zdzis Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Kurde to jakbyś ciągnął kabel z elektrowni do golarki bo nie chcesz w gniazdko ingerować Przecież bezpiecznik możesz założyć a nawet wpiąć w skrzyneczkę z bezpiecznikami. Nie chciał bym być twoim elektrykiem zapewne pierwsze słowa "proszę pana a do czego te kable?" Pajęczyna tajemniczych kabli z aku pod maską. A tak odnośnie twojej wypowiedzi to może pora założyć oddzielny alternator i aku do tych dodatkowych urządzeń żeby się nie pogryzły biedulki I bez urazy
aju Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2010 no jest ich całe dwa jedne do CB i jedne do car audio Nie chciał bym być twoim elektrykiem zapewne pierwsze słowa "proszę pana a do czego te kable?" nie wiem z elektryki i elektroniki samochodowej wszytko zrobię sobie sam
zdzis Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Nie no spoko ważne co by grało. Ale jak mój ojciec zabrał się do elektryki przy golfie w ten sposób to jak się coś sypło to dopiero był ubaw co od czego
Orange Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 ja tez uważam ze dobrze jest pociągnąć osobne zasilanie z bezpiecznikiem.. nie ma co przeciążać niepotrzebnie instalacji auta..
jsz Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Też tak zrobiłem - tj. przez ten trójkącik wciągnąłem kabelki od aku. Następnego dnia z elektrykiem zdjęliśmy plastik pod kierownicą i naszym oczom ukazała się listwa zasilająca. Okazało się, że niepotrzebnie przeciągaliśmy kabel bo panowie w Audi zrobili to już za nas i dokładnie tak samo od aku pociągneli zasilanie do tej listwy. Więc zbędna robota. No ale ja podłączałem poza CB jeszcze ładowarkę do navi i ciągnąłem zasilanie do gniazda zapalniczki do bagażnika. Doszedłem do wniosku, że szczytem bezczelności jest poskąpienie gniaza zapalniczki w avancie.
adaxus Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Hej... Powiedzcie mi... Radio CB mam w schowku, jak otworze maske to przy akumulatorze są dwie takie gumowe zaślepki, ale za nimi jest troche tej wykładziny a potem coś metalowego... Idzie to jakoś obejść ? ew. czy jest jeszcze jakieś inne bezkolizyjne dostanie się z AKU do kabiny, żeby było mało roboty ?
jsz Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Kolego a w jakim aucie chcesz to zrobić? B5 czy B6? Bo widzę, że jeździsz B6 a piszesz w temacie dla B5
adaxus Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 no w B6 ale przecież szkielet mają podobny
k0za Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Też tak zrobiłem - tj. przez ten trójkącik wciągnąłem kabelki od aku. Następnego dnia z elektrykiem zdjęliśmy plastik pod kierownicą i naszym oczom ukazała się listwa zasilająca. Okazało się, że niepotrzebnie przeciągaliśmy kabel bo panowie w Audi zrobili to już za nas i dokładnie tak samo od aku pociągneli zasilanie do tej listwy. Więc zbędna robota. No ale ja podłączałem poza CB jeszcze ładowarkę do navi i ciągnąłem zasilanie do gniazda zapalniczki do bagażnika. Doszedłem do wniosku, że szczytem bezczelności jest poskąpienie gniaza zapalniczki w avancie. Hm u mnie jest gniazdo w bagażniku oj te liftingi
jsz Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 adaxus: Zobacz czy pod plastikiem, który masz przy lewym kolanie (siedząc za kierownicą) nie masz listwy z prądami. Jeśli tam jest to szkoda byłoby rzezać auto. k0za: Teraz jak się przesiadłem na B6 w sedanie dalej nie mam gniazda zapalniczki. No ale to jestem w stanie zrozumieć - limuzyna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się