Krycha Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 te hamulce są mega, już walić to jak hamują, ale wizualnie są kox
Flyer Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 te hamulce są mega, już walić to jak hamują, ale wizualnie są kox hamuja tak, ze robi sie mokro...
MAGIC87 Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 widac że nie żałujesz na nią grosza i tak trzymać.. ibize tez miał dopieszczona
Buba Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 już walić to jak hamują przecież po to się wymienia, jakby patrzeć na wygląd to można z blachy zrobić jakiś imitacje zacisku np z R8 i przykleić
moskal Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 już walić to jak hamują przecież po to się wymienia, jakby patrzeć na wygląd to można z blachy zrobić jakiś imitacje zacisku np z R8 i przykleić albo kupić plastikowe nakładki na heble "brembo" :naughty: Auto kosa
Krycha Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 już walić to jak hamują przecież po to się wymienia, jakby patrzeć na wygląd to można z blachy zrobić jakiś imitacje zacisku np z R8 i przykleić wiem, że dobrze hamują dlatego o tym nic nie wspomniałem.
Flyer Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 LCQ, daj znac z czasem, czy zaciski nie syfia sie mocno od klockow... bo ja felg nie moge od nich domyc
LCQ Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 syfią, jeszcze takie OZty i inne o podobnym wzorze można myć codziennie :> Nie ma co zamulać tematu , dzisiaj wpadłem na szybki pomysł żeby coś kupić do Ski :-), jeszcze nie wiem czy będę montował czy nie (więc się nie napalać :>) : Tak więc: -lewa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną" -prawa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną" -6 wtrysków z RS4 (+adaptery) -rura dolotowa lewa i prawa o większej średnicy -komputer z programem z RS4 i kalibracją na przepływkę do S4 (pożyczony na odpalenie auta, ewentualnie wróci do właściciela) -pompa RS4 B5 generalnie na upartego wystarczy włożyć graty, podjechać na strojenie i gotowe, moc do osiągnięcia ok 390-420 KM (seryjne głowice)
moskal Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 -lewa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną" -prawa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną" -6 wtrysków z RS4 (+adaptery) -rura dolotowa lewa i prawa o większej średnicy -komputer z programem z RS4 i kalibracją na przepływkę do S4 (pożyczony na odpalenie auta, ewentualnie wróci do właściciela) -pompa RS4 B5 hał macz za wszystko ???
LCQ Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 jak już nie raz pisałem, gentelmeni o kasie nie rozmawiają
moskal Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 jak już nie raz pisałem, gentelmeni o kasie nie rozmawiają daj na PW
Buba Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 a powiedz cos wiecej o turbinach? gdzie robiles i ile wieksze wirniki
LCQ Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Opublikowano 17 Lipca 2011 jak pomierzę dam znać, rury wlotowe są większe, a co do wirników sprawdzę, ostatni właściciel na nich miał 420 KM na większych głowicach ale na kijowych coolerach z rski, myslę że na seryjnych głowicach+ FMIC da się zrobić 400+, pożyjemy zobaczymy [br]Dopisany: 20 Maj 2011, 22:26_________________________________________________na prośbę kolego devastation wrzucam fotki big brake na tył: -tarcze zimmermann 300mm -zaciski politowe -klocki ATE
Gracjan Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 :hi: Klocek odpowiedni, nie bierze za mało tarczy ?
LCQ Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Opublikowano 17 Lipca 2011 mógłby brać więcej, są większe klocki(pod ten zacisk)?? ale i tak jakość hamowania zmieniła się na nowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się