mamci Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Witam, szukałem po forum i znalazłem kilka wątków na temat szarpania, ale żadne z objawów nie były podobne do moich. Mianowicie podczas normalnej spokojnej jazdy jak odpuszczę lekko pedał gazu lub nawet całkowicie czuć dość mocne szarpnięcie (tak jakby koła chciały dalej jechać a nadwozie nie nadążało ). To samo dzieje się czasem przy dodaniu gazu (nie w podłogę tylko delikatnie tak jakbym oparł po prostu na nim stopę). Miałem zamiar robić logi ale nie do końca wiem które bloki. Może tylko to kwestia przeczyszczenia? Dzieje się tak w zasadzie odkąd mam auto czyli od marca tego roku. Liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam
GRYFI Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Witam, z tego co piszesz wnioskuję,że możesz mieć problem z przegubami wewnętrznymi przy skrzyni biegów. Nadmierne luzy powodują szarpnięcia przy naciśnięciu i puszczeniu gazu.
mamci Opublikowano 2 Października 2009 Autor Opublikowano 2 Października 2009 a jak to można sprawdzić metodą warsztatową powiedzmy że bez wyjmowanie półosi ze skrzyni no i zapomniałem dodać że to szarpanie czuć też na lewarku...
adamshimself Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Nie będę zakładać nowego tematu, tylko dopiszę się tutaj. Mam bardzo podobne objawy, lecz gdy puszczę gaz od razu, wówczas nie czuć tego szarpnięcia, natomiast jeśli popuszczę delikatnie, wtedy tak szarpie, że aż auta żal. Również podczas wyprzedzania zdarzyło się takie szarpnięcie, a zaraz po tym silnik jakby się dusił, wtedy muszę szybko puścić gaz, znowu wcisnąć i dopiero auto przyspiesza. Podczas dojeżdżania do świateł na drugim biegu, gdy obroty spadają poniżej 2tyś. również szarpie, a wcale pedału gazu nie dotykam. Wiece o co może w tym chodzić? Prosiłbym również autora tematu, żeby napisał, czy poradził już sobie z tym problemem, a jeśli tak, to w jaki sposób? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam!
mamci Opublikowano 16 Października 2009 Autor Opublikowano 16 Października 2009 właśnie ja sobie nie poradziłem z tym jeszcze.... a reszta kolegów chyba zapomniała o mnie ;(
Dev Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Witam, szukałem po forum i znalazłem kilka wątków na temat szarpania, ale żadne z objawów nie były podobne do moich. Mianowicie podczas normalnej spokojnej jazdy jak odpuszczę lekko pedał gazu lub nawet całkowicie czuć dość mocne szarpnięcie (tak jakby koła chciały dalej jechać a nadwozie nie nadążało ). To samo dzieje się czasem przy dodaniu gazu (nie w podłogę tylko delikatnie tak jakbym oparł po prostu na nim stopę). Miałem zamiar robić logi ale nie do końca wiem które bloki. Może tylko to kwestia przeczyszczenia? Dzieje się tak w zasadzie odkąd mam auto czyli od marca tego roku. Liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam takie objawy wystepują równiez przy uszkodzonym zaworze DV
adamshimself Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 dzisiaj jeździłem i nie szarpał ... ciekawe ... w przyszłym tygodniu na VAGa trzeba będzie jechać ...
mamci Opublikowano 17 Października 2009 Autor Opublikowano 17 Października 2009 Witam, szukałem po forum i znalazłem kilka wątków na temat szarpania, ale żadne z objawów nie były podobne do moich. Mianowicie podczas normalnej spokojnej jazdy jak odpuszczę lekko pedał gazu lub nawet całkowicie czuć dość mocne szarpnięcie (tak jakby koła chciały dalej jechać a nadwozie nie nadążało ). To samo dzieje się czasem przy dodaniu gazu (nie w podłogę tylko delikatnie tak jakbym oparł po prostu na nim stopę). Miałem zamiar robić logi ale nie do końca wiem które bloki. Może tylko to kwestia przeczyszczenia? Dzieje się tak w zasadzie odkąd mam auto czyli od marca tego roku. Liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam takie objawy wystepują równiez przy uszkodzonym zaworze DV a czy wyszłoby to na Vag-u? bo błędów raczej nie mam żadnych w tym temacie: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 DA Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D01 Coding: 04001 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: OBD-II/EOBD, KeyWord:1401 Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 N Component: A4 KLIMAAUTOMAT D54 Coding: 00040 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm Errors Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm Errors Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 C Component: ZV-Pumpe D12 Coding: 00033 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - End -------------------------------------------------------
Dev Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 uszkodzenie DV-ki nie wyjdzie na Vag-inie trzeba ja wymontowac i sprawdzic opis jest gdzies na forum
mamci Opublikowano 18 Października 2009 Autor Opublikowano 18 Października 2009 jeżeli mógłbym prosić o linka do tego tematu byłbym bardzo wdzięczny, użyłem szukajki ale nic na ten temat nie znalazłem
adamshimself Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 I znowu cisza w temacie. Dzisiaj u mechanika dowiedziałem się, że to szarpanie to raczej nie jest usterka żadnego elementu mechanicznego i przyczyna powinna tkwić w elektronice. Tak myślę, że następnym razem pojadę do jasnowidza, może on będzie wiedzieć, o co tu chodzi ... :/
tomcio1600 Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 szukałem po forum i znalazłem kilka wątków na temat szarpania, ale żadne z objawów nie były podobne do moich. Mianowicie podczas normalnej spokojnej jazdy jak odpuszczę lekko pedał gazu lub nawet całkowicie czuć dość mocne szarpnięcie (tak jakby koła chciały dalej jechać a nadwozie nie nadążało ). To samo dzieje się czasem przy dodaniu gazu (nie w podłogę tylko delikatnie tak jakbym oparł po prostu na nim stopę) Sprawdz czy nie są zerwane podzuszki pod silnikiem :] Miałem to samo z poczatku delikatne objawy, które gdy jezdziłem powoli nie dawały sie we znaki, kiedyś przy zawracaniu dałem po garach po czym ostrzej zahamowałem.. no i dwie poduchy pooooszły.. xD wtedy juz delkatna jazda nic nie dawała.. (wskakuj do srodka zaciagaj ręczny, jedynka, dodawaj i odejmuj gazu - pobujaj troche autem probujac jechac do przodu)
graczykt88 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 MOj brat ma taka ama audi jak wy i tez ma taki problem oznaczenie silnika AJl i na 4i 5 biegu strasznie mu trzesie calym samochohdem i nie ma sily jechac juz powymienial sporo czesci i nadal nie wiadomo co jest jak mozecie pomoc to prosze pisac
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 MOj brat ma taka ama audi jak wy i tez ma taki problem oznaczenie silnika AJl i na 4i 5 biegu strasznie mu trzesie calym samochohdem i nie ma sily jechac juz powymienial sporo czesci i nadal nie wiadomo co jest jak mozecie pomoc to prosze pisac VAG ?????
JerzyK Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 U mnie poleciał DV. VAG nie pokazywał żadnych błędów. 140 zeta i po kłopocie
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 DV za 140 pln ?????? :shocked: :shocked: gdzies to kupował ?????
mamci Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2009 pytalem juz wczesniej jak sprawdzic dv-ke i nadal nikt nie odpowiedzial... nie mam mozliwosci podmianki a wywalic kase w bloto?
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 info na ten temat jest na forum zdrowy DV nie moze puszczac powietrza jak sie dmuchnie w ktoras gruba rure, przeplyw powietrza powinien nastepowac w momencie podania podcisnienia na maly otwor
adamshimself Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 wybaczcie pytanie, ale co to jest DV?
mamci Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2010 dump valve a według ETKA zawór odcinający... wystarczyło wpisać w google ewentualnie na forum koncentruj sie na odpowiedzi na pytanie w działach technicznych upss coś mi się pokićkało z tymi znacznikami od moderatora... pozwoliłem sobie pogrubić nie bardzo rozumiem tą adnotacje... padło pytanie więc odpowiedziałem wracając do tematu po wymianie DV na ten z TT225 szarpanie odeszło w niepamięć dzięki chłopaki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się