MAsterxp2009 Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 Witam mam taki problem a generalnie szukam i nie moge znalesc tematu dotyczacego jaki przepływomierz najlepszy do silnika 1.8 20V ADR. Czy podpasuje od czegos mocniejszego moze od 1.8 T?? albo jakiegos mocniejszego i czy to da mu lepsze efekty w dynamice? :)
Buba Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 Wyjmij ten ktory masz, przepisz numer jedz do ASO i kup albo ori BOSCH. Najlepszy i najmocniejszy
MAsterxp2009 Opublikowano 26 Września 2009 Autor Opublikowano 26 Września 2009 aha na stronie intercarsu http://sklep.intercars.com.pl/?start=tree bosh jakos 470 zl a jest torpan za 267-torpan to jakas chinszczyzna ? wlasnie musze go wymontowac jutro spisac numer i poszukac bo ogolnie strasznie przymulone sie auto zrobilo a bylem u elektryka i na 99 % to przepływka bo na obroty nieche sie wkrecac
duluki Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 a co Ci się dzieje kolego ze chcesz zmienić na nowy opisz to to może coś poradzimy[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2009, 08:46_________________________________________________coś się dzieje z obrotami??
MAsterxp2009 Opublikowano 30 Września 2009 Autor Opublikowano 30 Września 2009 mialem blad sondy grzalki w sumie zmienilem sonde na bosha ,mialem blad 16515 cos z napieciem za niskim,odalem do eletryka na 99 % stwierdzil ze to przeplywka i oszukuje sonde,pozatym auto nie wkreca sie na obroty, tak jak powinno wiec zmienie,ale w gre wchodzi tylko nowa ,tylko ktora?
fend18 Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 mialem blad sondy grzalki w sumie zmienilem sonde na bosha ,mialem blad 16515 cos z napieciem za niskim,odalem do eletryka na 99 % stwierdzil ze to przeplywka i oszukuje sonde,pozatym auto nie wkreca sie na obroty, tak jak powinno wiec zmienie,ale w gre wchodzi tylko nowa ,tylko ktora? podlacz pod komputer i sprawdz jakie dane sa z przeplywki a nie wierz na slepo mechanikowi
kaczmar13 Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 Jeśli nie chce się wkręcać na obroty to może odpiąć poprostu przepływkę i zobaczyć jaka będzie różnica. Poza tym od czasu do czasu dobrze jest umyć przepłwkę bo osadzający się kurz może powodować błędne wskazania. Do tego są specjalne preparaty. A co do zakupu nowej....moim zdaniem lepszy będzie używany a sprawny oryginał od nowego zamiennika....ale niestety oryginał kosztuje mnustwo kasy
MAsterxp2009 Opublikowano 2 Października 2009 Autor Opublikowano 2 Października 2009 orginalny mnóstwo kasy?? normalnie 450 zl bosha ze znizka 350,lepszy nowy moim zdaniem nie musi byc orginalny zalezy dla kogo co znaczy orginalny..na przecietnego "Nowaka" orginalny to w serwisie wiec 2-3 razy drozej niz normalnie,pozatym to kolega wiec by mnei nie naciagal raczej,auto nie zachowuje sie jak na 125 km,pozatym j ak juz napisalem blad niskie napiecie sonda nowa wiec podlaczenie vaga to nie wszystko trzeba umiec odczytywac te bledy z komputera.[br]Dopisany: 01 Październik 2009, 19:36_________________________________________________KTOS SIE MOZE ORIENTUJE JAK WYGLADA SPRAWA Z PRZELYWKA OD 1.8T DO 1.8 ZWYKLEGO ? BO jak np kolega ma w tdi mk4 przy 110 KM przeplywke OD ARL (150 KM ) to tylko moze dodac nie ujac mocy minimalne wieksze obroty,kostka prawdopodobnie ta sama ktos juz mial stycznosc z taka zamiana?
kaczmar13 Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 może masz inną przepływkę niż ja, bo o ile pamiętam to moja z boscha w detalu to około 700 zł. Ale może to zależy od rocznika itp. Co do "oryginału" z serwisu to racja jak najbardziej....Bosch z serwisu i Bosch z zamiennika to dokładnie to samo tylko cena 1:3 hehe.... niestety tak jest z wieloma częściami. Na początek może spróbuj go wymyć, u mnie wiele to pomogło.
MAsterxp2009 Opublikowano 3 Października 2009 Autor Opublikowano 3 Października 2009 no wlasnie nieche juz mi sie bawic jakies czyszczenia auto ogolnie bardzo mi przymula moim zdaniem i wole wymienic miec spokoj i wlasnie mysle czy ta przeplywka od mocniejszego silniczka jakiegos podejdzie :)
kaczmar13 Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 pewnie jedyny sposób to podpiąć taką i zobaczyć jak auto będzie chodzić....ale wydaje mi się że to zbyt piękne by mogło być prawdziwe, że sama wymiana przepływki na taką np od turbo da troszkę więcej mocy jak zwykła, a jeśli nawet to poprostu wzbogaci mieszanke co może mieć zły wpływ na żywotność silnika no i spalanie
MAsterxp2009 Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 podzwonilem dzisiaj troche po sklepach jednak sie okazalo ze bosha kosztuje kolo 600 zl ,4-max jakos 150 zł ,i sa takie po 800 i po 1200 chyba ze złota..bylem w serwisie na madalińskiego to orginalny kosztuje 520 zł jak sie oddaje swój stary i wlasnie mysle co tu robic czy uzywke czy nowy wiadomo nowy to potem nie bedzie zadnych problemow,taki mam numer przepływki Hitachi 0-133-471 http://allegro.pl/item759923732_przeplywomierz_vw_passat_audi_a3_a4_a6_058133471.html <--- Taki sam , co poradzicie?
kaczmar13 Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 no właśnie, tak jak mówiłem masz inną przepływkę niż ja. O tyle lepiej dla Ciebie że możesz kupić tani zamiennik, do mojej zamiennika nie ma. ponad 500 zł to mnustwo kasy...może więc 4-max, tani chiński ale mnustwo ludzi je stosuje i działają, poza tym masz gwarancje więc jakby co..... oby tylko rzeczywiście przepływka była problemem 1
MAsterxp2009 Opublikowano 6 Października 2009 Autor Opublikowano 6 Października 2009 no własnie nie wiem co tu robic chyba lepiej juz zainwestowac 520 zl kupiec raz i miec juz spokoj...
kaczmar13 Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 najlepiej było by podłączyć pożyczony od kogoś i zobaczyć czy to na pewno on zamula auto....
MAsterxp2009 Opublikowano 10 Października 2009 Autor Opublikowano 10 Października 2009 wymienilem przepływke firma QAP rok gwarancji a orginalu nie bede kupowac mi tak styka zeby rok bylo wszystko <ok> nikomu prezentu nie bede robic jak sprzedam, a wolalem nowy zamiennik niz orginal 13 Letni ;] autko ogolnie lepiej sie wkreca na obroty na benzynie dobrze pracuje.ale za to dalej mam blad tym razem nastepny 16518 cos znowu inny blad z jakims napieciem sondy,sonde zmienialem na bosha ale nie z orginalna kostka tylko tzw. uniwersalna,na benzynie wyskoczyl mi jakby blad sporadyczny,na gazie odrazu znowu wyskoczyl po pojawieniu ,mial ktos juz ten przypadek ? czy to jest spowodowane ustawieniem map wtrysku ?
Fakier Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Witam, mam pytanie do fachowców - Jak za pomocą VAG sprawdzić działanie przepływomierza? - ostatnio mam taki sam problem jak autor postu, ale nie chciałbym inwestować kasy, zanim nie bede pewien że to tego wina
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się