Xris Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Witam Dzisiaj z kolegą zrobiliśmy sobie logi (jeżeli są złe grupy itd to prosze poprawcie nas co mamy pozmieniać żeby odczyty były takie jak należy) Pierwsze w kolejności są moje a drugie od kolegi U kolegi wszystko jest chyba OK, u mnie natomiast odczuwam brak mocy... nie ma wyraźnej różnicy przy ok 1800prm którą do niedawna jeszcze odczuwałem (podejrzewamy zapieczone kierownice) Logi dynamiczne 003, 004, 008, 010, 011
przemik Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Zrob logi tak jak przystalo na to forum... i nie wrzucaj hurtem... zaloż koledze oddzielny temat....
Xris Opublikowano 30 Września 2009 Autor Opublikowano 30 Września 2009 ok zrobimy nowe logi i jeszcze raz zapytam [br]Dopisany: 30 Wrzesień 2009, 22:24_________________________________________________Udało mi się zrobić nowe logi Jeżeli któreś są jeszcze źle zrobione lub czegoś brakuje to pisać Proszę o ocene co jest OK co jest złe i co zrobić bo wydaje mi się że autko straciło swój zryw i jedzie jak zwykły diesel ;( no chyba że się już przezwyczaiłem i czas na wirusa ale wydaje mi się to mało prawdopodobne... Statyczne 000 001 003 004 007 013 023 Dynamiczne 000 001 003 004 008 010 011 Basic Settings 000 003 004 011
mcm Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 kąt wtrysku na zimę do regulacji z 36 na ok 54, 3 kolumna w 000BS
spanky Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 statyczny kat wtrysku do poprawy filtr powietrza do wymiany /czyszczenie lmm
Xris Opublikowano 30 Września 2009 Autor Opublikowano 30 Września 2009 ok 2tyg temu zmieniałem rozrząd, rolki, paski, olej, filtry czy poza kątem i ew czyszczeniem lmm reszta jest ok? czy to może być przyczyną tego że autko straciło na mocy? dzięki za pomoc
przemik Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 lmm jak najbardziej moze byc przyczyna braku mocy...
Xris Opublikowano 30 Września 2009 Autor Opublikowano 30 Września 2009 dzisiaj przed logami sprawdzałem na nowiutkiej przepływce, efekt praktycznie taki sam... a jak wygląda katalizator, wtryski, pompa wtryskowa, EGR i co tam się da jeszcze sprawdzić? (prosiłbym o szczegółową diagnozę jeżeli można ) i czy ten kąt wtrysku może mieć taki wpływ na spadek mocy?
Xris Opublikowano 1 Października 2009 Autor Opublikowano 1 Października 2009 Którymi logami sprawdzic lmm?[br]Dopisany: 01 Październik 2009, 10:12_________________________________________________Zrobiłem logi na nowej przepływce (nówka z woreczka) Dynamiczne 003, 008, 010, 011 003 008 010 011 jeżeli jeszcze czegoś brakuje to pisać...
Lishoo Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 Mnie wygląda że turbina do czyszczenia, jak na AFN to trochę wolno się wkręca, mój Zecior szybciej się wkręca , sprawdź też filtr powietrza, bo nie ma jakiejś strasznej różnicy między tymi przepływkami, to że był wymieniany to nic, może jakiegoś liścia zassało, albo rój pszczół Nie wiem jak wygląda ten brak mocy, ale może sprzęgło jest na wykończeniu i lekko ślizga?
mcm Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 turbo dobrze wstaje, może kolega robił na 4 biegu i dlatego tak długo
spanky Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 moze kolektor sacy zasyfialy jakas niesczelnosc w puszcze z filtrem powietrza nowy lmm tez jest niesprawny
Xris Opublikowano 1 Października 2009 Autor Opublikowano 1 Października 2009 Filtr sprawdze jutro, co do sprzęgła to nie ślizga, poprostu auto wg mnie przestało ciągnąć przy ok 1800-1900prm (wcześniej był wyczuwalny zryw) logi były robione na 3 biegu na w miare równej drodze przepływki sprawdzałem dwie: jedna używana i jedna nowa efekt taki sam, na nowej zrobiłem powyższe logi pytanka 1) jak można inaczej sprawdzić czy przepływka jest dobra? 2) ile czasu powinny trwać te logi na 3 biegu? u mnie ok 13sek 3) czy jest możliwość że gdzieś po drodze (np jakaś złączka/wtyczka) jest zabrudzona i pomiary z lmm są niedokładne? 4) czy coś poza kątem wtrysku i przepływka jest jeszcze złe wg tych logów? 5) ostatnio tak jakby zaczął więcej palić... czy to może być przez tą przepływke? uff to chyba tyle narazie, czekam na dalsze porady
Gość .... Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Tak jak Ci mówiłem spróbuj podmienić n75 bo moim zdaniem nie podobało mi sie jak pracuje gruszka z turbo bo miała momenty stawania i potem powoli podciągała do końca. Na teście mówisz że było wszystko cacy. Nie możliwe że wszystkie przepływki walnięte. Mam jakieś to możemy podmienić. Dziwną sprawą jest to że mówisz że to tak nagle sie stało. Chyba że nagle sie przyzwyczaiłeś Szkoda ze nie zdążyłem zrobić poprawnych logów bo pękł mi tłok (na szczęście nic więcej sie nie stało -do wymiany) po naprawie sie zgłoszę z logami :)
ciahciah Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 -zawór ERG może do czyszczenia, wygląda że się nie domyka do końca, zaślep i zobacz czy będzie więcej mocy, zrób logi -z przepływomierzem źle ale może to powoduje nieszczelność w jego okolicy np. gumowa opaska polewo przepływomierza łącząca plastikową rurę z kolektorem -mówisz że przy 1800obr gorzej przyspiesza a nie od 3200obr - chyba wtedy jest przycięcie kierownic turbiny -może katalizator przytkany ale żeby za bardzo nie szukać dziury w całym myślę ze masz dziurę-nieszczelność w dolocie
Gość .... Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Wpadnij na zmianę kontu wtrysku
przemik Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Xris Zacznij od wywalenia katalozatora... i powtorz logi dynamicznie... IMO - regulacja cisnienia doładowania jest poprawna. Ile przebiegu realnego nie licznikowego ma ten samochód ?
przemik Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 248k No to na turbine nie powinienes jeszcze narzekac - wywal kata i powtorz logi...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się