Siwy 0 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 W jakim przedziale powinien sie zawierac poziom oleju - w tym zaglebieniu czy w tym chropowatym polu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 15 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 W jakim przedziale powinien sie zawierac poziom oleju - w tym zaglebieniu czy w tym chropowatym polu??? Przepraszam za jakość, ale fotka z instrukcji na szybko robiona komórką. -- Pozdrawiam. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy 0 Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 I wszystko jasne. :> Dzieki steve69 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior 0 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 A mi mechanik zawsze zalewa do zagięcia. Co się może stac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 A mi mechanik zawsze zalewa do zagięcia. Co się może stac?? na korku oleju jest napisane,że może się katalizator popsuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 ja zawsze leję pod górną granicę chropowatego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
campos 0 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 podepnę sie pod temat , jest możliwość łatwiejszego odczytania stanu oleju w silnikach 2.0 ? nie wiem , moze zmiana bagnetu na jakis nie orginnalny ? W silnikach 1.9 odczyt byl duzo bardziej czytelny. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 podepnę sie pod temat , jest możliwość łatwiejszego odczytania stanu oleju w silnikach 2.0 ? nie wiem , moze zmiana bagnetu na jakis nie orginnalny ? W silnikach 1.9 odczyt byl duzo bardziej czytelny. pozdrawiam VAG-iem w grupie instruments, jest wartosc z dokladnoscia do 10ml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Masz jeszcze dodatkowe zabezpieczenie w postaci czujnika poziomu oleju.Jak masz go za mało to wyświetli się komunikat o niskim stanie oleju . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
campos 0 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Z ta kontrolaka to jasna sprawa, ale mimo to od czasu do czasu warto bylo by spojrzeć na stan oleju na miarce. Z tym wagiem to pierwszy raz słyszę , nieźle, chyba sobie go sprawie . Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Julo 0 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 VAG-iem w grupie instruments, jest wartosc z dokladnoscia do 10ml W B6 też ? Jeśli tak, to który blok pomiarowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się