Kowi87 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 wtyczka do przepływki. Hmm wcześniej tak też było odepne i zobacze, najgorsze że dzisiaj i nastepne dni nie bede miał dostepu do vaga [br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 11:33_________________________________________________Zdjąłem osłone i wszystko wyglada na połaczone, tak na szybko Fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 ściągaj każdą wtyczkę psikaj wd40 potem sprężonym powietrzem i zakładaj spowrotem jak dla mnie to coś ewidentnie traci styk momentami a nieszczelności już wykluczyłeś czy jeszcze nie sprawdzałeś?[br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 14:21_________________________________________________aaaa i weź tam wyczyść pod maską trochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 nie przypadkiem od zaworu odcinajacego paliwo(na pompie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 ściągaj każdą wtyczkę psikaj wd40 potem sprężonym powietrzem i zakładaj spowrotem jak dla mnie to coś ewidentnie traci styk momentami a nieszczelności już wykluczyłeś czy jeszcze nie sprawdzałeś?[br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 14:21_________________________________________________aaaa i weź tam wyczyść pod maską trochę Zaraz przejade sie do mechaniora, bo u mnie warunki pogodowe jak zwykle nie pozwalają, noi zawsze to lepiej jak ktos spojrzy na to fachowo, a ja do tych nie należe Ale czy nieszczelnosc by robiła takie błędy?? nie przypadkiem od zaworu odcinajacego paliwo(na pompie) Jak byś to rozwinął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 nie przypadkiem od zaworu odcinajacego paliwo(na pompie) wtedy łapałby notlaufy i auto samo przygazowywało by na starcie warto sprawdzić tą nieszczelność bo różne cuda wianki może pokazywać na vagu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 nie przypadkiem od zaworu odcinajacego paliwo(na pompie) wtedy łapałby notlaufy i auto samo przygazowywało by na starcie warto sprawdzić tą nieszczelność bo różne cuda wianki może pokazywać na vagu ale raczej nie miałaby wpływu na układ paliwowy? [br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 14:44_________________________________________________sprawdź złącze nr3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Dzieki za schemacik zaraz jade z tym wszystkim do szpeca niech zerknie okiem i zrobi sie test na vagu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 U mnie wyszło tak. Robi się jeszcze ładniejsza zaślepka dziury po rurze do EGR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Elegancko i złaczka na prosto zamocowana ja ze swoim jeszcze problemu nie rozwiązałem Na forum golfa znalazłem podobny przypadek szarpania autkiem i winne okazały sie kostki, ale koleszka napisał też że wtedy mu pompa siadła ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 U mnie wyszło tak. Robi się jeszcze ładniejsza zaślepka dziury po rurze do EGR. krótsza flansza i jest prosto wymieniłbym tylko tą złączkę na silikonową bo one lubię pękać a teraz to już dopiero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 krótsza flansza i jest prosto wymieniłbym tylko tą złączkę na silikonową bo one lubię pękać a teraz to już dopiero Wszystko dzieki temu że rura plastikowa jest podzielona, a nie tak jak u nas :gwizdanie: wtedy mozna sobie regulować długosć odpowiednia złączką Ja u siebie niewiem czy nie zakupie kolanka 90 stopni, tylko jak na tej rurce plastikowej zrobić trwały pierścień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 U mnie wyszło tak. Robi się jeszcze ładniejsza zaślepka dziury po rurze do EGR. elegancko w AFNie jest ten plus że można przedłużyć tą plastikową rurę, w AVG już nie ale zobaczymy jak to wyjdzie u mnie... że tak zapytam... co to za turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 elegancko w AFNie jest ten plus że można przedłużyć tą plastikową rurę, w AVG już nie ale zobaczymy jak to wyjdzie u mnie... że tak zapytam... co to za turbo? :slina Też nie w każdym AFN-ie, zmienili tą rurę w 98. Co do turbiny to seria 1Z 1996. wymieniłbym tylko tą złączkę na silikonową bo one lubię pękać a teraz to już dopiero Może jak zaczną robić czarne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 u mnie w AFNie nie mogę tej rury regulować bo mam ją w całości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 a orientuje się ktoś czy oprawka na czujnik ciśnienia w tej rurze jest taka sama w AFN i AVG? pytam bo jakby nie dało rady zrobić przejściówki w osi z moją rurą, to zamieniłbym ją na AFN'a z auta ojca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 a orientuje się ktoś czy oprawka na czujnik ciśnienia w tej rurze jest taka sama w AFN i AVG? pytam bo jakby nie dało rady zrobić przejściówki w osi z moją rurą, to zamieniłbym ją na AFN'a z auta ojca z którego roku AFN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 a orientuje się ktoś czy oprawka na czujnik ciśnienia w tej rurze jest taka sama w AFN i AVG? pytam bo jakby nie dało rady zrobić przejściówki w osi z moją rurą, to zamieniłbym ją na AFN'a z auta ojca z którego roku AFN? 96' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Michał dobrze mysłisz z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 a orientuje się ktoś czy oprawka na czujnik ciśnienia w tej rurze jest taka sama w AFN i AVG? pytam bo jakby nie dało rady zrobić przejściówki w osi z moją rurą, to zamieniłbym ją na AFN'a z auta ojca wejście pod map sensor raczej to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 no nie bardzo.. jest albo czujnik temperatury (1Z/AFN), albo czujnik ciśnienia (AVG) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się