Kowi87 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 wtyczka do przepływki. Hmm wcześniej tak też było odepne i zobacze, najgorsze że dzisiaj i nastepne dni nie bede miał dostepu do vaga [br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 11:33_________________________________________________Zdjąłem osłone i wszystko wyglada na połaczone, tak na szybko Fotki
SoMeS Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 ściągaj każdą wtyczkę psikaj wd40 potem sprężonym powietrzem i zakładaj spowrotem jak dla mnie to coś ewidentnie traci styk momentami a nieszczelności już wykluczyłeś czy jeszcze nie sprawdzałeś?[br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 14:21_________________________________________________aaaa i weź tam wyczyść pod maską trochę
Frimuś Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 nie przypadkiem od zaworu odcinajacego paliwo(na pompie)
Kowi87 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 ściągaj każdą wtyczkę psikaj wd40 potem sprężonym powietrzem i zakładaj spowrotem jak dla mnie to coś ewidentnie traci styk momentami a nieszczelności już wykluczyłeś czy jeszcze nie sprawdzałeś?[br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 14:21_________________________________________________aaaa i weź tam wyczyść pod maską trochę Zaraz przejade sie do mechaniora, bo u mnie warunki pogodowe jak zwykle nie pozwalają, noi zawsze to lepiej jak ktos spojrzy na to fachowo, a ja do tych nie należe Ale czy nieszczelnosc by robiła takie błędy?? nie przypadkiem od zaworu odcinajacego paliwo(na pompie) Jak byś to rozwinął
SoMeS Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 nie przypadkiem od zaworu odcinajacego paliwo(na pompie) wtedy łapałby notlaufy i auto samo przygazowywało by na starcie warto sprawdzić tą nieszczelność bo różne cuda wianki może pokazywać na vagu
Michał Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 nie przypadkiem od zaworu odcinajacego paliwo(na pompie) wtedy łapałby notlaufy i auto samo przygazowywało by na starcie warto sprawdzić tą nieszczelność bo różne cuda wianki może pokazywać na vagu ale raczej nie miałaby wpływu na układ paliwowy? [br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 14:44_________________________________________________sprawdź złącze nr3
Kowi87 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 Dzieki za schemacik zaraz jade z tym wszystkim do szpeca niech zerknie okiem i zrobi sie test na vagu
spetsnaz Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 U mnie wyszło tak. Robi się jeszcze ładniejsza zaślepka dziury po rurze do EGR.
Kowi87 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 Elegancko i złaczka na prosto zamocowana ja ze swoim jeszcze problemu nie rozwiązałem Na forum golfa znalazłem podobny przypadek szarpania autkiem i winne okazały sie kostki, ale koleszka napisał też że wtedy mu pompa siadła ;(
SoMeS Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 U mnie wyszło tak. Robi się jeszcze ładniejsza zaślepka dziury po rurze do EGR. krótsza flansza i jest prosto wymieniłbym tylko tą złączkę na silikonową bo one lubię pękać a teraz to już dopiero
Kowi87 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 krótsza flansza i jest prosto wymieniłbym tylko tą złączkę na silikonową bo one lubię pękać a teraz to już dopiero Wszystko dzieki temu że rura plastikowa jest podzielona, a nie tak jak u nas :gwizdanie: wtedy mozna sobie regulować długosć odpowiednia złączką Ja u siebie niewiem czy nie zakupie kolanka 90 stopni, tylko jak na tej rurce plastikowej zrobić trwały pierścień
Michał Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 U mnie wyszło tak. Robi się jeszcze ładniejsza zaślepka dziury po rurze do EGR. elegancko w AFNie jest ten plus że można przedłużyć tą plastikową rurę, w AVG już nie ale zobaczymy jak to wyjdzie u mnie... że tak zapytam... co to za turbo?
spetsnaz Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 elegancko w AFNie jest ten plus że można przedłużyć tą plastikową rurę, w AVG już nie ale zobaczymy jak to wyjdzie u mnie... że tak zapytam... co to za turbo? :slina Też nie w każdym AFN-ie, zmienili tą rurę w 98. Co do turbiny to seria 1Z 1996. wymieniłbym tylko tą złączkę na silikonową bo one lubię pękać a teraz to już dopiero Może jak zaczną robić czarne
SoMeS Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 u mnie w AFNie nie mogę tej rury regulować bo mam ją w całości
Michał Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 a orientuje się ktoś czy oprawka na czujnik ciśnienia w tej rurze jest taka sama w AFN i AVG? pytam bo jakby nie dało rady zrobić przejściówki w osi z moją rurą, to zamieniłbym ją na AFN'a z auta ojca
spetsnaz Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 a orientuje się ktoś czy oprawka na czujnik ciśnienia w tej rurze jest taka sama w AFN i AVG? pytam bo jakby nie dało rady zrobić przejściówki w osi z moją rurą, to zamieniłbym ją na AFN'a z auta ojca z którego roku AFN?
Michał Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 a orientuje się ktoś czy oprawka na czujnik ciśnienia w tej rurze jest taka sama w AFN i AVG? pytam bo jakby nie dało rady zrobić przejściówki w osi z moją rurą, to zamieniłbym ją na AFN'a z auta ojca z którego roku AFN? 96'
SoMeS Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 a orientuje się ktoś czy oprawka na czujnik ciśnienia w tej rurze jest taka sama w AFN i AVG? pytam bo jakby nie dało rady zrobić przejściówki w osi z moją rurą, to zamieniłbym ją na AFN'a z auta ojca wejście pod map sensor raczej to samo
spetsnaz Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 no nie bardzo.. jest albo czujnik temperatury (1Z/AFN), albo czujnik ciśnienia (AVG)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się