TOMI 13 0 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Jesli ktos z uczestników forum ma mozliwosć przesłania schematu ustawienia wałków rozrządu w silniku 1.8 20v ADR ( 125 km) prosze o przesłanie schematu lub mozliwości sciągnięcia. Podobno jest mozliwośc przesunięcia wałka ssącego w stosunku do wydechowego ( dochodzi jeszcze moment opoźnienia i przyśpieszenia ) Silnik mojego AUDi w dalszym ciągu nie chodzi !!! Prosze o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hauzer 0 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Może coś znajdziesz tu :arrowr: http://volkswagen.msk.ru/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI 13 0 Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Z góry dzięki !!! Znam trochę rosyjski ale nie na tyle ! Czy nie mozna otworzyc tej strony w polskim języku ? Pozdrawiam dzięki Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hauzer 0 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Czy nie mozna otworzyc tej strony w polskim języku Wiesz, co nie wiem, ale to jest ruska strona, więc przypuszczam, że nie. Obok krzaczków są też opisy po angielsku. Słyszałem, że na tej stronie jest duża ilość schematów, serwisówek, może tam znajdziesz to, czego szukasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI 13 0 Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 OK Dzięki Pozdrawiam Tomek :eek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrus 0 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 może zbyt pózno, ale na przyszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI 13 0 Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Dziękuję przyjacielu :smile: Ale autko jeszcze nie działa :-([br]Dopisany: 12 Maj 2007, 09:36 _________________________________________________Witam wszystkich przyjaciół po długim czasie. Chciałem poinformować wszystkich uczestników forum audi, że główną przyczyną "uszkodzenia silnika" było pęknięcie plastikowej klapki regulacji podciśnienia w kolektorze ssącym. Wpadła do głowicy i narobiła bałaganu w głowicy. Silnik zimy odpalał a potem tracił ciśnienie i gasł. Cała sytuacja i objawy uszkodzenia były dziwne i były różne wersje uszkodzenia. Obecnie wszystko działa i jest OK. Jestem zadowolony z mojej Audi - są to dobre autka. Dziękuję za wszystko służę pomocą :oklaski: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się