Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy sylwestrowej🥂🎇 ​
IGNOROWANY

[ALL B5] Błąd poduszek powietrznych 65535


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Miałem przygodę z poduszkami a że bezpieczeństwo najważniejsze to chciałbym ją zakończyć. W mojej A4 wywaliło błąd 65535 więc udałem się do kogoś kto się na tym zna i facet podpoił się czymś małym i powiedział, że może to być winna aku. Pojeździłem jakieś 4 tyg i problem wrócił podjechałem znowu do niego i jemu to zajęło ja wiem z 20 sec i błąd znikną. I pytanko mam takie czy naprawdę muszę kupić nowy aku skoro uważam że ten jest bardzo dobry ( w zimę stoi pod uczelnia po 7 godzin razem z podpiętym laptopem - działającym cały czas uczelnia ma dobre łącze- wsiadam po zajęciach i odpala bez problemu a w passacie mojej matki aku pada już po 3godzinach pracy z laptopem). Że aku nie kosztuje 20zł wolę się poradzić czy mieliście takie przypadki albo co może być problemem w takiej sytuacji. Powiem że jak za pierwszym razem facet mi skasował błąd to wyskoczył mi bład poduszek bocznych najpierw kierowcy później pasażera ale kable obciąłem i polutowałem (tak mi doradził elektryk). Ciekaw jestem czy mi znowu wyskoczy ten błąd zobaczymy jak długo pojeżdżę. Pozdrawiam

Opublikowano

bo w czasie jazdy to na pewno nie od akumulatora tylko gdzieś jakaś kostka nie jest dobrze wciśnięta i się rozłącza lub są zaśniedziałe styki i trzeba przeczyścić, aku jak dobrze trzyma nie trzeba wyciągać do ładowania nie leje zostaw, klemy przeczyścić niech dobrze służy

Opublikowano

No i się znowu pojawił. Rano gdy jechałem do pracy o 7.30 wszystko było ok ale gdy już tak koło 10 wsiadłem odpalam a kontrolka nie zgasła wróciłem do domu podłączam pod kompa i kod 65535. Nawet nic nie zdążyłem zrobić. A gdzie mogą być te wszystkie styki od poduszek? Na pewno ich trochę będzie bo jak sterownik wyciągałem to było pełno kabli. Może jakiś schemacik??

Opublikowano

Wyglada ze masz dokladnie taki sam problem jak ja po poprzednim właścicielu auta. Problemem w tym jest ze jesli sterownik łapie błedy od padającego aku to pewnego dnia moze sie okaze ze sterownik jest nie do odratowania (problem podobno bardzo powszechny w B5 po II lifice) i trzeba kupic nowy/używany na podmiane, przynajmniej ja bylem do tego zmuszony bo kupiłem juz z padnietym sterownikiem (sterownik 8D0 959 655 J uzywka z wymiana 400zł, nowka ASO 2150zł). Moja dobra rada to wymien akumulator jak najszybciej.

Opublikowano

Witam! Podpinam się bo mam podobny problem ale dotyczy on tylko samego błędu 65535 tj. kontrolka normalnie się zapala i gaśnie i nigdy nie zapaliła się w czasie jazdy,co do aku to nie wiem w jakim jest stanie, kupiony w serwisie przez pop. właściciela,ale przy -18 dawał rady na dotyk. Błąd po skasowaniu powraca. Pytanie czy to olać czy to poważna usterka??. Pozdrawiam

Opublikowano

Zabrałem sie za sterownik bo u mnie to samo 65535, napinacze ok poduchy ok wiec zostajesensor, ktos ma jakis schemacik gdzie to leży, bo rozebralem pół konsoli i nie moge tego ustrojstwa zlokalizować..

Opublikowano

Witam! Podpinam się bo mam podobny problem ale dotyczy on tylko samego błędu 65535 tj. kontrolka normalnie się zapala i gaśnie i nigdy nie zapaliła się w czasie jazdy,co do aku to nie wiem w jakim jest stanie, kupiony w serwisie przez pop. właściciela,ale przy -18 dawał rady na dotyk. Błąd po skasowaniu powraca. Pytanie czy to olać czy to poważna usterka??. Pozdrawiam

oporniczek??? hmmmm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...