Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
_________________________________________________Pisma nie ma-więc dzwonię i słyszę,że:mają 30 dni na odpowiedź mojego odwołania i proszę czekać. :wallbash::evil:

Witam

Czy ten termin 30 dni jest wiążący?

u mnie już ok 40 i żadnego pisma i maila,

Tylko przysłali na maila do @Arielki która robila wycenę z zaakceptowanym kosztorysem

Opublikowano

Z tego wychodzi,że Arielka z nimi walczy i to jej odpowiadają na pisma.A te 30 dni to niby jest wiążący,ale wiadomo jak to jest.

Opublikowano

No nie wytrzymałem i zadzwoniłem do compensy,

i lipa pismo mają wysłać i po rozmowie z gościem wspominał o przedstawieniu rachunków za naprawe.

Ja mu na to że nie muszę niczego przedstawiać i gość powiedział że wszystkie informacje będą w piśmie.

Jak będzie pismo to je dam na forum.

Opublikowano

W związku z tym,że wstawiam na dniach auto do blacharza na naprawę bezgotówkową mam pytanie:czy kwotę bezsporną którą otrzymałem na początku mam dopłacić blacharzowi przed,czy po naprawie?Czy też nie ma to większego znaczenia?

Pytam,bo w razie odwalenia chałtury przez blacharza(hipotetycznie) mógłbym go zmusić do poprawek przez przetrzymanie kwoty bezspornej.[br]Dopisany: 10 Styczeń 2010, 13:15_________________________________________________Może ktoś w temacie:przy odbiorze auta po naprawie bezgotówkowej lakiernik mi każe jechać do PZU na zdjęcia.Czy muszę osobiście,czy ma obowiązek przyjechać ktoś z PZU do zakładu blach.-lak. przed moim odbiorem i przy blacharzu porobić zdjęcia i wypełnić dokumentację zakończenia naprawy?Pytam,bo już mam dość ponoszenia kosztów na dojazdy,wyjazdy i telefony,a w końcu to ja jestem poszkodowany. :angry:

Opublikowano

ale wogle po co jakies zdjecia?

To Ty masz zatwierdzic naprawe auta a nie PZU . juz im sie calkiem w d*p.ach poprzewracało? ze jeszcze beda wybrzydzac i Cie ciagac na jakies pierdoly?

zapytaj ich w jakim celu bo to czy auto jest dobrze zrobione to juz nie ich problem a jak chca sobie obejrzec to podaj adres gdzie auto stoi. ale na moje oko to ich pogielo...

Opublikowano

A więc auto odebrane.Jutro dokładnie oblukam,ale pobieżnie jest ładnie i solidnie zrobione.(chyba że coś jeszcze wylezie jutro).Odnośnie tych zdjęć dla PZU,to lakiernik mówił że oni żądali możliwości obejrzenia auta po naprawie,bo warsztat podniósł koszt naprawy,który oni zaakceptowali.

Lakiernik dzwonił i wysłał fax.Nikt się nie pojawił,więc postanowiliśmy to (tzn.ich) olać. :tongue4:

Jutro postaram się zapodać fotki. :)

gWjtS.jpg

XlFgS.jpg

gX6mJ.jpg

Opublikowano

No dzisiaj łaskawa compensa odpisała mi na moje odwolanie

IrwKi.jpg

Is9EA.jpg

Żądają rachunków za części jak i naprawę,

Co z tym zrobić??

Zaakceptowali kosztorys i teraz żądają rachunków, skoro zaakceptowali to chyba przyznają się że zaniżyli pierwszy kosztorys.

Pisał ktoś przedsądowe wezwanie do zapłaty zastanawiam się co im napisać, może ktoś pisał i ma jakiś wzór

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...