Skocz do zawartości
IGNOROWANY

co bedzie żwawsze 1.9tdi czy 1.8 T, oba po chipie?


Furio

Rekomendowane odpowiedzi

No tak kłócą sie manual czy tipronick :twisted: U nas jest lad bo moderatorzy dobrze czynia swa powinnosc :cool: A wracajac do AJM koles duzo zrobil i moc nie jest super ale przynajmniej silnik nie jest wysilony i pozyje dluzej z ta moca.Ja w wakacje planuje 160km 380Nm i na jakis czas styknie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracaac do tematu to wątpię zeby tdi 130km na czipie czy bez objechalo 1.8t przynajmniej od zera do 100.W 1.8t na dwójce zamykając obrotomierz chwycę prawie 100 gdzie w TDI cza juz zapiac 3 bieg, bo powyzej j 4,5 tys/obr nie chce sie juz krecic,gdzie w 1.8t brakuje obrotomierza.Ja czuje ze przyspieszam jak zamknę obrotomierz,a w diesslu to raczej raz ze maloskuteczne a dwa prawie niewykonalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak tylko, zeby maksymalenie skutecznie przyspieszać nie trzeba zamykać obrotomierza...Właściwie to nie wolno wchodziź na czerwone bo silnik po prostu wtedy przyspiesza wolniej. To podstawiwa zasada...Bardziej liczy się szybkość wachlowania dźignią zaminy biegów.

Coś czuję , ze przyjemniejsze w obyciu jest 1.8 T po chipsach ale oszc edność Tdi jest porażająća.Przynajmniej po moich doświadczeniach z 1.8 125km palącym 15-16 w mieście. Teraz już nie jest tak źle ale musiałem mu trochę odpuścić(no i wymienić kilka podzespołów)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracaac do tematu to wątpię zeby tdi 130km na czipie czy bez objechalo 1.8t przynajmniej od zera do 100.
Kolego 1,9TDI 130km-po chipie 170km,400Nm polknie 1,8T 150km.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracaac do tematu to wątpię zeby tdi 130km na czipie czy bez objechalo 1.8t przynajmniej od zera do 100.W 1.8t na dwójce zamykając obrotomierz chwycę prawie 100 gdzie w TDI cza juz zapiac 3 bieg, bo powyzej j 4,5 tys/obr nie chce sie juz krecic,gdzie w 1.8t brakuje obrotomierza.Ja czuje ze przyspieszam jak zamknę obrotomierz,a w diesslu to raczej raz ze maloskuteczne a dwa prawie niewykonalne.

Mylisz się w tym co piszesz chłopie!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PANOWIE STRASZNE BAJKI SĄ W TYM TEMACIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Murzyn, a właśnie czyżby?? my to jeszcze pogadamy za tydzień bo jest o czym :twisted: Jeszcze bedziesz cofał coś napisał :wink:

moje 3 grosze do dyskusji - żwawe auto na miasto to tdi z czipem i polecam wszystkim

szybkie auto do mocnego ściganka - 1.8T z odpowiednią turbiną i polecam tylko tym, którzy nie boja się spalania 15L/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Murzyn
szybkie auto do mocnego ściganka - 1.8T z odpowiednią turbiną i polecam tylko tym, którzy nie boja się spalania 15L/100km

to juz piszesz o stage II :twisted:

my to jeszcze pogadamy za tydzień

zywie taka nadzieje :twisted: :twisted: :twisted: slyszalem, ze jest duzo lepiej... ale czy wystarczy na objechanie TDI :question::rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde chlopaki jesli benzyny to takie dupne, zle, wolne silniki to czemu w wyscigach (oprocz Audi w LeMans ;) ) je stosuja??

a co do ciagniecia na czerwone pole obrotomierza - oczywiscie, ze to nic nie daje, najlepiej zmienic bieg tuz po osiagnieciu maksymalnej mocy (w mojej bylej 2.6 bylo to 5800RPM)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Murzyn

nikt nie pisze, ze zle - niekoniecznie poprostu da rede Tdi szczególnie z rolowanego... ale kto wie...

czemu w wyscigach (oprocz Audi w LeMans ;) ) je stosuja??

bo audi wygrywa tym TDI :rotfl:

temat juz byl omawiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, TDI w Audi wygrywa LeMans, ale znakomita wiekszosc rajdow i wyscigow napedzana jest benzynka. pamietam, jak objechalem Octe 1.9TDI ~140KM (110 po chipsie) ze startu zatrzymanego jak i rolowanego swoja A4 2.6Q. i tak nikt mi nie wierzy, ale co z tego, wiem jak bylo i mam swoje zdanie :P

a moze moja 2.6 miala gdzies ukryty maly kompresorek i dlatego jezdzila szybko wpieprzajac straszne ilosci benzyny? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to chyba mam wyjaśnioną sprawę. Jeżdże prawie tylko po mieście i chcę mieć żwawe auto. Nie chce sie specjalnie ścigać ale wiadomo. Jak jakiś dres w Bmw 525 będzie mnie zaczepiał to z chęcią pokazałbym mu gdzie jego miejsce.

Spalania wprawdzie się nie boję ale zawsze lepiej gdy niunia pali mniej. Mam nadzieję, ze dalej mówimy o AJM , a nie silniku 130 km z B6.

Jeszce jedno-czy taki wyżyłowany 200 konny 1.8 T nie jest przypadkiem mocno awaryjny tzn. co z jego wytrzymałością?Tdi będzie chyba mocniejsze.Right?

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszce jedno-czy taki wyżyłowany 200 konny 1.8 T nie jest przypadkiem mocno awaryjny tzn. co z jego wytrzymałością?Tdi będzie chyba mocniejsze.Right?

pozdro

ad 1. 200 konny 1.8 T nie jest wyzyłowany ... :wink:

ad 2. 1.8 T ma seryjnie bardziej wytrzymałe bebechy niz 1.9 TDI ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blad logiczny.... 200KM 1.8T nie jest mocno wyzylowany. Mocno to bedzie przy 300KM

potwierdzam

Furio, kupuj dizelka, rób czipa i bedziesz miał bardzo zwinne autko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...