kkrawat Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 wszelkie opinie mile widziane autko czysta seria z katem, boost teraz 1bar w peeku potem ładnie trzyma 0,9 - ogólne wrażenia bardzooo pozytywne thx to GoodHope :>
szogun0 Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 No bo Goodhope zna się na rzeczy.
trynity00 Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 Kolego kkrawat ile taka przyjemność kosztuje jeżeli można zapytać ???
kkrawat Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Opublikowano 2 Listopada 2009 witam Trynity00 - poszło na priv pozdrawiam
trynity00 Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Bardzo piękna mapka !!! GRATULACJE !!!
CoLo Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Ładnie ładnie Jedno pytanie, czemu moc spada ? U mnie trzyma do trochę ponad 6500rpm
bakuś Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Ładnie to wygląda. Ja muszę w końcu pojechać na hamownię i sprawdzić co mi to ABT w końcu daje. A tak BTW: w dziale 'oferta' na stronie goodhope.pl - naprawa oraz korekta liczników
CoLo Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Ładnie to wygląda. Ja muszę w końcu pojechać na hamownię i sprawdzić co mi to ABT w końcu daje. A tak BTW: w dziale 'oferta' na stronie goodhope.pl - naprawa oraz korekta liczników Jedź jedź bo tak to żyjesz w nieświadomce
kkrawat Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Opublikowano 3 Listopada 2009 witam CoLo u mnie też trzyma do 6700+- zresztą widać na wykresie..pozatym w normalnej jeździe bardziej potrzebuje tego środka 2500-5000 a wtedy czuć że jedzie.. pozdrawiam
CoLo Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 witam CoLo u mnie też trzyma do 6700+- zresztą widać na wykresie..pozatym w normalnej jeździe bardziej potrzebuje tego środka 2500-5000 a wtedy czuć że jedzie.. pozdrawiam Ale Ty mówisz o NM ? To rozumiem, że to jest najważniejsze i jest wszystko cacy tylko tak teoretycznie się zastanawiam czemu ta MOC spada pod koniec
poziek Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 CoLo taka jest charakterystyka tego silnika z seryjną turbinką... Generalnie wykres jest wzorcowy
moskal Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Kolego kkrawat ile taka przyjemność kosztuje jeżeli można zapytać ??? puść mi też PW ze szczegółami :>
CoLo Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 CoLo taka jest charakterystyka tego silnika z seryjną turbinką... Generalnie wykres jest wzorcowy Hmmm ja też miałem serie tylko z k03s. Dobra nieważne, grunt że wykres jest git
kkrawat Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Opublikowano 3 Listopada 2009 Jak Poziek tak mówi to tak jest seria zostaje bo z autkiem nic sie nie dzieje dojdzie tylko TIP i kata się wywali pozdrawiam
poziek Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Jak Poziek tak mówi to tak jest seria zostaje bo z autkiem nic sie nie dzieje dojdzie tylko TIP i kata się wywali pozdrawiam moim zdaniem takie modyfikacje trzeba bylo robić przed czipem... ale jak ogarniają to powinni zrobić korektę
kkrawat Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Opublikowano 4 Listopada 2009 ogarniacie? ogarniamy! ogarniają myśle że już po wszystkim korekte się zrobi Poziek a jak myślisz ile może być in plus po TIPIE I wywaleniu kata? pzdr
poziek Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 the.wolf założył sobie TIPa i doszło mu 7KM moim zdaniem gra warta świeczki do tego przebiegi krzywych są dużo fajniejsze bo turbo szybciej się wkręca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się