Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

do poprawy kąt wtrysku-masz za duzy , przeplywomierz ok, egr ok, korekcje ok ,motor masz spoko ale turbo kolego to nie wyglada za dobrze jezeli miałes regenerowane i chociaz obcioles obroty w grupie 011 to podejrzewam zle wyregulowana sztange masz , bo powinienes miec przy 3500 tys obrotow wysterowanie zaworka n75 na poziomie 60-65 a ty masz z 90 ,bo zapieczone kierownice wykluczam jak turbo po regeneracji

Opublikowano

kat wtrysku powinien wynosic 49-54 , a sztange musisz sobie wydluzyc zrob jeden obrot logi a jak nie wystarczy to znowu poł obrotu i logi dynamiczne oczywiscie , na sztandze jest kątra poszukaj sobie jak to prawidlowo zrobic , mozna na aucie albo jak ktos jest dobry manualnie mozna zdjac zabezpieczenie odkrecic sztange z gruchą spokojenie sobie ja wyregulowac i z powrotem przykrecic mi to zajmowalo okolo 15 minut , tylko trzeba uwazac zeby zabezpieczenie gdzies nie wyskoczyło bo jest dosc sprzezyste , a na aucie trzeba uwazac zeby sztangi nie obkrecic bo jest z miekkiego metalu i latwo ja uszkodzic (czytaj wygiąć)

Opublikowano

ok dzieki wielkie wieczorkiem zabieram sie do roboty[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2009, 14:58_________________________________________________Wielkie Dzieki za pomoc

Autko smiga az miło:)

Zamykam temacik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...