Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czyszczenie / Wymiana kolektora ssącego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wtyczka do przepływki.

Hmm wcześniej tak też było :embarrassed: odepne i zobacze, najgorsze że dzisiaj i nastepne dni nie bede miał dostepu do vaga :confused4: [br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 11:33_________________________________________________Zdjąłem osłone i wszystko wyglada na połaczone, tak na szybko

Fotki

dscn8255m.th.jpg

dscn8256.th.jpg

Opublikowano

ściągaj każdą wtyczkę psikaj wd40 potem sprężonym powietrzem i zakładaj spowrotem :wink4:

jak dla mnie to coś ewidentnie traci styk momentami :mysli:

a nieszczelności już wykluczyłeś czy jeszcze nie sprawdzałeś?[br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 14:21_________________________________________________aaaa i weź tam wyczyść pod maską trochę :wallbash:

:decayed:

Opublikowano

nie przypadkiem od zaworu odcinajacego paliwo(na pompie)

Opublikowano

ściągaj każdą wtyczkę psikaj wd40 potem sprężonym powietrzem i zakładaj spowrotem :wink4:

jak dla mnie to coś ewidentnie traci styk momentami :mysli:

a nieszczelności już wykluczyłeś czy jeszcze nie sprawdzałeś?[br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 14:21_________________________________________________aaaa i weź tam wyczyść pod maską trochę :wallbash:

:decayed:

Zaraz przejade sie do mechaniora, bo u mnie warunki pogodowe jak zwykle nie pozwalają, noi zawsze to lepiej jak ktos spojrzy na to fachowo, a ja do tych nie należe :tongue4: Ale czy nieszczelnosc by robiła takie błędy??

nie przypadkiem od zaworu odcinajacego paliwo(na pompie)

Jak byś to rozwinął :mysli:

Opublikowano

nie przypadkiem od zaworu odcinajacego paliwo(na pompie)

wtedy łapałby notlaufy i auto samo przygazowywało by na starcie

warto sprawdzić tą nieszczelność bo różne cuda wianki może pokazywać na vagu

Opublikowano

nie przypadkiem od zaworu odcinajacego paliwo(na pompie)

wtedy łapałby notlaufy i auto samo przygazowywało by na starcie

warto sprawdzić tą nieszczelność bo różne cuda wianki może pokazywać na vagu

ale raczej nie miałaby wpływu na układ paliwowy? :mysli:

nowy1s.th.jpg[br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 14:44_________________________________________________sprawdź złącze nr3 :wink4:

Opublikowano

Dzieki za schemacik :notworthy: zaraz jade z tym wszystkim do szpeca niech zerknie okiem :) i zrobi sie test na vagu :good:

Opublikowano

U mnie wyszło tak. Robi się jeszcze ładniejsza zaślepka dziury po rurze do EGR.

dsc01657ku.jpg

dsc01661i.jpg

dsc01659jl.jpg

Opublikowano

Elegancko i złaczka na prosto zamocowana :good: ja ze swoim jeszcze problemu nie rozwiązałem :wallbash: Na forum golfa znalazłem podobny przypadek szarpania autkiem i winne okazały sie kostki, ale koleszka napisał też że wtedy mu pompa siadła ;(

Opublikowano

U mnie wyszło tak. Robi się jeszcze ładniejsza zaślepka dziury po rurze do EGR.

dsc01657ku.jpg

dsc01661i.jpg

dsc01659jl.jpg

krótsza flansza i jest prosto :wink4:

wymieniłbym tylko tą złączkę na silikonową bo one lubię pękać a teraz to już dopiero :naughty:

Opublikowano

krótsza flansza i jest prosto :wink4:

wymieniłbym tylko tą złączkę na silikonową bo one lubię pękać a teraz to już dopiero :naughty:

Wszystko dzieki temu że rura plastikowa jest podzielona, a nie tak jak u nas :gwizdanie: wtedy mozna sobie regulować długosć odpowiednia złączką :good:

Ja u siebie niewiem czy nie zakupie kolanka 90 stopni, tylko jak na tej rurce plastikowej zrobić trwały pierścień :mysli:

Opublikowano

U mnie wyszło tak. Robi się jeszcze ładniejsza zaślepka dziury po rurze do EGR.

dsc01657ku.jpg

dsc01661i.jpg

dsc01659jl.jpg

elegancko :good:

w AFNie jest ten plus że można przedłużyć tą plastikową rurę, w AVG już nie :disgust: ale zobaczymy jak to wyjdzie u mnie...

że tak zapytam... co to za turbo? :slina:

Opublikowano

elegancko :good:

w AFNie jest ten plus że można przedłużyć tą plastikową rurę, w AVG już nie :disgust: ale zobaczymy jak to wyjdzie u mnie...

że tak zapytam... co to za turbo? :slina

Też nie w każdym AFN-ie, zmienili tą rurę w 98. Co do turbiny to seria 1Z 1996.

wymieniłbym tylko tą złączkę na silikonową bo one lubię pękać a teraz to już dopiero

Może jak zaczną robić czarne :decayed:

Opublikowano

u mnie w AFNie nie mogę tej rury regulować bo mam ją w całości :wink4:

Opublikowano

a orientuje się ktoś czy oprawka na czujnik ciśnienia w tej rurze jest taka sama w AFN i AVG?

pytam bo jakby nie dało rady zrobić przejściówki w osi z moją rurą, to zamieniłbym ją na AFN'a z auta ojca :decayed:

Opublikowano

a orientuje się ktoś czy oprawka na czujnik ciśnienia w tej rurze jest taka sama w AFN i AVG?

pytam bo jakby nie dało rady zrobić przejściówki w osi z moją rurą, to zamieniłbym ją na AFN'a z auta ojca :decayed:

z którego roku AFN?

Opublikowano

a orientuje się ktoś czy oprawka na czujnik ciśnienia w tej rurze jest taka sama w AFN i AVG?

pytam bo jakby nie dało rady zrobić przejściówki w osi z moją rurą, to zamieniłbym ją na AFN'a z auta ojca :decayed:

z którego roku AFN?

96'

Opublikowano

Michał dobrze mysłisz z tym :decayed:

Opublikowano

a orientuje się ktoś czy oprawka na czujnik ciśnienia w tej rurze jest taka sama w AFN i AVG?

pytam bo jakby nie dało rady zrobić przejściówki w osi z moją rurą, to zamieniłbym ją na AFN'a z auta ojca :decayed:

wejście pod map sensor raczej to samo :mysli:

Opublikowano

no nie bardzo.. jest albo czujnik temperatury (1Z/AFN), albo czujnik ciśnienia (AVG)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...