davidoff82 Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 Prosze Was o umieszczenie w poscie zdjęcia kompletnego hamulca przedniego, tarcza zwykła auto jak w profilu. Mam wrażnie że brakuje mi jednego elementu. tutaj szczegóły, ale nie chce kropka więc nie kontynuuje tamtego wątku... :gwizdanie: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_co_moze_skrzypiecocierac_przy_skrecie-t94868.0.html
Szymoonk Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 jeżeli masz tak jak ja, to nie masz tych drutów zabezpieczających oryginalnie. Ja mam tarcze 280 i zaciski gdzie nie było tych drutów
davidoff82 Opublikowano 28 Września 2009 Autor Opublikowano 28 Września 2009 jeżeli masz tak jak ja, to nie masz tych drutów zabezpieczających oryginalnie. Ja mam tarcze 280 i zaciski gdzie nie było tych drutów to w jaki sposób odciągane są klocki? są tam jakieś blaszki czy jak? koledzy piszą też o taśmie mocującej? klocki mają ok. 6-7 mm czyli nie są już fabryczne, problem narasta, zaczyna mnie to wkurzać...
Szymoonk Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 nie dawno wymieniałem klocki i nie ma tam żadnych drutów, blaszek czy klocków samoprzylepnych. Po puszczeniu hamulca tłoczek się chowa a klocki same odchodzą od tarczy na wystarczającą odległość aby nic nie tarło :> skoro tylko przy skręcie i hamowanie nie eliminuje tego dźwięku to raczej nie hamulce obstawiał bym na przegub
davidoff82 Opublikowano 28 Września 2009 Autor Opublikowano 28 Września 2009 to raczej nie hamulce obstawiał bym na przegub jak sprawdzic przegub?
Szymoonk Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 Przy ruszaniu na max skręconych kołach jeśli nic nie strzela/pyka wydaje odgłosów, to przegub jest ok
davidoff82 Opublikowano 28 Września 2009 Autor Opublikowano 28 Września 2009 Przy ruszaniu na max skręconych kołach jeśli nic nie strzela/pyka wydaje odgłosów, to przegub jest ok czyli przegub jest ok bo nie stuka wracamy do hamulcy........... ;(
Szymoonk Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 jeśli twierdzisz że nie przegub (u mnie był tak wykastrowany że nawet przy lekkim skręcie w prawo wydawał dziwne odgłosy) musisz zdjąć koło odkręcić zacisk przeczyścić sprawdzić prowadniczki czy nie zatarte, nasmarować i poskładać bo innego wyjścia nie ma
fireman tom Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 A jak sprawdzić czy prowadniki nie są zatarte? CZy po nich to widać?
Nosfer Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 nie dawno wymieniałem klocki i nie ma tam żadnych drutów, blaszek czy klocków samoprzylepnych. są takie kauczukowe tasmy dwustronne, ale to zależy do rodzaju klocków, a raczej od marki. Ja na Boshach mam takie klocki, a ten drucik to rodzaj plomby, zaczepu który trzyma to wszystko w kupie. taki powyginany wihajster Foty: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t26836.0.html;highlight=malowanie+zacisków
Szymoonk Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 są takie kauczukowe tasmy dwustronne, ale to zależy do rodzaju klocków, a raczej od marki. Ja kupiłem klocki TRW i zadnych taśm kauczukowych nie było
Szymoonk Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 tylko ty masz inne zaciski zapewne tarcze 288 a my 280 to już inna technologia a co za tym idzie inne klocuszki
Nosfer Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 tylko ty masz inne zaciski zapewne tarcze 288 a my 280 to już inna technologia a co za tym idzie inne klocuszki Chybiłeś..
Szymoonk Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 tylko ty masz inne zaciski zapewne tarcze 288 a my 280 to już inna technologia a co za tym idzie inne klocuszki Chybiłeś.. ok przyznaje racje...
davidoff82 Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 Chyba mam namierzona usterke, okazuje sie że zewnetrzny klocek ma jeszcze kilka ładnych mm gruboscia a wew to juz w zasadzie go nie ma.... nieźle. Do tego tarcza minimalnie skrzywiona i rytmiczne stukanie gotowe. Trzy sprawy: 1. Co jest przyczyną że jeden jest bardzo OK a drugi zjechany do zera? Co zrobić żeby teraz scierały się równomiernie? 2. Na tarczy nie ma śrubki żadnej, wiecie takiej małej co ustala położenie tarczy. Powiem więcej nie ma na nią dziurki w tarczy, i ona lata po zdjeciu kola i śrub koła luzem po tarczy.... Mało tego po wkręceniu srub otwory w tarczy są wieksze od grubosci srub, powstaje tam spory luz i lekko to stuka podczas ruchu tarcza. Od jakiegos czasu mam jakis stuk delikatny w prawym kole na dziurach a zawieszenie jest ok, sprawdzane wielokrotnie z diagnosta na stacji szarpakami. Czy ta tarcza moze stukac? czy kolo dociąga ją i nie ma prawa? 3. Jakie klocki kupić, tak żeby nie były drogie bardzo a miały poprawne parametry zarówno drogowe jak i akustyczne?
Szymoonk Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Powodem nie równomiernego ścierania klocków są przytarte bądź zatarte prowadnice po których porusza się zacisk. Przednie tarcze skręcane są razem z kołem wiec wszystko jest ok u ciebie, po zdjęciu koła tarcze z przodu zawsze będą bezwładnie się ruszać Klocki ja jeżdżę na TRW i nie narzekam
A-rek Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 1. Co jest przyczyną że jeden jest bardzo OK a drugi zjechany do zera? Co zrobić żeby teraz scierały się równomiernie? zabrudzone prowadnice klockow. wyczyscic je pozadnie 2. Na tarczy nie ma śrubki żadnej, wiecie takiej małej co ustala położenie tarczy. Powiem więcej nie ma na nią dziurki w tarczy, i ona lata po zdjeciu kola i śrub koła luzem po tarczy.... jest tak w kazdym wiec wszystko ok czy kolo dociąga ją i nie ma prawa? dokladnie tak 3. Jakie klocki kupić, tak żeby nie były drogie bardzo a miały poprawne parametry zarówno drogowe jak i akustyczne? jest o tym oddzielny temat, a nawet i tematy. proponuje Jurid (tanie i dobre)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się