Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dzisiaj z kolegą zrobiliśmy sobie logi (jeżeli są złe grupy itd to prosze poprawcie nas co mamy pozmieniać żeby odczyty były takie jak należy)

Pierwsze w kolejności są moje a drugie od kolegi

U kolegi wszystko jest chyba OK, u mnie natomiast odczuwam brak mocy... nie ma wyraźnej różnicy przy ok 1800prm którą do niedawna jeszcze odczuwałem (podejrzewamy zapieczone kierownice)

Logi dynamiczne 003, 004, 008, 010, 011

Opublikowano

Zrob logi tak jak przystalo na to forum... i nie wrzucaj hurtem... zaloż koledze oddzielny temat....

Opublikowano

ok zrobimy nowe logi i jeszcze raz zapytam :hi:

[br]Dopisany: 30 Wrzesień 2009, 22:24_________________________________________________Udało mi się zrobić nowe logi :)

Jeżeli któreś są jeszcze źle zrobione lub czegoś brakuje to pisać :wink4:

Proszę o ocene co jest OK co jest złe i co zrobić bo wydaje mi się że autko straciło swój zryw i jedzie jak zwykły diesel ;(

no chyba że się już przezwyczaiłem i czas na wirusa :kox: ale wydaje mi się to mało prawdopodobne...

Statyczne

000

s000.th.jpg

001

s001at.th.jpg

003

s003rh.th.jpg

004

s004i.th.jpg

007

s007.th.jpg

013

s013r.th.jpg

023

s023.th.jpg

Dynamiczne

000

d000.th.jpg

001

d001q.th.jpg

003

d003c.th.jpg

004

d004l.th.jpg

008

d008w.th.jpg

010

d010k.th.jpg

011

d011n.th.jpg

Basic Settings

000

bs000p.th.jpg

003

bs003.th.jpg

004

bs004.th.jpg

011

bs011.th.jpg

Opublikowano

kąt wtrysku na zimę do regulacji z 36 na ok 54, 3 kolumna w 000BS

Opublikowano

statyczny kat wtrysku do poprawy

filtr powietrza do wymiany /czyszczenie lmm

Opublikowano

ok 2tyg temu zmieniałem rozrząd, rolki, paski, olej, filtry

czy poza kątem i ew czyszczeniem lmm reszta jest ok?

czy to może być przyczyną tego że autko straciło na mocy?

dzięki za pomoc :notworthy:

Opublikowano

lmm jak najbardziej moze byc przyczyna braku mocy...

Opublikowano

dzisiaj przed logami sprawdzałem na nowiutkiej przepływce, efekt praktycznie taki sam... :(

a jak wygląda katalizator, wtryski, pompa wtryskowa, EGR i co tam się da jeszcze sprawdzić? (prosiłbym o szczegółową diagnozę jeżeli można :embarrassed:)

i czy ten kąt wtrysku może mieć taki wpływ na spadek mocy?

Opublikowano

kąt nie

Opublikowano

Którymi logami sprawdzic lmm?[br]Dopisany: 01 Październik 2009, 10:12_________________________________________________Zrobiłem logi na nowej przepływce (nówka z woreczka)

Dynamiczne 003, 008, 010, 011

003

d003newmaf.th.jpg

008

d008newmaf.th.jpg

010

d010newmaf.th.jpg

011

d011newmaf.th.jpg

jeżeli jeszcze czegoś brakuje to pisać...

Opublikowano

Mnie wygląda że turbina do czyszczenia, jak na AFN to trochę wolno się wkręca, mój Zecior szybciej się wkręca :P , sprawdź też filtr powietrza, bo nie ma jakiejś strasznej różnicy między tymi przepływkami, to że był wymieniany to nic, może jakiegoś liścia zassało, albo rój pszczół :P

Nie wiem jak wygląda ten brak mocy, ale może sprzęgło jest na wykończeniu i lekko ślizga?

Opublikowano

turbo dobrze wstaje, może kolega robił na 4 biegu i dlatego tak długo :mysli:

Opublikowano

moze kolektor sacy zasyfialy

jakas niesczelnosc w puszcze z filtrem powietrza

nowy lmm tez jest niesprawny

Opublikowano

Filtr sprawdze jutro, co do sprzęgła to nie ślizga, poprostu auto wg mnie przestało ciągnąć przy ok 1800-1900prm (wcześniej był wyczuwalny zryw)

logi były robione na 3 biegu na w miare równej drodze

przepływki sprawdzałem dwie: jedna używana i jedna nowa efekt taki sam, na nowej zrobiłem powyższe logi

pytanka

1) jak można inaczej sprawdzić czy przepływka jest dobra?

2) ile czasu powinny trwać te logi na 3 biegu? u mnie ok 13sek

3) czy jest możliwość że gdzieś po drodze (np jakaś złączka/wtyczka) jest zabrudzona i pomiary z lmm są niedokładne?

4) czy coś poza kątem wtrysku i przepływka jest jeszcze złe wg tych logów?

5) ostatnio tak jakby zaczął więcej palić... czy to może być przez tą przepływke?

uff to chyba tyle narazie, czekam na dalsze porady

Opublikowano

Tak jak Ci mówiłem spróbuj podmienić n75 bo moim zdaniem nie podobało mi sie jak pracuje gruszka z turbo bo miała momenty stawania i potem powoli podciągała do końca. Na teście mówisz że było wszystko cacy. Nie możliwe że wszystkie przepływki walnięte. Mam jakieś to możemy podmienić. Dziwną sprawą jest to że mówisz że to tak nagle sie stało. Chyba że nagle sie przyzwyczaiłeś :przebiegly::evil:

Szkoda ze nie zdążyłem zrobić poprawnych logów :( bo pękł mi tłok :shocked::blink: (na szczęście nic więcej sie nie stało -do wymiany) po naprawie sie zgłoszę z logami :) :)

Opublikowano

-zawór ERG może do czyszczenia, wygląda że się nie domyka do końca, zaślep i zobacz czy będzie więcej mocy, zrób logi

-z przepływomierzem źle ale może to powoduje nieszczelność w jego okolicy np. gumowa opaska polewo przepływomierza łącząca plastikową rurę z kolektorem

-mówisz że przy 1800obr gorzej przyspiesza a nie od 3200obr - chyba wtedy jest przycięcie kierownic turbiny

-może katalizator przytkany

ale żeby za bardzo nie szukać dziury w całym myślę ze masz dziurę-nieszczelność w dolocie

Opublikowano

Xris

Zacznij od wywalenia katalozatora... i powtorz logi dynamicznie... IMO - regulacja cisnienia doładowania jest poprawna.

Ile przebiegu realnego nie licznikowego ma ten samochód ?

Opublikowano

248k :rolleyes:

No to na turbine nie powinienes jeszcze narzekac - wywal kata i powtorz logi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...