Cichyzamosc Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 Witam. Potrzebuje pomocy. Lecz nie chodzi mi tutaj o audi lecz o seata brata. Cos mu niedomaga. Dodam ze turbo jest po regeneracji, i podzas robienia logów raz przeszedł w tryb awaryjny i pojawił sie błąd: .17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-00 - - Jest to seat cordoba 1.9 tdi ASV 99r Jesli to nie problem ze to seat prosiłbym o analize logów. BS: http://img59.imageshack.us/img59/9509/01bs.jpg http://img18.imageshack.us/img18/2146/03bs.jpg http://img30.imageshack.us/img30/6939/04bs.jpg http://img59.imageshack.us/img59/3706/011bs.jpg Dynamiczne: http://img193.imageshack.us/img193/2892/00dyn.jpg http://img401.imageshack.us/img401/6139/01dyn.jpg http://img38.imageshack.us/img38/8633/03dyn.jpg http://img12.imageshack.us/img12/3632/04dyn.jpg http://img156.imageshack.us/img156/7555/08dyn.jpg http://img197.imageshack.us/img197/5223/010dyn.jpg http://img18.imageshack.us/img18/384/011dyn.jpg Statyczne: http://img3.imageshack.us/img3/8654/00stat.jpg http://img3.imageshack.us/img3/851/01stat.jpg http://img36.imageshack.us/img36/3413/03stat.jpg http://img17.imageshack.us/img17/2465/04stat.jpg http://img190.imageshack.us/img190/3125/07stat.jpg http://img25.imageshack.us/img25/7242/08stat.jpg http://img190.imageshack.us/img190/571/013stat.jpg http://img24.imageshack.us/img24/9776/023statk.jpg Z góry dzieki za pomoc.
odzim Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 do poprawy kąt wtrysku-masz za duzy , przeplywomierz ok, egr ok, korekcje ok ,motor masz spoko ale turbo kolego to nie wyglada za dobrze jezeli miałes regenerowane i chociaz obcioles obroty w grupie 011 to podejrzewam zle wyregulowana sztange masz , bo powinienes miec przy 3500 tys obrotow wysterowanie zaworka n75 na poziomie 60-65 a ty masz z 90 ,bo zapieczone kierownice wykluczam jak turbo po regeneracji
Cichyzamosc Opublikowano 27 Września 2009 Autor Opublikowano 27 Września 2009 No tez mi sie tak wydawało ze sztanga.Mam w zwiazku z tym pytanko jak ja ustawic zeby było dobrze, i moze ktos wie jaki powinien byc kat wtrysku
odzim Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 kat wtrysku powinien wynosic 49-54 , a sztange musisz sobie wydluzyc zrob jeden obrot logi a jak nie wystarczy to znowu poł obrotu i logi dynamiczne oczywiscie , na sztandze jest kątra poszukaj sobie jak to prawidlowo zrobic , mozna na aucie albo jak ktos jest dobry manualnie mozna zdjac zabezpieczenie odkrecic sztange z gruchą spokojenie sobie ja wyregulowac i z powrotem przykrecic mi to zajmowalo okolo 15 minut , tylko trzeba uwazac zeby zabezpieczenie gdzies nie wyskoczyło bo jest dosc sprzezyste , a na aucie trzeba uwazac zeby sztangi nie obkrecic bo jest z miekkiego metalu i latwo ja uszkodzic (czytaj wygiąć)
Cichyzamosc Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 ok dzieki wielkie wieczorkiem zabieram sie do roboty[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2009, 14:58_________________________________________________Wielkie Dzieki za pomoc Autko smiga az miło:) Zamykam temacik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się