Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problem z olejem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Od kwietnia męczę się z moim A4 1998 rok 1,8 125KM (Gazu nie ma). Po (wymuszonej) "kapitalce" mam problem z olejem. A mianowicie:

Na niskich obrotach <2000 obr./min (np. w korkach czy manewrowaniu na parkingu) komputer wydaje dźwięk kilka "piśnięć" (3) i pojawia się olejarka. Po naciśnięciu tego dżingla lewego od komputera wyświetla się napis "Motor abstellen Owstand profen"

Poczynione kroki:

- wymieniony olej

- wymienione czujniki (temp. ciśnienie)

- wymieniona pompka

Po tych "naprawach" przez 2-3 dni było ok, ale potem to samo.

Czy może ktoś miał tak samo albo wie jak temu zaradzić? :)

Opublikowano

Witam.

Też miałem problem z zapalającą się kontrolką oleju. Sprawdzałem ciśnienie oleju przy różnych obrotach i wszystko ok. Wymieniłem czujnik, olej filtr i dalej to samo. Jak jechałem w trasie to ok, jednak przy toczeniu się albo manewrach na parkingu dalej włączał się piszczyk w zegarach i zapalała sie kontrolka. Pojechałem do mechanika, wyjęliśmy pompe oleju i niby wszystko ok ale ten gość siedzi już długo w A4 i powiedział że w tym modelu często zacina się jakiś zaworek zwrotny w pompie. Wymieniłem więc pompę na jakąś Topran (ok.150zł) i jak ręką odjął. Już z pół roku jeżdżę na nowej pompie i zero problemów, nawet powiedział bym że po wymianie szybciej gaśnie kontrolka od oleju.

Opublikowano

Witam!

Od kwietnia męczę się z moim A4 1998 rok 1,8 125KM (Gazu nie ma). Po (wymuszonej) "kapitalce" mam problem z olejem. A mianowicie:

Na niskich obrotach <2000 obr./min (np. w korkach czy manewrowaniu na parkingu) komputer wydaje dźwięk kilka "piśnięć" (3) i pojawia się olejarka. Po naciśnięciu tego dżingla lewego od komputera wyświetla się napis "Motor abstellen Owstand profen"

Poczynione kroki:

- wymieniony olej

- wymienione czujniki (temp. ciśnienie)

- wymieniona pompka

Po tych "naprawach" przez 2-3 dni było ok, ale potem to samo.

Czy może ktoś miał tak samo albo wie jak temu zaradzić? :)

najpierw zamontuj wskaznik i sie przejedz autem

Opublikowano

Witam

Czytając Twój wątek zwróciłem uwagę na to że kłopoty masz po remoncie,nie ustąpiły nawet po wymianie pompy.

Zakładam oczywiście że montowałeś sprawną (nie koniecznie nową)pompę oleju.Więc nasuwa się tylko jedno,podczas składania silnika popełniliście jakiś drobny błąd który ma wpływ na szczelność układu smarowania.

Nie sądzę by w dwóch pompach były niesprawne zawory bezpieczeństwa ograniczające ciśnienie oleju(nie jest to zawór zwrotny).

Nie będę Ci sugerował co można by było sprawdzić,gdyż nie znam zakresy remontu.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...