Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zgasł podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy potrzebuje pomocy.

Kilka dni temu jadąc sobie normalnie jak gdyby nigdy nic w pewnym momencie szarpnęło raz silnikiem i zgasł. Po zaholowaniu do warsztatu mechanik stwierdził że padł nastawnik pompy. Załatwiłem na 100 proc. DZIAŁAJĄCĄ pompę po jej wymianie autko dalej niepali . mechanik powiedział ze nie daje paliwa na wtryski tylko ładuje prosto na powrót.

Możecie mi coś podpowiedzieć co to kur...... może być ?! :(

Opublikowano

zmien mechanika, cos mi pachnie ze sie komletnie nie zna na tym

Opublikowano

jakie błędy na vagu? :cool1:

Opublikowano

dokładnie niewiem powiedział mi tak że jest to "błąd sterownika pompy" i powiedział że trzeba wymienić lub zregenerować nastawnik. Ale po założeniu nowej pompy dalej ni hu hu.

zmien mechanika, cos mi pachnie ze sie komletnie nie zna na tym

dochodzę raczej do takiego samego wniosku

Opublikowano

poszukaj kogos z forum z VAG-iem, sprawdzi bledy,

a przypadkiem nie swieci sie ikonka immobilizera na zestawie wskaznikow?

Opublikowano

Kolego miałem kiedyś podobny problem i okazało sie ze przewody od głównej kostki do pompy wtryskowej, przetarla sie izolacja od jakiegos kabla i w wyniku czego cala ta wiazka lezala na metalowej obudowie,podporze i powstalo małe zwarcie, automatycznie powstał błąd na pompie i auto zgasło podczas jazdy i nie dało rady sie juz uruchomić. Sprawdz moze byc to samo.

Opublikowano

wielkie dzięki kolego właśnie zamówiłem lawetę bo autko stoi 180 km od mojego domku a gościu z warsztatu widzę że coś kręci .

tylko jeszcze jedno czy bez podpinania pok kompa jest jakaś szansa na uruchomienie??

Opublikowano

Na to pytanie juz nie jestem wstanie odp.Ja swoje autko tez mialem w warsztacie i wiem ze komp byl podlaczany by skasowac blad ale czy dalo rade odpalic bez podlaczanie tego nie wiem.mozna sprobowac.

Opublikowano

szukalbym problemow w elektryce, poszperaj jest opisany podobny przypadek :cool1:

Opublikowano

jeżeli faktycznie taki błąd jak koleś powiedział to coś z impulsem na pompe musi być nie tak, jak jest nastawnik walnięty to auto będzie jeździć palić w afn. albo komp padł ....

Opublikowano

heh koledzy już wszystko wiadome :cool1: obydwie pompy są sprawne a powód niepalenia autka to był taki ze po prostu "zaśniedziały" piny we wtyczce do kompa. i po prostu po podpięciu vaga pokazywał błąd sterownika pompy po dokładnym wyczyszczeniu i "spryskaniu " preparatem który poprawia przewodność autko pali od kopa. przyczyna delikatnie pęknięty dekielek zasłaniający kompa zbierająca się woda pomogła w szybszym utlenianiu się miedzi :> :>

tylko teraz po zapaleniu mruga mi kontrolka od świec żarowych. czy wystarczy go wpiąć pod vaga i problem zniknie??

dzienki wszystkim za porady :hi:

Opublikowano

to teraz niech pierwszy mechanik, odda niepotrzebnie wydana kase za pompe i jej wymiane.... :cool1:

jezeli miga w czasie pracy silnika kontrolka swiec zarowych tzn ze silnik pracuje w trybie awaryjnym... podlaczenie VAG-a wskaze co jest zrodlem bledu

Opublikowano

po stoczeniu dosyć ostrej walki słownej z tymi "PARTACZAMI" przecież trudno ich nazwać mechanikami udało mi się wydrzeć od nich 1600 plnów

własnie jadę teraz na wpięcie do vaga i będę wiedział wiedział o co chodzi z tą kontrolką

pozdro wszystkim

Opublikowano

Dzięki za twój przypadek, teraz wiemy, że trzeba zaczynać szukanie od rzeczy najprostszych

a większość mechaników [nie wszyscy] chciałaby nas :sex:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...