:

Klocek odpowiedni, nie bierze za mało tarczy ?

Opublikowano

mógłby brać więcej, są większe klocki(pod ten zacisk)?? ale i tak jakość hamowania zmieniła się na nowo :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...