Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1,8T 150 KM] gdzie naprawić w Wawie moduł i turbina?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem jak to mechanik określił z modułem-trzeba go wymienić. Do tego jeszcze zepsuła mi sie turbina. Proszę o jakiś kontakt z dobrym i niedrogim mechanikiem w Wawie lub okolicach. Będę bardzo wdzięczna

Marlena[/b]

Opublikowano

Na początek poczytaj tutaj (póki co niewiele tego jest, ale zawsze) http://www.a4-klub.pl/forum/viewforum.php?f=35 :biggrin:

Spróbuj też napisać coś bardziej szczegółowo, co się wysypało, bardziej kumaci technicznie forumowicze będą mieli łatwiej próbując nakierować Cię na to czym trzeba się zająć.

Gość Murzyn
Opublikowano
Mam problem jak to mechanik określił z modułem

modulem czego?

Do tego jeszcze zepsuła mi sie turbina

to tez bardzo ogólne.... jakies konkrety bo nawet fusów do wróżenia nie ma :wink: - co sie dzieje, auto nie jedzie, turbo przeladowywuje, faluje,niedoladowuje... puszcza olej?

Polecalbym Ci wsiadac zaraz w autko (o ile jezdzi) i jechac na Torwar - chlopaki z wawki wlasnie tam sie zbieraja (dzis 19:00) i zapewne ktos bedzie mial VAG'a zeby zdiagnozowac przyczyne niedomagan autka. Szczególnie POZIEK, po swoich bojach z turbawka powinien wiedziec co i jak.

Opublikowano

wiesz co nie wiem dokładnie .... nie znam się na tym... ale wcześniej nie chodził na jednym z cylindrów...mechanik powiedział, że to moduł ale czego nie wiem... strasznie drży i nie ma mocy... muszę jechać na komputer i sprawdzić co z nim

[ Dodano: 08-05-2007, 19:34 ]

Autko jeździ tylko go trzęsie, tak jakby nie chodził na jakims cylindrze przynajmniej tak mi znajomy powiedział/ale nie jestem pewna czy się zna/. Gdy ostatnio się tak zrobiło to pojechałam do mechanika/od siedmiu boleści/i powiedział, że to przez moduł... pospawał tylko i oddał autko... A co do turbiny to powiedział, że ktos musiał nieźle przegrzać moje kochane Audi/zapewne przede mną bo ja je mam od października/ i stąd ta awaria turbiny

Gość Murzyn
Opublikowano

marlena, trzeba zaczac od porzadnej diagnozy, a nie bajek. masz info na PW

Opublikowano

na 1000% modul zaplonowy, masz go na obudowie filtra - koszt ok 500zl. Podjedz na goclaw to zamienimy i sie przekonasz ;) A co do turbo to trzeba wyjac i sprawdzic bo gadac to sobie mozna

Opublikowano

początku kwietnia wymieniłem moduł. Oczywiscie nie BOSHa ale z Hella. Za Bosha chcieli w auto carsie 970 zł, w ASO u Szewczyka 930. Ten z HElli kosztował mnie 370. Oczywiscie nowy

pozdr

Opublikowano

22 663 70 80 megacar - proś Adama Grzybka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...